31 Mayıs 2014 Cumartesi

SASSY SU - DÜZ KARIN ICIN ICECEK - DETOX SUYU

SASSY SU - DETOX DRINK

2    Litre su
1    büyük ya da 2 kücük salatalik
1    limon
12  tane taze nane
2-3 cm.taze zencefil

Salatalik ,  limon  ve zencefil ince dilimlenir. Limon organik ise kabuklariyla  beraber konabilir.

Nane yapraklari  ve su ile karistirilir.

Aksamdan yapilip buzdolabinda bekletilirse ,sabah icmeye hazirdir.Yoksa 8 saat beklemesi yeterlidir.

Ben ilk yaptigimda tadini yadirgamistim.Ikinci ,ücüncü seferden sonra alisip, seviyorsunuz .

En lezzetli alkali sulardan biri. Arada yapiyorum, metabolizma cayi ile beraber degistirerek iciyorum.

Normal suyu icmeye zorlananlar icin  de alternatif icecek. Bel - göbek cevresindeki yaglari eritmekte

 yararli odugu söyleniyor.


SASSY SUYUN ÖZELLIKLERI:


Su, negatif kalorisiyle yaglari yakiyor. Her 500 ml. Su icildiginde 50 kalori vücutta yakiliyormus.

Zencefil, bagirsak hareketlerini hizlandiriyor ve icindeki etkin maddelerle sindirim sistemini

  olumlu etkiliyor.

Salatalik, ödem atiyor ,idrar söktürüyor, metabolizmayi hizlandiriyor.

Limon, sindirimi olumlu etkiliyor.

Nane, safra suyunun üretimini hizlandiriyor ve yagin yakimini artiriyor.


 SASSY SU ZAYIFLATIYOR MU?

Sihirli Su, Amerikali TV-Beslenme Uzmani  CYNTHIA SASSY  tarafindan üretilmistir, bu  yüzden

 de ismi   "SASSY WATER - SASSY SU " olarak ünlenmistir.


Tek basina tabii ki, sassy suyu icmek yetmez. Bunlara ek olarak SASSY, saglikli beslenmenin

 sart oldugunu söylüyor.

" FLAT BELLY DIET ", adini verdigi  kendi diyet plani ,günlük 1600 kalori alimina dayaniyor.

Özellikle sisman göbekle savasmak icin ,yüksek kaliteli, yararli yaglarin beslenme sistemine

eklenmesi gerekiyor.Örnegin; zeytin, findik,fistik,ceviz,badem,tohumlar,avocado ve siyah

cikolata.

 Ayrica ögünler arasinda en az dört saat olmali diyor. Bunun yanisira gün asiri karin egsersizleri

  yapilmasida gerekiyor.

Sekersiz ,saglikli bir icecek, yaz icin ideal, simdiye kadar denemediyseniz,hemen yarin baslayin

 derim. Bunun icin taze naneyi , evde her zaman bulundurmak gerekiyor.

Saksida nane aldim, artik yapar yapar icerim...



49 yorum:

  1. ımmmmm bu çok iiyi uyguluyor musun sen bunları :)

    YanıtlaSil
  2. Bunlari derken??

    Icecegi bugün icmeye basladim ve blogtaki yemeklerin hepsi evde pisen,özelikle benim icin hazirladiklarim :)

    Kilosuna dikkat etmesi gereken, evde maalesef tek benim.

    Spor,egsersizlerde , denenen, uygulanan,zaman zaman,hergün, bazen haftada 3-4

    kere yapilanlar :)

    Yani hepsi benden bir parca, gercek...Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Ben de deneyeceğim bu suyu bakalım işe yarar umarım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde 2 Litre icmelisiniz hergün yaparsaniz ise yarayabilir. :)

      Ben biraz önce yine yaptim.Ramazana kadar hergün yapmayi istiyorum.

      Spor ve dikkatli beslenme ile etkili olacagi söyleniyor.Bu konuda tekrar yazmayi düsünüyorum.

      Sil
    2. peki işe yaradımı tavsiye edermisiniz

      Sil
    3. Sürekli icerseniz yardimi oluyor.Saglikli beslenmeye takviye olarak düsünün.2-3 hafta her gün icin, bu arada aldiginiz gidalara Diktat edip,günlük br Saat spor yapin.

      Üsenmeyip her gün yapanlar cok memnunlar,etkïsinide görüyorlar.Yapip,ictigim sürece faydasini gördüm.

      Elbette tavsiye ederim ama mucizede beklenmemeli.Sürekli icenlerin basenlerinde,bellerinde müthis incelmeler oldugunu okuyorum bende.Kendinizde deneyerek görebilirsiniz.Saglikli bir su ,kendiniz hazirliyorsunuz ve pahali degil :)

      Sil
    4. Aynen teşekkür ederim

      Sil
  4. Bilgi dolu tariflerine bayiliyorum Sule Abla.. Su icemeyenler icin super :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olaki bilmiyen vardir.Bende hergün yeni bir sey okuyup,ögreniyorum.

      Aromatik , icimi güzel su.

      Sil
  5. bir süredir alkali su içiyorum... normal suyun tadı artık acımtrak geliyor...
    Yağ yakımı için ona da iyi demişlerdi... Arada belki bu sağlıklı suyu da denemeliyim :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Bende alkali su olarak; karbonatli su, limonlu su, hindistan cevizi suyu iciyorum,ayrica metabolizma hizlandiric cay. - suyu iciyorum.

    Arada degistirerek, sürekli ayni seyler yenilip icildigi zaman vücut alisiyor.Arada mola verip, tekrarlamali.

    Karbonatli suyun icimide güzel, ayarini güzel yapilirsa.Sassy suyun aromasida güzel ve icindeki limondan dolayi oda alkaliktir sanirim.

    1 litresini simdiye kadar ictim bile :)

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. akşama bende deniyecem , yorumlarımıda paylaşırım

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle işe yarıyor....Bir de tansiyonumu düşürmese :( naneli ve salatalıklı hiç yapmamıştım ekleyeyim.Takipçinizim bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  9. bir sene once ben bu tarifi aliskanlik yapmistim birde buz felan olunca isin icinde keyfe iciyordum ve cok faydasini gordum herkeze israrla tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Zencefil i toz kullansak olurmu? Olursa ne kadar kullanmalıyız. Cvplarsaniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefili toz olarak kullanmak icin, 1/2 tatli kasigi toz zencefili 1 su bardagi kaynamis suya koyarak demleyip,soguduktan sonra ekleyebilirsiniz.Tazesi kadar etkili olurmu ?Uzman olmadigim icin net bir sey söyleyemem ama hic yoktan iyidir.Toz zencefilli caylarda yapiliyor.
      Eger tadi hafif olursa 1 tatli kasigi yaparsiniz.2 Litre su icin yeterli olur.Dozunu iyi ayarlamak lazim,aromasi cok güclü zencefilin.Umarim yardimci olabilmisimdir.

      Sil
  11. su kaynar mı olmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir ,soguk su ile yapiliyor ve buzdolabinda bekletiliyor.

      Sil
  12. Bu nane kiz hastaliginada iyi gelior peki bu su ona bisey. Yapmz demi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saglikci olmadigim icin bilemiyecegim.Icindeki malzemeler zararsiz ama bazi kisilerde allerji gibi yan etkisi olabilir.Düsük tansiynlulara zencefil tavsiye etmïyorlar mesela.

      Sil
  13. Sabah deniyecegim ama tansiyonum duser diye korkuyorum . biri oyle yazmis . gercekten oylemi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esra cok düsürüp düsürmeyecegi konusunda kesin bir sey söyleyemem.Rizikolu olur.Tansiyon sorunum oladigi icin bilemiyecegim.Bir Doktora ya da eczaneciye danisabilirseniz en iyisi olur.

      Sil
  14. Tansiyon hastasıyım herhangi bir yan etkisi olurmu ? Ve kuru zencefil kullanabiilirmiyim olursa ne kadar cevap verirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefilin tansiyon sorunu olanlari etkiledigini okudum.Yukardaki yorumdaki öneriyi degerlendirmenizi tavsiye edecegim...

      Önceki yorumlarda toz zencefilin kullanilma durumunu yazmistim,ben taze kullaniyorum.



      Sil
    2. evet bende kulandım tansiyonu mu düşürdü

      Sil
    3. Dikkatli olmak lazim,düsük tansiyonlular zencefil kullanmamali...

      Sil
  15. Merhaba bu su alkali mi olmasi lazim normal suylada oluyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhâba,bloguma hos geldiniz.
      normal suyla yapiliyor,asitsiz,gazsiz su ile.Ben cesme suyu kullaniyorum.Bizim cesme sulâri icilebilir nitelikte.

      Icindeki limon ,onu alkâlik yapiyor.Ayrica alkali suya gerek yok. sevgilerimle.

      Sil
  16. Merhaba normal suda icebiliyormuyuz acabayada hep bu sudan mi iicmemis gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde iki Litre sassy su icilmesi öneriliyor.Daha fazla su icebiliyorsaniz elbette normal su da icersiniz.



      Sil
    2. Teşekkürler :)

      Sil
  17. Denenecekler listesine aldım.. taze diyetçi olarak :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de yeniden basliyorum.3 aydan beri kullandigim ilacin yan etkisi :(
    Saglikli beslenme ve spor ile yola devâm...

    YanıtlaSil
  19. Acaba bu alkali suyunu emziren annelerde ice biliyormu bir zarari olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icindeki zencefil var,Zencefil 2 yaşın altında ki bebeklerde tavsiye edilmiyor, nedeni ise içinde çok yoğun etken maddeler olması.
      Ayrica nane var,Emzirme döneminde tavsiye edilmeyen, anne sütü kalitesini düşüren veya süt üretimini azaltan çaylar arasında ise adaçayı, nane çayı, kuş otu, kekik ve maydanoz çayı ilk sıralarda geliyor. http://www.bitkicaylarininfaydalari.com/emzirme-doneminde-bitki-caylari-icilir-mi bakabilirsiniz...

      Sütünüzden bebeginize de gececegi icin pek tavsiye etmem...Ama gün icinde ,limonlu su icebilirsiniz...icine damlâttiginiz limon suyu alkali yapiyor...

      Sil
  20. Su kaynatiliyormu? Sicakmi sogukmu tokmeliyik.daha acik anlatimrisizniz yapiliwin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir kaynatilmiyor..Soguk suyu döküyorsunuz..Sise,kaynaksuyu olacak...Asitsiz...Ben cesmesuyu kulaniýorum.Burdaki sular direk icilebiliyor ,temiz..

      Bilmek istediginiz baska bir sey varsa sorabiliriniz.Sevgilerle

      Sil
  21. Düşük tansiyona, açlığa yol açan zencefil değil limon. Kabuk tarçın atilarak bu sorun çözülebilir çünkü düşük tansiyon aclik hissini artırır tarçın da dengelemeye yardımcı olur. Ayrıca tansiyon düşüklüğü olanlar bunu aç karna icmemeli hele ki sabah kalkar kalkmaz asla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler güzel bilgiler icin :)) sevgilerle

      Sil
  22. Merhabalar bu karışımı yaptım dolaba koydum,sabah içecegim fakat aç mi tok mu?,yemwklerden kac saat once veya sonra tuketilmesi gerek bu konuda beni bilgilendirebilirseniz cok sevinirim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün boyu 2 Litre isterseniz daha fazlasini icebilirsiniz...ac karnina icilince icimizi temizler, toksitleri daha iyi atar...düsük tansiyonunuz yoksa tabii..Yorumlarda yazdigi gibi kabuk tarcinla ile sorun cözülebilir...yemeklerden 20-30 dk Öncesinde ve 60 dk sonrasi uygundur...sabah ilk is yatmadan Önce Son is bu suyu icmek aliskanliklarimiz icine girsin diyelim...
      Daha Önce cevaplayamadim,hastaneden bu gün ciktimda...sevgilerle

      Sil
  23. Merhaba 2 litre suyun içine bu malzemelerden ne kadar konulması gerekiyor ben onu anlamadım

    YanıtlaSil
  24. Icine koyulacaklar postun basinda yaziyorya :) Hepsi 2 Litre suya giriyor, sürahilere bölüstürülüyor..Ya da malzemeyi 2 ye bölüp 1 er litrelik sürahilere koyabilirsiniz..12 nane yapragi olacakti sadece nane yazmisim :)

    YanıtlaSil
  25. bu tarifi de alayım. normal yemeklerini gün içinde yiyorsun ama di mi. sadece detoks suyu içmiyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi ,normal ögünler yeniyor.Bu günlük su tüketimi icin ...Aromali su...

      Sil
  26. Ben yaptim bu tarifi ama nanesini biraz fazla kacirdim galiba burda 12 yaziyo ama bende biraz fazla oldu( bu sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  27. Yanıher susadigimizdami icececez

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma