9 Nisan 2014 Çarşamba

ZAYIFLATAN IKSIR, SÜPER SAGLIKLI ,SMOOTHIE ;BUTTERMILCH ILE


LOW FAT SMOOTHIE


Icindekilerin hepsi vitaminli, yagsiz, yag yakici, metabolizmayi hizlandirici  ve dogal.

Nefis,serinletici ara ögün

Vitamin bombasi ,saglikli icecek

Malzemeler: 1/4 Ananas , 1 kücük yesil elma , 1/2 su bardagi ispanak püresi Iglo (dondurulmus

kullandim) , 10-12 tane frambuaz ( dondurmustum,ucuz bulunca epey aldim :) ) , 500 ml.

Buttermilch, bir kac damla Agave surubu,meyveler eksi oldugu icin...Süslemek icin nane yapragi...

Simdi, Buttermilch yoksa , evde yapimini burdan okuyabilirsiniz, yada koyu ayran,yada kefir,yada

yagsiz süt kullanabilirsiniz.(1 kasik yulafta eklenebilir,bazen koyarim)

Meyvelere gelince; frambuaz az bulunan ve pahali olan bir meyve onun yerine cilek,nar,..

Ananas yerine armut koyabilirsiniz.

Ispanak yerine Kale ( karalahana sanirim),marul, pazi....kullanilabilir.

Bu malzemeden iki kisiye yetecek kadar cikti.Birini simdi hüplettim,digerini Buttermilch sisesine

koydum,kendimi frenliyorum,cok lezzetli,ferahlatici.Denemenizi tavsiye ederim.

Bütün malzemeyi derin bir kapta blendirdan gecirdim.Smoothielere buz ve vanilya dondurmasida

 koysalar,ben bu saglikli seklini seciyorum.

Dondurulmus meyveler kolay parcalaniyor ve icecegi zaten sogutuyor.Afiyet olsun...





                        

9 yorum:

  1. Şuleciğim yine döktürmüşsün. Bana hamur işleri ile değil böyle tariflerle gel:))
    Şaka yapıyorum, verdiğin her tarif çok güzel, isteyen istediğini seçsin..

    Şuleceğim seni bilmem ama ben bu hafta çok zorlanıyorum: Ara öğün yok, öğlen ve akşam karbonhidrat yok ve ayrıca meyve de yok diye meyve de yemiyorum. Yanılıyor muyum??
    Senin bu güzel tarifinde meyve var. Sen bunu ana öğünde mi tükettin yoksa ara öğün olarak mı?
    Ara öğün tüketmeyince çok acıkıyorum, iç suyu, iç suyu yakında yeşerip çiçek açacağım:)) Şaka bir yana böyle devam ettirirsem en fazla kiloyu bu hafta vereceğim:))

    YanıtlaSil
  2. Ögleden önce ara ögünde diye biliyorum,yoksa yanlis Mi baktim? Dur bir dâha okuyayim listeyi..
    Keske bende sen gibi icebilsem suyu,bir cok, bir az...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicigim,listenin en altinda yaziyor.Aslinda ara ögün vermek istememis ama sütlü kahve,yada yogurt,ayran meyve yiyebiliriniz diyor.
      Önceki sayfalarda altinci liste postunda.ben mevsilerdenroma.com dakini link vermistim.

      Sil
    2. Şuleceğim teşekkür ederim. Ben onun "slow week" haftasında geçerliymiş gibi anlamıştım. Bende Diyetorfoz'dan aldığım çıktılar var ordan takip ediyorum. mevsilerdenroma.com a da baktım ikisi de aynı. Listeler çok belirli değil, biraz yoruma açık. Ama ben yarından itibaren sabah ara öğünümü yapayım çünkü aç kalarak kilo vermek hep karşı olduğum bir durum.

      Sil
    3. Evet , bende ayni düsüncedeyim canim.Zaten zor oluyor ikinci arasiz :)

      Sil
  3. Ayrica güzel bir kahvalti diyor, meyve yenebilir,meyveli Müsli olabilir,önceki listelerdeki gibi...diye düsünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Jillianla sporumu yaptim simdi,icimden bir ses yapma diyordu, zoraki yaptim,yoruldum.
    Metabolizma cayini uzun zamandir yapmamistim,nihayet bugün yapip ,biraz önce koca bir bardak ictim..

    YanıtlaSil
  5. Harika çok beğendim uygulamak isterim...izlemeye aldım sayfanız harika arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz ! Begendiginize memnun oldum,bende sizin blogunuzu yillardir,hemen hemen hergün okuyorum.Cok yönlü becerilerinize hayranim.3 cocuk annesi ve calisan bir bayan olarak super seyler yapiyorsunuz.Sevgilerle

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma