22 Nisan 2014 Salı

AILECEK SPORTMENIZ :)


Dockland,Hamburg


Pazartesi günü , burda dini bayram oldugundan her yer kapaliydi.Bizde bu günü spor yapmak icin

önceden planladik.

Önce esimin önderliginde yakinimizdaki kücük stadyumun kosu parkuruna gittik, bize oglumun 3

arkadasida katildi.Herkes kendi temposunda  12 tur kostu,ben 11. Onlar agirlikla ben agiriksiz :)

Tam kosuyu bitirmistikti, doluyla karisik saganak yagmur basladi, neyse ki tribünlerin üstü kapaliydi.

Yagmur kesildikten sonra ,arabayla Docklanda gittik.Burasi turistlerin ilgi odagi olan bir yer,balikci

limanina yakin..Ilginc mimarisi ile yerli yabanci turistlerin ugrak yerlerinden..

Bizde arada ,hafta sonlari gider merdivenlerini cikariz, bir kac sefer.Etrafi seyrederiz.



Iranli ünlü mimar Hadi Teherani  tarafindan dizayn edilmistir.
                          

140 basamakli olan bu binaya günes batiminda cikmak ve yukardan limani seyretmek büyük keyif

verir. Dockland  2005 yilinda  "Leaf Award" mimar ödülünü  "En Iyi Dizayn " kategorisinde almistir.


Ben 4 kere inip ciktim merdivenleri,cocuklarda 5 kere ,onlarin ayaklarinda agirlikta vardi.

Merdiven cikmanin acisini 1-2 gün icinde tadarsiniz,bacaklarinizdaki kaslarin nasil calismis

oldugunu hissedersiniz, sanirim bugün, dinlenme günü olacak benim icin..


                           

4 yorum:

  1. Şuleciğim kondisyon super! 140x4= 560 çıkış, 560 iniş, insan bacaklarını hissetmez ama dediğin gibi acısı sonradan çıkmıştır.
    Bina çok ilginç gerçekten, ana fonksiyonu nedir merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim icinde bürolar var,disindan merdivenlere cikip,yukardan seyretmek herkese acik.Burda calisanlar sansli Elbe irmaginin yaninda ,manzarasi süper.

      Gecen senelerde,merdiven cikma ,hemen sonrasinda bacaklarim durdugum yerde zangir zangir titrerdi, sanirim kondisyon artmis,kaslar güclenmis bu sefer bu yan etkiyi cok az hissettim.

      Ama bugün hafif kas agrisi oldu, buda normal 6 aydan beri ilk cikisimdi :)

      Sil
    2. Görüntüsü limanda demir atmis ,yanasmis gemi gibi duruyor.

      Sil
    3. Çok güzel gerçekten, teşekkür ederim , iyi akşamlar.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma