26 Ağustos 2014 Salı

SAGLIKLI KAHVALTI

EV YAPIMI KITIR EKMEK +PEYNIR + DOMATES + SALATALIK +
KIRMIZI BIBER + EISBERG +ZEYTIN + FÜME SOMON


Resim dünkü kahvaltiya ait.Kendi yaptigim kitir ekmeklerle, kahve esliginde afiyetle

yendi.Sassy Su'yumun sonu geldi.Bugün,hazir evde taze naneler varken tekrar yapacagim.Sizde

yapin ferah ferah  icin ,hem serinleyin hemde vücudunuzu temizleyin...Limonlu suyun selülite iyi

geldigini hatirlayalim.Sekerli limontalar yerine birde bunu deneyebilirsiniz.Icin güzelliginize

güzellik katin.Zencefil bulamiyorsaniz ya da sevmiyorsaniz onsuzda detox suyu olur... Sporumuzu

bugünde yapmayi unutmuyoruz :),degil mi arkadaslar?

15 yorum:

  1. Ben sabah bir kere deneyeyim demiştim :D Yok yahu ben bu yemeği bile yapamıyorum . Yumurtayı yaktım böyle bir şey yapayım derken. Sonra annem uyandı. Sonrası fena :D Eline sağlığı unutuyodum az kalsın . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esimde öyledir :))Güzel cay demler ama .bende tesekkürü unuuyordum,yazayim.Garsonluk deneme yaziniz güzeldi...

      Sil
  2. Ablam su olayına pek bişey diyemeyeceğim şu sıcakta bile sadece yatmadan önce yarım bardak su içersem içerim yoksa buzlu kahve içiyorum bitek :)
    Wasayla kahvaltı yaptığımda bende böyle hazırlıyorum ama o siyah zeytinleri de sevmiyorum :)
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koca bir yorum hic oldu.Wlan kesildi.Sanâ afiyet olsun canim.Buzlu kahve daha hic icmedim desem :)

      Zeytin candir ama yaaa! :))

      Sil
    2. Olsuuun :)
      Çok güzel oluyo ablam ya ben sütte sevmediğim için sade yapıyorum :)
      Kahve seviyosan buzlu halinide seversin :)

      Sil
    3. Bir deneyecegim..Hazirlarida pakette satiliyor ama evde yapacagim.:)

      Sil
  3. Hazir burdayken yazayim,simdi günün sporu bitti.Sizde birseyler yapin,sporsuz kalmayin.;)

    YanıtlaSil
  4. Senin sayfana her geldiğimde vicdan azabı çekiyorum:) artık başlamalıyım ama ne zaman en azından suyu mutlaka deniycem sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. Suyu denedikten sonra Leslinin 3 MILES walk 'i ile baslayabilirsin,hafifinden.Vicdan azabi degil mutluluk hissi duymani isterim :)

    Sporun verdigi mutluluk hissini yavas yavas kaznacaksin eminim :) Ilk adim önemli,onuda Leslie ile beraber yapabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz başlamaya karar verdiğimde senin sayfalarından yararlanıcam :)

      Sil
    2. Bak ,hala karar verdigimde diyo :)))))))

      Kendini hazir hissettigin zaman,en iyi baslangic olacaktir :)

      Sil
  6. Sunum harika, lezzetler ise daha da harika :) Somon fümenin olduğu böyle bir kahvaltıya hiç hayır demem :) Hem de çok sağlıklı, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Tesekkür ederim canim.Arada özleyince pek güzel oluyor kahvaltida..Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. ayy bunuuuu yapcam tamam. seveceğim bi kahvaltı bu :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma