3 Nisan 2014 Perşembe

SAGLIKLI, VITAMINLI DIYET YEMEGI ;)


OMEGA 3  , IZGARA BALIK , SALATA, SEBZE


Alaska deniz somonunu , bizimkiler icin yumurta ve az un karisimina batirip, yagda kizarttim, fazla

yagini pecetenin üstüne koyup, cektirdim.Kendiminkini seramik tavada ,yag püskürtüp kizartim.

Ikisinide görün diye tabaga koydum..

Brokoliyi  ve patetesi hasladim.Kirmizi lahanayi incecik kiyip, rendelenmis havucla karistirip,

salata yaptim.Yanliz olunca icine yesillikte dograrim..

Patetesler minicikti, toplasan orta boy patetes ancak eder.Üstüne karabiber serpip yemeyi cok

severim.

Bu günün ögle yemegi ve postu  oldu...Lezzetli,saglikli.. Birde heryer kokmasa..

Su an ,kendimi cok yorgun hissediyorum.Sabah isten ciktiktan sonra eve gelip tekrar ciktik

esimle.Hatirlarsiniz belki, evdeki su arizasindan sonra, islanan duvarlar kurultuldu, duvarlar boyandi

ve en sonunda, zarar gören parketler degistirildi ve ilk tiraslama +cila yapildi ,kurumasi icin disarda

zaman gecirmemiz gerekiyordu.3,5 Saate yakin carsida dolastik. Eve gelince ögle yemegini hazirla,

ye..bayagi yorucu olmus benim icin..

Yarin,ikinci tiraslama ve son cila, güzel olacak ama yorucuda olacak.Bütün bu isler evin girisinde

oldugu icin  ve kokuda yaptigi icin evde olmamamiz gerekecek.Neyse ki ,hava güzel.

Dinlenince Jillianla video ,plank hareketleri ,günesi ugurlama hareketleri yapilacak.

Bahar nihayet geliyor buralara, agaclar rengarenk cicek acti, asigim bu renklere..

Yasama sevinci veriyor insana , mutlu ediyor... Herkese iyi aksamlar dilerim...








4 yorum:

  1. Şuleciğim ben atlamışım, evinizi su mu bastı? Çok geçmiş olsun, kolaylamışsınız sanırım ama kalanı içinde kolay gelsin canım. O kadar iş ve yorgunluğun arasında böyle güzel yemekler yapıp, üstüne de bizimle paylaşıyorsun, bravo!.. Eline sağlık, hem nefis, hem çok güzel görünüyor:)) İyi akşamlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgicigim, yilbasi öncesi olmustu, komsunun banyosundan bize,asagi komsuya su sizmis,aylarca, cok gec fark edildi.Sigorta üstlendigi icin giderleri tamir isleri biraz uzun sürdü.Cok sükür sonuna geldik..
    Sagolasin canim.Bu gün ailecek,hafta icinde öglen yemegimizi beraber yiyecegimiz, icin , nadiren olan bir durum,malzemelerde hazirda varken, yaptim.Onlar yerken hemen resminide cekiverdim. Bir stress sorma gitsin :))

    YanıtlaSil
  3. evet ben hatirliyorum sulecim, tekrar cok gecmis olsun! sonuna gelmene cok sevindim canim!! sana hayran olmamak elde degil, o kadar isin arasinda yemegini hem özenle hazirlmana hemde bir de resim cekmen bizim icin müthis dogrusu!! biz esimde bende ne zaman biraz "ev isleri" karisikligi olsa eskiden hemen hazir yemek yemeyi düsünürdük, tabiki o siralar 'saglikli yasam' dan bi haber yasiyormusum:) simdi daha tedarikliyim mutlaka ya dolabimda yada buzlugumda bir yemegim oluyor ki pizzalar hamburgerler beni yolumdan ali koymasin diye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saglikli beslenme fikri yer etmeye basladi beynimde, disarda defekten cekinir oldum, icime sinmiyor, rahatsiz oluyorum, bir sucluluk duygusu sariyor Beni.
      Yedigim zamanda en azindan,en masumundan aliyorum.
      El altinda, buzlukta Boyle seylerin olmasi kurtarici oluyo.
      Cook dar anlarda penir,zeytin,yumurta ,cay da kurtarici oluyor :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma