24 Temmuz 2016 Pazar

KIRMIZI MEYVELI YULAF SÜTLÜ CHIALI SMOOTHIE

diyet smoothie,saglikli smoothie,fitnessdrink,chiasamen,hafermilch
KIRMIZI MEYVELI YULAF SÜTLÜ CHIALI SMOOTHIE


Bu güzellik dün hüplettildi.Chia Pudding üzerine blenderden gecirilmis cilek,kiraz ve yaban mersini

koydum ve hindistan cevizi katkisiyla nefis,seriletici,antioksidanli,genclectirici,saglikli bir smoothie icecegine dönüstürdüm...

Chia Pudding

1/2 bardak yulaf sütüne  2 yemek kasigi dolusu chia tohumu koyup bir gece buzdolabinda beklettim..Bekleme sürecinde 3-4 kere kasikla karistirdim.Sisen chialar dipte birikiyor.

Daha homogen yapi icin karistirmak gerekli.Aksamdan yaptigim icin karistirmaya zamanim vardi..
Acele yapmak isteyenler 3-4 saatte bekletebilir.Baktiniz kivami koyulasti, hazirdir.

meyvelerle ve sütlerle de yapilabilir.

Deneyeceklere afiyet olun.Isteyen biraz tatlandirabilir.Meyveler tatli sie gerek yok ama ;)

Chia bulamiyanlar yulaf ezmesi ile deneyebiler.Süte aksamdan koyup ertesi güne kadar sissinler

16 yorum:

  1. Oo çok şekil duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smoothiem sekil önümden cekil :))) tesekkür ederim...

      Sil
  2. Tek kelime ile inanılmaz güzel duruyor bayıldım :)) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. bu chia ne kadar popüler oldu bir anda hiç denemedim daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Besin degerleri yüksek oldugu gibi fiyatida yüksekmis Türkiye'de...Yabanci bloglardan,sayfalardan populer oldu ...

      Sil
  4. Süper! Chia tohumlarını meyveli yoğurt ile tüketiyorum kan şekerini düzenlediğini duyduğumda ise hemen anneme gönderdim memlekete:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chiayi cok cesitli ve zevkli kullanma yöntemleri var.Yogurta tüketmekte en güzellerinden❤

      Sil
  5. Chia bulamayan arkadaşlar varsa ben hediye olarak göndermekten mutluluk duyarım sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Yulafı hıc sevmıyorum ya tadı hıc bana uygun degil ama görüntü cok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icine Vanille degirmenden cekip koyun ya da tarcinli deneyin.Aslinda hic agir bir tadi ve kokusu yok..Kinoa ve karabugday gibi degil ama..Herkesin agiz tadi degisik tabi...

      Yulafi sütle ve elma rendesi ile piirip yemeyi denediniz Mi? Tariflerde vardi❤

      Sil
  7. Nasıl da güzel görünüyor, görüntü çok hoşuma gitti ablacım ellerine sağlık :)
    Chia tohumunu alalı çok oldu ama bir türlü deneyemedim :) Belki sayende el atarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim,tesekkürler ..Evet,denemek icin iyi bir neden olur😊❤

      Sil
  8. ay ben smoothie hastasıyım yaa. of hele de böyle kırmızı meyveli miam miam :)

    YanıtlaSil
  9. meşhur chia:) tadı nasıl . Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma