24 Nisan 2014 Perşembe

JO - JO EFFECT , KELLY OSBOURNE



ÖNCESI



SONRASI

Sevgilisinden, Aralik 2013' te ayrilan Kelly Osbourne üzüntüsünden kendini Fastfood ve sekerlere

 verince , yine kilo   almis , 10 Kilodan fazla....

Vegan sevgilisiyle her gün saglikli beslenen Kelly ,ayrildiktan sonra eski aliskanliklariyla ,

 sagliksiz besinlerle kendini teselli etmeye calismis. Ama artik bu gidisata , Mart 2014  ' te dur

diyerek,yeniden bir personal trainer tutmus ve Food-Rehab uygulamaya baslamis.Ne diyelim, kolay

gelsin.

Yine basaracagina eminim... Görüyorsunuz, giden kilolara güvenmeyin, kemeri gevsetmeyin,

sagliksiz , düzensiz , yanlis beslenmeyle  tekrar istenmeyen yaglar geri geliyor.

Hemde carcabuk..

Disiplini elden birakmayalim... Daha önce yayinlanan motivasyon postunda Kelly' nin sismanliktan

zayifliga gecis resimlerine burdan tiklayarak bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. vay be ne güzel incecikmiş. 10 kilodan fazla almış gibi duruyor bu arada.
    peynirler filan ne güzel şeyler yapıyorsun şule :)
    listelerde ne durumdasın? ben atladım aradakini 3+3+3+3 gibi olan bir listeyi yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 dan fazla almis gercekten ...Ceviri yaparken (10 Kilo mehr) -fazla- yazmamisim,simdi baktim gazeteye,düzelteyim .
      hemen...Banada bakinca az gelmisti, :))

      http://www.stylebook.de/stars/Kelly-Osbourne-als-Single-wieder-dick-282446.html Bild gazetesinde görmüstüm.

      Tesekkür ederim,canim.Aslinda kolay,ben yapiyorsam ,herkes yapabilir ve gercekten lezzetli oluyor,ayrica yapmasi macerali oluyor :)
      Simdi yedinci listedeyiz,...Kolay gelsin...

      Özledim ya yorumlari,iyiki yazdin.. Yorum denetlemeyi kaldirdim.,haberiniz olsun arkadaslar...:)))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma