25 Nisan 2014 Cuma

DIYET KAHVALTISINDA NELER VAR ?



Vitamin dolu sebze tabagi
 

Karisik orman meyveli , file bademli yogurt
 

Yumurtali  cavdar ekmegi,tam bugdayli Wasa üstünde köri,Papaya,mango ezmesi + Mate cayi


Dr.Öz ' ün önerdigi muhtesem icecek; Ananas -Greyfurt ( Portakal ) -Su -Smoothie

 
Bunlar cesitli günlerde yaptigim kahvaltilardan cekebildiklerim..Listede haftada bir defa serbest

kahvalti  var, ne isterseniz yiyin diyor.. GÖZDEN KACMASIN ;) ..Örnegin hafta sonu,dört göz

 bir aradayken iyi olur...

Dün ögle yemeginde yumurtali mantar kavurmasi vardi ,yanindada dere otu ,maydanoz , yesil

maydanozlu ,bol limonlu yesil salata ..Tadlari nefisti, sadece mantarin rengi karardigi icin

güzel gözükmüyordu,resim cekmedim...Belki , ne yapsam diyenlere fikir

olur.Cabuk,pratik,vitaminli,doyurucu,...Isten gelenler,yogun isi olanlar icinde uygun...

Sizler neler yiyorsunuz? Bazen insan kararsiz oluyor, "Ne pisirsem ,ne yesem? " ,diye...





6 yorum:

  1. Merhabalar. Tarifleriniz cok leziz ve hafif gorunuyorlar. Ozellikle esim icin meyveli yogurt ve smoothie super :) Ellerinize saglik. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Sinem.. Ikiside vitaminli,basit ,saglikli, esinizle beraber deneyin derim.Orman meyveleri dondulmus olanindan,pakette.El altinda olmasi güzel ve daha ucuz tazesine göre....Sevgilerle.

      Sil
  2. Merhaba Sulecim! Ellerine saglik canim, harika paylasimlar yapmissin yine ve hepsi de muhtesem görünüyor! Eminim lezzetleride coook güzeldir görünümleri Kadar! Aslinda hep takipteyim gün icerisinde senin paylasimlarini ve arkadaslarimizin yorumlarini severek okuyorum ama tabiki sizin bundan haberiniz olmuyor yorum yazamadigim icin:/ cep telefonundan takip edebiliyorum gün icerisinde fakat maalesef yorumlarim ulasmiyor size, eger bilgisayar basina gecemezsemde böyle sessiz kaliyorum:/ en iyisi ipad i artik yanimdan hic ayirmayim, yazmayi özlemisim inanirmisin:)
    Tariflerinin hepsini de bu arada not ediyorum, cökelege bayilirim ama seninki gibi olurmu acaba? Deneyecegim mutlaka ama:)
    Listemiz cok iyi gidiyor, dogrusu cok fazla degisiklik oldugunu düsünmüyorum ben diger ilk listelerimize göre o yüzden de "cok sükür" su günlerde iyi gidiyor...Kimsenin motivasyonunuda düsürmek istemem yüzde yüz uygulayamadigim oldu, biraz da o nedenden sessiz kaldim ama simdi yine cok iyi gidiyor daha dikkatli ve özen gösteriyorum listemize ve hareket etmeye...spor yapamayacagimi bildigim günlerde ise hareket etmek icin bahaneler yaratiyorum:)
    bu arada spor gününüze bayildim ve hemen örnek aldim sizi! O merdivenli bina müthis Sulecim, Almanyada dogdum ama Almanyayi bilmiyorum hic...ama hep hayranligim vardir oraya:)
    Canim tekrar cok tesekkürler cok güzel motivasyonlarin ve paylasimlarin icin!
    Güzel ve mutlu bir hafta sonumuz olur insallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilcigim ,olacaktir .Hic merak etme.

      Is, güc ,yogunluk, bir bakiyorsun hafta sonu gelmis.Hayat akip gidiyor.O merdivenli bina yüzünden 2 gün bacaklarimin

      kaslari agridi.Bu hafta bende ciddi spor yâpmadim, yürüyüs, birâz cross Trainer, bisiklet sürdüm. üstüne aylik râhâtsizlik girince jillianla arâmiz acildi.Haftaya tekrar basliycâgim.Âllah nasip ederse.

      Güzel günler dilerim...

      Sil
  3. Bende tesekkur ederim. Mutlaka deneyip, blogda da yer vericem :) hoscakalin..

    YanıtlaSil
  4. Yine cok güzel ve leziz gorunuyorlar. Afiyet sifa olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma