9 Ağustos 2014 Cumartesi

KINOALI YOGURTLU MEYVELI SALATA

YOGURTLU KINOA SALATASI

 MALZEMELERI:

1  cay bardagi Kinoa (alternativ,ince bulgur,karabugday)
1  su bardagi su
1  su bardagi süzme yogurt
Kiwi,Yabanmersini (Likapa),Nar ya da kirmizi bir meyve
 tatlandirmak isteyenler Stevia, Bal,ageve ,seker kullanabilirler

Kinoa bir müddet suda bekletilip,iyice yikanip, süzülür.
Sicak su ile kisik isida pilav gibi pisirilir.10 dk. demlendirilir.
Süzme yogurtta Stevia eklenir , iyice cirpilir.
Kinoa yogurt ile karistirilip, kaselere konur ,üzeri meyvelerle süslenir.
Buzdolabinda iyice soguyunca servis yapilir.

Bu malzemeden iki kisilik salata cikti.Ben hafif tatli yaptim ,zevke göre tadi ayarlanir.

*  Kinoa'nin faydalari ve Kinoali kisir tarifine burdan ulasabilirsiniz.

Bu tarifi bulgurla ya da karabugdayla deneyebilirsiniz.

Saglikli,hafif,serinleten meyve salatasini ,tatliyi denemeniz tavsiye ederim..

Deneyeceklere afiyet olsun.


15 yorum:

  1. ya senin hep doğal ve sağlıklı herşey ya. ya ben bayılırım bunlaraa :)

    YanıtlaSil
  2. Valla yaptim diye söylemiyorum denemeli.Bunlari yiyince markali,meyveli yogurtlar cok tatli ve sunî geliyor.Zaten iclerindeki Aroma ve bir kac meyve kalintisi,birde renk vermek icin bir hayvanin ezintsini katiyorlar :(

    Ev yogurduna meyveleri püre ya da taneli koy, mis gibi.Dondurulmus frambuazla gecen yogurdu yedim.Yok böyle bir lezzet,üstelik seker ilavesiz.

    Yogurt meyvenin sekerini dengeleyip,kan sekerinin yükselmesini önlüyor.At icinede biraz yulaf ezmesi,kepegi tam saglik küpü.Tavsiyedir.Yasliya gence,kadina erkege.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul,kinoa pahali,burda da.Bir paket alip,azar azar ,arada kullaniyorum.Simdi MC Donald's Menüler 5-6 Euro arasi.Bir kere de yiyip,kalkiyorsun.1-2 Saat sonra acikiyorsunda.
      Kinoa'nin paketi 500 gr. 5 Euro kadar,saglikli,doyurucu.

      Orda yemem, Kinoa alirim :)

      Kinoanin yerine alternatiflerde kullanilabilir.

      Sil
  3. Exercise TV / Start walking at home 3 miles with Leslie Sansone +45 dk. Bisiklet sürüldü :)

    3 Mile Walk -45 dk.

    YanıtlaSil
  4. kinoa yı ilk defa duyuyorum ama cok lezzetlı gorunuor ellerınıze saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Belcim.Ilk seferlerde tadi yadirgansada saglikli .Özellikle yogurtlu.Pilavi,kïsiri,muffini ,vs.yâpiliyor.Salatalarin icine konuyor.

      Sil
  5. Benim için uzun bir ara oldu galiba Şule abla ama önümüzdeki iki ay boyunca İstanbul'dan takip etmeye çalışıcam :) Her zamanki gibi yapacağını yapmışsın, eve döndüğümde ilk iş eşime bu güzel meyveli kinoayı hazırlamak olucak :) Ellerine sağlık, İstanbul'dan kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diyorum ,nerde Sinem ?Güzel ve mutlu tatiller diliyorum canim.2 ay bayagi uzunmus,tadini cikar.Özliyecegiz seni ama sayili gün cabuk gecer.Saglicakla kal.Sevgiler...

      Sil
    2. Teşekkür ederim Ablacım :) Hazırlıklar filan derken maalesef bloga yazamadım. Evet çoğu zaman geldiğimde böyle uzun kalabiliyorum, hasretlik ancak azalıyor ama dediğin gibi yine de çabuk geçiyor. Bende özlicem, burdan da takipteyim :)

      Sil
  6. gizli yetenek. aramızdaki en komik o ya. bi oku bak yazılarını çok gülersin. :)

    YanıtlaSil
  7. Güldüm bile zamanim oldukca ugrayacagim bloguna ...:))) duygusal zeka ' nin yazi stili gibi cok tatli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baksana, dergiler 3 adlı yazımda "sezer eser perker" var. o ve duygusal zeka dortmundda bir araya gelmişler, sezerin son yazısında :)

      Sil
    2. Ayol i pad 'i Kapattiktan sonra takildim,sasirdim.Bu postu instagramda bugün yayinladim Ben yoksa yanlislikla blogta da mi güncelledim diye ! :)) seni seni :))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma