27 Nisan 2014 Pazar

MUTLU PAZARLAR



ZAYIFLATAN BOMBASTIK KAHVALTI

 
Günesli, sahane bir pazar sabahindan merhaba! Oh ! Nerdeyse öglen olmus , aylardan sonra, gec

kalkinca böyle olur.Arada olsun degil mi?

Kahvaltim hafif  ve doyurucuydu..Sütlü kahve, 2 cavdarli Wasa, zeytin, meyve,önceki günlerdeki sari

meyve ezmesinden (recel yerine),peynir....

Dün aksam CrossTrainer  ile 1 saat spor yaptim.Hava güzel , bakalim bügün icin plan

yapmadik.Rastgele takilacagiz.Gülüslerle gecsin günümüz,negatif düsünceleri bir yana birakalim...

                             
                           



" Iyi bir gülüs ve uzun bir uyku , hersey icin en iyi iki tedavidir" ...

 Ceviri icin tesekkürler Mucize ....

11 yorum:

  1. Postlarda projelerde temizlik yaparken, yanlislikla keci peynirli cökelek yaptim postunu sildim. :(

    Uygun bir zamanda tekrarliyacagim postu,Hay Allah! Ayni basliktan iki tane vardi. Bos olan duruyor,resimli,anlatimli olan silindi.Neyse ,hallederiz...

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel kahvalti, nasil saglikli. Afiyet bal seker olsun ve gulusleriniz daim olsun, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Selam Şule, umarim pazarin cok guzel gecmistir. Sadece eksik varsa"lutfen" yazin dedigin icin yaziyorum :) " iyi bir gulus ve uzun bir uyku, hersey icin en iyi iki tedavidir" (devrik oldu ama. ..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim,düzeltirim hemen. Ingilizce dogru dürüst bilmeden ceviri yapinca böyle ..;)

      Sil
  4. Şulecim her tabak resmi eklediğinde bir kez daha hayran oluyorum ,yine harika bir tabak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömürcügüm,geziden döndün galiba.Umarim hersey gölünce gecmistir.

      Iltifatin icin tesekkürler canim...

      Sil
  5. Tesekkürler,hayata dair.Hepimizin icin daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. Hava simdiye kadar cok güzel gecti.Disardan yeni gelip,hemen mutfaga gectim.Aksam yemegini hazirladim.

    Video kirâlamistik ,güya yilin en iyi filmi imis.5 dk. sürmedi, kapattik...Simdi dinlenme Zamani..Biz cok gülmesekte ,günes bize bütün gün güldü.:)) Iyi aksamlar hepimize...

    YanıtlaSil
  7. Tabaktaki renkler cok guzel ama pozitifliginiz herseye deger :) Bu arada listenize eklenmis olmaktan cok gurur duydum, cok mutlu ettiniz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Sinem...

      Yeni bloggerler olarak birbirimize destek olmak lazim.Bende senin blogunda olduguma memnun oldum.
      Sevgilerle

      Sil
  8. kesinlikle cok dogru soylediniz :) Hersey paylastikca guzeldir :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma