6 Mart 2015 Cuma

FIRINDA ETLI PIDE

EV FIRININDA ETLI PIDE YAPIMI
 FIRINDA NEFIS ETLI PIDE


Lahmacun hamurundan firinda etli pide ...Gecen hafta sonu ,oglumun futbol macindan sonra Helal et lokantasina gittik ...Bizimkiler döner ismarladilar bende bir tane etli pide ismarladim.Hayatimda yedigim, yemeye calistigim en kötü pidelerden biriydi.Bir iki lokmayi isirip,birakmak zorunda kaldim.Hamuru iyi pismisti velakin icindeki et karisimi ki etin zerresini hissetmedim,domatesli sogan sos, bildiginiz ezme, yari pismis,fazla da koymuslar ,midem alt üst oldu...:((


PRATIK ETLI PIDE YAPIMI
SAGLIKLI EV YAPIMI ETLI PIDE

Hal böyle olunca, is basa düstü...Hafta icinde kendimize etli pide yaptim.Gayet lezzetli olmustu...Lahmacun hamuru ve etli icini hazirladim...Hamuru oval acip, icini yaydim,kenarlarini hafif iceri kapatip, uclarini kapattim.Pisirme kagidi serilmis firin tepsisine dizip, (üc tane sigdi) 250 derece isitilmis firinin en alt rafina koyup, alti kizarinca en üst katina cikarip, üstünüde pisirdim.
Pisenleri bir müddet, kagit havluyla sarip, sonra servis ettim.




KIYMALI PIDE
EV FIRININDA ETLI PIDE

Etli Pide yapimi aynen burdaki gibi...Pideyi ben ince ve eti bol seviyorum...Isteyen biraz daha kalin ve az etli yapabilir. 7 tane pide cikmisti...

Denemek isteyeceklere afiyet olsun...

16 yorum:

  1. Harikasın Şule! Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bakıyorum, diyet miyet hak getire :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa!
      Ama ben o gün Karatay takilmistim ;)))

      Saka bir yana,son badireyide atlâttiktan sonra Disiipline tekrar giriyorum.Hem etli pide saglikli ki ,Hemde ev yapimi..Üstelik incecik te yapmistim..Kendimi daha nasil savunayim bilemedim :))Haa,diyet yapmayip saglikli beslenïyoruz :)

      Yaninda Salata ile ayran güzel bir üclü olur..
      Minareyi Calan kilifida hazirlarmis de Mi??? :)

      Sil
  3. Canım çekti valla :D Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada blog kapak resim çekilişi var ilgini çekerse beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/2015/03/blog-basligi-resim-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  5. off naaptın sen resmen pideci gibi yapmışsın şoktayım *-* helal olsun ne diyim. evet sağlıklı olmuş işte etli pide daha nolsun, oh ayran, ayy evde yapılan herşey bi başka. ellerine sağlık, ben bunu yapiyim bi ara bayılırım pideye hem de çok bayılırım. <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaparsin,agiz tadiyla yemek icin en iyisi ev yapimi :), tesekkür ederim canim.

      Sil
  6. bir porsiyon alalım lütfen:)) Hanım marifetli olunca restrona gitmeye ne gerek var.. Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. bayıldım valla... Bende yapmak istiyorum. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  8. vay beee bunu da yaptın haa :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma