14 Nisan 2014 Pazartesi

BEL INCELTEN, GÖBEK ERITEN YIYECEKLERDEN -ICECEKLERDEN ÖRNEKLER VE KECI SÜTLÜ CÖKELEK SALATASI



KECI SÜTLÜ CÖKELEK


Cökelek az yag iceren peynir cesitlerinden birisi.Ev yapimi cökelek ile yaptigim salatanin icinde yag

yakici besinlerden var ve süper lezzetli.Icine cörek otu, kekik,dere otu,maydanoz,yesil sogan,kuru

 domates, zeytin,pul biber,karabiber,bir kac damla zeytin yagi koydum...Nefis.. Kirmizi paprikanin

 icinde yemek eglenceli oldu..






BEL INCELTEN SMOOTHIE


BEL INCELTEN SMOOTHIE

Yaban mersinli ince bel smoothiesi, bu saglikli smoothieleri sevdigimi biliyorsunuzdur artik..Her

 cesit meyve ile denemeyi seviyorum.Blueberry biraz daha fazla olursa rengi daha koyu ve güzel

oluyor, benimkiler azdi..

ICINDEKLIER :

Bluebeery,Heidelbeer,Yaban mersini, bir avuc yada daha fazla

1/2 su bardagi yogurt

1/2 su bardagi su

 1 tatli kasigi fistik ezmesi

1/2 kirmizi greyfurt

1 ceviz kadar dondurulmus kara lahana (Kale),yada yesil yaprakli sebze, ispanak,marul,maydanoz...

Hepsi blendirdan gecirilir. Bütün malzemeler metabolizma hizlandirici,yag yakici özellikleri

tasidigindan bu dogal vitaminli icecek BEL INCELTEN icecekler katogorisine giriyor.

Sagligimiza   en dogal destek,elimizin altinda.Deneyeceklere afiyet olsun...




 

 

5 yorum:

  1. Göbek 2,5 cm kücülmüs,78,5 cm..Bel 67cm ayni,kiloda ayni, degisiklik yok,olsun.Sira Belin incelmesinde...

    Hava tipik Nisan havasi,saganak yagmur, ardindan kisa günes, sonra yine saganak.
    Imdaaatttt! Herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel Şuleciğim! Göbek küçülüyor, bel inceliyor.:)) Kilo aynı kalsa da yaptığın spor sayesinde bence yağdan gitmiş, kas artmış,süper:)
    Yine güzel sunumlarla, güzel tarifler paylaşmıssın, eline sağlık!!!

    YanıtlaSil
  3. Jillianla spor yoruyor ama anlasilan ise yaradi.Son 4 gün yapamamistim,baska spor türlerini yapmistim,bugün devam.Ayrica güzel sözlerin icin tesekkürler canim..

    YanıtlaSil
  4. ben yogurt yerine kefirle de yapıyorum bu karısımları. icine tarcın, keten tohumu da koyuyorum. :)
    afiyet olsun sule'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bende yaparim,kefir evde varsa,ben hoc denemedim kefir mayalamayi..
      Her türlüde güzel oluyor,sagol canim.Hep beraber olsun...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma