11 Ağustos 2014 Pazartesi

WALK AT HOME 3 MILES WITH LESLIE SANSONE




Ramazan,bayram,tatil sonunda biriken fazla yaglardan,can kurtarma simitlerinden kurtulma vakti

geldi.

Yeni spora basliyanlar, basenlerinden ,popolarindan,selülitlerinden sikayeti olanlar,spor

salonuna gidecek zamani ve imkani olmayanlar,vs,....

Yavastan vücudumuzu egsersizlere alistiralim  mi? Aylar öncesinde günde 10 miles bile yapan ben ,

yeniden 3 miles  yürümeye basladim bile..Sadece yürümekle kalmayip, bütün kaslarimizi

calistiracagiz.Ilk zamanlarda bununla idare edecegim.Kolumdaki dikisler alindi ama iyilesmesi icin

biraz zamana ihtiyac var.Kendimi fazla zorlamak istemiyorum.Ilerleyen günlerde yeni kliplerde

gelecek,planklarda yapilacak insallah.

Varmisiniz hep beraber yürüyelim?

11 yorum:

  1. Cok gecmis olsun canim:/hemen yazilarini tekrar inceliyorum:) umarim ciddi bir rahatsizligin yoktur! ben de bu hafta her ne olursa olsun fit bir hafta olsun diyorum! hepimiz icin:)
    yani ben varim seninle yürümeye..

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok hareketsizim işten dolayı. Aslında hareket şart. Tarifi de bir dahakine dediğin gibi deneyeceğim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun 1-2- MILES leride var.Aksam 15-30dk. arasi yapilabilinir.Iste tüm gün calisinca zor tabii,düzenli spor yapmak.Ama saglik icin insân kendini zorlamali.Sevgiler....

      Sil
  3. Ben stadyumlarda sürekli koşuyorum yahu . Ama bu video faydalı eksiksiz yapar ve kurtulursun fazlalıklardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecen hafta bende oglumla kostum,aylardan sonra.Yagmursuz havalarda disarda spor en iyisi.Sizin stadumda köpklerde varmis,okumustum.

      Korkarim ben,ne yapacklari belli olmaz ki?

      Sil
  4. teşekkür ederim ya. bak almışlar yazımı bi de bak ben 11.30'da yayınlamışım onlar 3 saat geri almışlar, 8.5'da yayınlamışlar gibi yapmışlar uyanıklar yaaa :) ay napcam ki şimdi bak yorum da yaptırmıyolar. sevimşler demek ki yazımı. bi de reklam almışlar yazıma iyi valla. bi de para kazancaklar hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlarin bu rastladigim ikinci vakasi,Cerende görünce,bir sürü yerde yayinladim,Senin blogun linkinide verdim :)
      Google + dan hepsi :)

      Sil
  5. evde bisiklet çevirirken izlenir bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bisikletten düsersin,nasil yapincan ki.?Hic durma yok,saga sola yürüyorsun,elleri kaldirip salliyorsun. :)

      Sil
    2. izlenir dediiim yapılır demediiim :)

      Sil
    3. Ilahi Deep ,hafif degil o kadar.,hem bunun 5 MILES'i de var.Bir satten fazla sürüyor.Önce ki postlarda Jillian Mihaeles 'in videosuda var.Bir gün yapinca ,her yerin agriyor,Simdi biz hafiften basladik,her gün spor olsun diye :))

      Sen pilatesten alisiksin,:) hafif gelmis olabilir :)))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma