11 Nisan 2014 Cuma

PROTEIN PILAVI - KARA BUGDAY PILAVI





Cenab -i Hakk ' dan af ve âfiyet taleb ediniz.Zîra bir kimseye Hudânin bir oldugu ilmi ihsan olduktan

sonra afiyetten hayirli  nesne verilmemistir.

Ask God for forgiveness and good health , for he has not given anyone besides certitude a better

 blessing than these.

Bittet Gott um Vergebung und Gesundheit.Denn niemandem wird etwas Wichtigeres geschenkt als

die Erkenntnis der Einheit  Allahs und die Gesundheit.


                                                         Hz.Muhammed (S.A.S) 



KIRK HADIS , KÜLTÜR VE TURIZM BAKANLIGI YAYINLARI
Hazirlayan, Prof. Dr. Abdülkadir Karahan

Bu güzel kitap babamin hediyesiydi.Icindeki hadisler dört dilde yazilmis,aciklamali ve hattat

sanatiyla resimlenmis.

Bu güzel hadisi paylasmak istedim,bilenler vardir icimizde, yinede hatirlamakta fayda vardir..

Mutlu, huzurlu ve saglikli bir gün dilerim hepimize...


 
SAGLIKLI ,KALORISI AZ PROTEIN PILAVI


PROTEIN YÜKLÜ PILAV

Tek kisilik,evdeki artan malzemelerden,dogaclama cikan bir tarif; Dudunun dedigi gibi ,benim

uyduruk yemeklerden biri daha :)))

Öncelikle söyleyeyim, cok tok tuttu beni, öglen yemistim ve aksama kadar aclik

 hissetmedim .Mecburen haslanmis yumurta yemistim ,ögün atlamamak icin.Karakura birsey ama

lezzetliydi.Denemek isteyenler icin ;

YAPILISI :

Mantari hafif yaglanmis seramik tavada kavurdum,haslanmis karabugdayi ve önceden kavrulmus

 cevizli kiymayi ekledim, tatlar birbirine karisana kadar cevirdim. Kiymanin icinde azda olsa sogan

 ve salca vardi.

Üstüne bahce teresi koydum,renklensin,vitamini artsin diye,garnitür sebze olarak minik

domatesler ,kirmizi biber ekledim.Ayranla sahane gider yada cacikla .Afiyet olsun....

10 yorum:

  1. Afiyet olsun Şulecim,ben de az önce senin dün tarifini verdiğin omleti yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada afiyet olsun, Ömürcügüm.

      Umarim hosuna gitmistir..

      Sil
    2. Geçen ay diyetisyenimde aynı tarifi vermişti severek yemiştim,
      bu gün diyetime göre öğlen yemeği yoktu evde ,senin yazında aklıma gelince yaptım kendime

      Sil
    3. Pilavimi ,omletimi?

      Yiyecek seceneklerini artirirken,ilginc tarifler cikiyor, demek ki dogru yoldayim :)

      Sil
  2. Şule amin herkes için. bu arada ellerine sağlık .. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Sule ben tarihlere bakmıyorum fast week haftası ne zaman bitiyordu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günü son gün,p.tesi slow week tekrar,Allaha sükür! :))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma