1 Ağustos 2014 Cuma

TAVADA YUMASACIK HINDIGÖGSÜ KIZARTMASI

TAVADA YUMUSACIK HINDIGÖGSÜ FILETOSU

 
PISIRME KAGIDININ ICINDE PAMUK GIBI YUMUSACACIK
 KIZARAN HINDIGÖGSÜ


Simdiye kadar yapmadiysaniz ,mutlaka bu yöntemi deneyin.Kisa sürede pisip ,nefis oluyor,pisman

olmazsiniz.

Hindigögüslerini enlemesine ikiye kesip köri,tuz,karabiber,biraz süt,biraz zeytinyagi ile marine edip,

isinan tavaya pisime kagidi serip,icinde kizartin.Üstünün hafif kapali olmasi yetiyor.Yanlardan acik

kalirsa sorun olmuyor.Marinenin etleri örtecek kadar olmasi yeterli.Özel aletiniz yoksa catalla cesitli

yerlerinden delerseniz et sosu daha güzel cekiyor.Marinesine soya sosu da koyuyorum,evde oldugu

zaman  tabii :)  Soya sosu tuzlu oldugu icin,az gelirse  tuzunu yerken serpersiniz.

Son iftar günü yapilmisti.Deneyeceklere afiyet olsun.

19 yorum:

  1. Hiç hindi eti yapmadım,oldum olası geç pişer sözünden olsa gerek,çiğ kalacak korkusuna :))
    çok ilginç ama tava da yağlı kağıt,hakikaten denenmesi gerekiyor benim tarafımdan ...

    YanıtlaSil
  2. Hindigögsü yagsiz bir et, marine edip tavada kizartsamda bu yöntem gibi yumusak olmuyordu.Ayni yöntem ile Somon fletosunuda kizartiyorum.Ici pisiyor ama sert olmuyor.Denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Hindiyi tavuktan daha çok severim,deniycem..eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Günaydinlar !
    Güne buz gibi serin Sassy Su ile baslayâlim,bakalim :)

    YanıtlaSil
  5. Tabak ve icindekiler harika gorunuyor Sule abla, ellerine saglik. Hindi etini cok severim, tavuk yerine her zaman tercih edilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavuga alternatif olarak kullanilabilir..Tüketmekte fayda var :)

      Sil
  6. Yahu ben hiç hindi eti yemedim :D Nasıl bir şey onuda bilmiyorum. Ama güzel görünüyor emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavukgillerden :) Gögüs eti beyaz,butu Dana eti gibi,koyu renkli...Tesekkürler..

      Sil
  7. Bu pişirme yöntemi çok pratikmiş sağol Şuleciğim paylaştığın için.
    Ben çok uzun zamandır eve tavuk eti almıyorum. Yerine hindi eti tercih ediyorum. Kendine özgü bir kokusu var bu nedenle biraz az tercih ediliyor. Migros gibi marketlerde paketlenmiş olarak satılıyor, paketin içinden de baharat karışımı çıkıyor ben marine işlemini onunla yapıyorum. O sevilmeyen kokusunu yok ediyor:)
    Ve evet hindi eti tavuga göre pahallı, neredeyse dana etiyle yarışıyor gerçekten.
    Elbette üretimi arttırmak için yetiştirme şartları tavuklardan çok farklı değil. Kapalı ortam, yapay beslenme v.b. Yine de şu anda tavuğa tercih edilebilecek bir et türü bence.

    YanıtlaSil
  8. aa bak yaptıkların bana hep değişik geldi ya. pek de sade yine du denerim ki not aldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esim burda olsaydi soslu isterdi.Kremali.mantarli oda dâha cok öyle seviyor ama aksam aksam cok karisik olmasin ,sade olsun dedim :)

      Et zaten yumusacikti ,etin lezzeti böyle daha ön plana cikiyor.Bir günde soslusunu yaparim.:)

      Benim yemekler fark ettigin gibi Sade,pratik,basit,kolay yapilanlar genelde.Cok islemli yemekleri tercih etmiyorum.Ama manti ve sarmamda vardi ki...:)))

      Zaten bizimkilerde cok secici.:)

      Sil
    2. anladım. seçicilik kısmı da zormuş. bak bi de sinem var ya renkli mutfaktı di mi yok yok yumak mıydı o da ne hoş şeyler pişiriyo yaaa :)

      Sil
    3. Ben zaten hergün blogunu ziyaret ediyorum..:) Renklii Mutfak :)
      Evet,adi üstünde onun mutfagi benimkinden daha renkli :))

      Sil
    4. :) senin keyfin yerine gelmiş. sıkkındın yaaa :)

      Sil
    5. Üc ay sonra kontrolüm var.Bugün dikislerim alindi.Simdilik hersey yolunda :)

      Sil
    6. geçmiş olsun. oh iyi iyi geçmiş herşey. :)

      Sil
  9. Ellerine sağlık ablam bi ara bende böyle yapıyordum yumuşak oluyo gerçektende :)

    YanıtlaSil
  10. Yine yaparsin artik,hatirlamis oldun :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma