8 Ağustos 2014 Cuma

COCUGUMLA EGLENIRKEN




Iki gün önce hava asiri sicakken can SIKINTISINDAN patlamak üzere olan oglumun aklina nerdeyse bir seneden beri oynamadigi Wii-Sports  geldi.SINIRLI oynamasina müsadeli oldugu bu oyunlar o zamanlar " in"di.Cuma günleri ,ögleden sonra ve haftasonu bir gün, birer saat oynadigi bu oyunlar,zaman yetersizliginden dolabin icinde unutulmustu.

Beraber oynayalimmi önerimi kabul edince,gectik televizyonun karsisina.Ilk oyun Tenis.Ben cok acemi oldugumdan ,onun icin pek zevkli gecmedi.Bir iki seti alsamda ,oyunu o kazandi.Raketi sallamak icin ya gec ya da erken davraniyordum :)

Ikinci oyun Bowling.Sasirtici sekilde bütün setleri yüksek puanla kazandim.Oglumun surati düstü, mizikci ,kaybetmeye gelemez hic :) Kücükken cok zordu ama alistirdim,kazanmak kadar kaybetmeninde normal oldugunu..

Ücüncü oyun  Golf..Bunda kendisi profi olarak bana ,nerde hangi zaman hangi sopayi kullanacagimi, hangi hizla vuracagimi söyleyip,gösterince basarili bir oyun sergiledim :)

Bol kahkahali,eglenceli bir aktivite yapmis olduk.Kücükken  aktivitelerimiz daha farkliydi tabii.
Bütün arkadaslari tatilde olunca son iki haftadir kimseyle bulusamadi.Simdiye kadar izleyemedigi filmlerin videosunu alip,seyrettik.Kitap okuyup,müzik dinliyor.Bu sicaklarda cok fazla secenekte yok.
Aksam üstleride kart oyunlari oynuyoruz.Kizma birader,Pisti,Labirent, vs..

Okullarin acilmasina az kaldi.Almanya' da okul tatilleri eyaletlere göre degisiyor ve 6 hafta sadece.Arada ikiser haftalik ara tatilleri,dini ve resmi tatilleride var tabii.

14 yorum:

  1. Hayirli Cumalar ...Saglikla,mutlulukla gececek bir gün dilerim herkese.

    Oglumun boynu fena tutulmus,doktora gittik.Sicak su torbasi ,agri kesici ve boyunluk alma ve alïs verïs telasindan Cuma selamlamasini aksattim.

    Dün yâgmurluydu hava bugün yine yaniyor heryer...Herkese güzel bir gün dilerken ,günes kremi sürmeden disari cikmayin sakin,diye hatirlatayim....

    YanıtlaSil
  2. Istanbul'da ki yagmurzedelere gecmis olsun.Ne cok yagmis öyle.

    YanıtlaSil
  3. :)) bowlingi çok severim.. inşallah ben de birgün çocuğumla böyle güzel zamanlar geçiririm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insaallah olur bir gün.Biraz önce kizma birader oynadik.%80 o kazandi.Cok sansli ve arada ykaliyoum,hilede yapiyor :)

      Sil
  4. Çok geçmiş oldun, çabucak iyileşsin inş. Ben de güzel ve mutlu bir cuma dilerim herkese.

    YanıtlaSil
  5. ay burda sölediklerinin hepsini yapmayı seviyom ben deeee. ne güzel günmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek cocuk olunca,kücüklügünden beri böyleyiz :)

      Sil
  6. sizede ailenle birlikte mutlu huzurlu cumalar ve güzel hafta sonlari diliyorum canim!
    bilmezmiyim hic benim oglumda kaybettigi Zaman dudagi büzülüyor ve bazende agliyor..hic kiyamiyorum Sulecim;) ama evet kaybetmeninde dogalligini böyle ögrenmeliler..
    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kisliklerine faydasi var.Her istediklerinin gerceklesmeyecegini bilmeleri ve bununda dünyanin sonu olmadigini,hayatin devam ettigini yasayarak ögrenmeleri iyidir.En basiti oyunda kaybetmek:)

      Sil
  7. harika bir keyif olmuş, belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi : Cocuklarin zamani o kadar kisitli Mi, okul zamani gelince imkanimiz pek olmuyor.Tatilde acigi kaptmaya calisiyoruz.

      Bu arada bloguma hos geldiniz ,bende ziyrete geliyorum.Sevgilerle...

      Sil
  8. ne güzel zamanlar geçmiş. Güzel tarafı blog adım başlık olmuş ha ha ona daha çok sevindim. Duygu ortak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,di Mi?
      Posttu yâzarken ilk aklima gelen blogun oldu,cokta yakisti :)
      En tatli zamanlari, gerci benimki 13 yasinda ama böyle beraber gecirecegimiz zamanlar 1-2 sene .Ergenlik,genclik zamanlari ,ilgileri daha farkli yönlere kayacâk...

      Insanin cocugu ile gecirdigi eglenceli anlar,en güzel zamanlar.Allah acilarini göstermesin.Bu Cuma gününde dilegim,
      Anne olmak isteyen,cabalayan herkese kisa zamanda nasip etsin,hayirli evlatlar versin.Amin.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma