30 Nisan 2014 Çarşamba

ZAYIFLATAN -YULAFLI - SÜTLÜ KUSKONMAZ CORBASI ,DIYETTEKILER ICIN IDEAL

YULAFLI SÜTLÜ KUSKONMAZ CORBASI

Kuskonmazlarin zamani gecmeden  ,sütlü ve yulaf kepekli  sekliyle denemem gayet nefis

oldu.Kalorisi düsük, saglikli ve icimi yumusak, hafif tatlimsi, icerken insanin icini oksayan, ipeksi

dokunusuyla mest eden corbamiz söyle:

MALZEMELER :

500 gr kuskonmaz , odunsu sert uclari kesilip,kabuklari soyulmus

1 yemek kasigi tereyagi yada zeytinyagi

1 yemek kasigi yulaf kepegi

Süt, tuz,su ...

Temizlenmis kuskonmazlari 1 cm. Uzunlugunda kestim ,1 bardak su, tuz ekleyip, düdüklü tencerenin

sebze ayarinda , fisladiktan sonra ,kisik ateste 4 dk.pisirdim.Soguk suyun altinda buharini cikardiktan

sonra el blendiri ile püre yaptim.

Yagin icine yulaf kepegini koyup, cevirdim,kuskonmazlari ekledim,sütünü göz karari

ekledim.Sürekli  tel cirpici ile kaynayana kadar karistirdim.Koyulasinca biraz daha süt ekledim.

Bu isteginize bagli, koyulugunu zevkinize göre ayarlaybilirsiniz.Ben biraz koyu seviyorum. Hepsi bu

 kadar.

Kuskonmazin,yulaf,az yagli süt ile zayiflatici özelliklerinden, verdigi sagliktan ,sadece diyet

zamani degil , her zaman faydalanabiliz. :) Unsuz-kremasizda gayet lezzetli...

Deneyeceklere afiyet olsun..


Diger Kuskonmaz corbasi tarifi ve kuskonmazin yararlari icin buraya tiklayabilirsiniz..

7 yorum:

  1. ben de dün bir anda kuşkonmaz sayıklamaya başlayıp akşam yemeği için aldım, hazırladım. doyamadım, bu akşam da kuşkonmaz :) önümüzdeki hafta da senin çorban denerim. eline sağlık şule.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sey degil sen nasil yaptin ? Bende hayatimda yemedigim kadar cok yedim bu sene.Aynen markette görünce alasim var.

      Önceleri haslayip hollandez sosla etin yaninda yerdik, simdi hafif secenekleri seciyorum. :)

      Sil
  2. buharda pişirdim kuşkonmazları. sos olarak da zeytinyağı, limon, karabiber, toz sarımsak ve nane. dereotu da koyacağım bu akşam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salata gibi kulaga cok hos geliyor.Buharda pisirme fikri harika.

      Sil
  3. şu hani bi alet var tencerenin için koyuyorsun,sebzeleri de üzerine. ben 1 yıldır hep öyle pişiriyorum. çok kolay hem de! pişince de hatta gözlerimi kapayıp, o haşlanan suyu da kafaya dikiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bender onda brokoliyi haslardim,bir dâhakine deneyeyim :)
      Sifa niyetine icilir.:)

      Sil
  4. Sporlar yapilmistir umarim ?
    Jillianla biraz once calistim ve 30dk.bisikletle alis verise gittim.Dünde cross Trainer ile 45 dk. Calistim.
    Pazarteside Jillianla spor yapmistim.Aslinda bu saate birakmamak lazim sporu ama anca sira geldi :)
    Durumlar böyle, artik eskisi gibi hareketlenelim degil Mi?
    Araya hep birseylerin girmesine izin vermemek lazim.

    Yürüsler,bisiklet sürmeler,egsersizler,yoga hareketleri,...bizi bekliyor.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma