6 Ağustos 2014 Çarşamba

MEYVELI SABAH KAHVALTISI

PAPAYA - KIWI - SIYAH ÜZÜM

Bugün kahvalti degisik olsun dedim ve meyve tabagi hazirladim kendime.Papaya arada alirim.Tadi kavun seftali arasi ,üzerine biraz limon suyu damlatip yenirse lezzeti artiyor.

Papaya : Bileşiminde kalsiyum, demir, potasyum, fosfor mineralleri ile A, B1, B2, C vitaminleri ve karoten bulunuyor.

Kivi: A ve C vitaminleri ile potasyum açısından çok zengin bir meyve olan kivi, ayrıca kalsiyum, demir ve magnezyum gibi mineraller açısından da zengindir. Besleyici değeri yüksek bir besin olan kivinin bir tanesi ile günlük A ve C vitamini ihtiyacı karşılanabilmektedir.

Siyah Üzüm :  Amino asitler, A, B  (B1, B2),C vitaminleri ,mineraller, potasyum, magnezyum ve demir içerdiğinden bağışıklık sistemini kuvvetlendirir.

Sanirim günlük Vitamin ihtiyacimi simdiden karsiladim :)

15 yorum:

  1. Ohh afiyet olsun. Bazen en guzeli bole bir kahvalti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim.Gercektende öyle ,hele meyveler buz dolabindan cikmissa ..Calisanlarda meyvelerini yaninda tasiyip,kahvalti ya da ögle yemegi olarak tüketebilirler.Serinlik ve Vitamin bir arada.Uygun termos kaplar bu ise yaracâktir.

      Sil
  2. heeey ne güzel yerim ben de tamam iyi fikir. baksanaa "pepino" ve "pomelo" meyvelerini de biliyo musuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pomelo' yu biliyorum.Greyfurtla,mandalina arasi,kocaman,kalin kabuklu bir meyve.Pepino 'yu duymadim.Bakarim simdi :)

      Sil
    2. Pepino 'yu yeni görüyorum.Cok sagliklimis.Bir yerlerde görürsem alirim.Aklimda kalir artik :)

      Sil
  3. Renkli ve tatli mi tatli guzel bir kahvalti :) Ellerine saglik Sule abla. Papaya hic yemedim, rengi guzel gorunuyor. Denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuz olsa hergün yerim,diyetisyenlerde öneriyor,yag yakici özelliginden dolayi.Bunlar iki tür.Biri böyle Armut gibi digeride kavun büyüklügünde.Onlarin renkleride cok hos ve yenen kismida daha fazla.

      Sil
  4. cok lezzetli görünüyor canim, ellerine saglik!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyvelerin rengi lezzeti.Allâha sükürler olsun.

      Sil
  5. Canım istedi gece gece:)) Senin postların bana geç ulaşıyor sanki Şule'ciğim. 10 saat olmuş yayınlayalı ama gün içinde görmedim. Bir de yarın bakayım duruma. iyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye acaba.?Bende merak ettim ...Herkese gec geliyor acaba?

      Sil
  6. kürk mantolu madonna çok iyiii. ama bi anda yine meşhur oldu nedense. metroda her yerde o var ondan yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi bari :) Kütüphane de bakiniyordum bende...

      Sil
  7. Meyvelerle aramdaki bağı koparmasam çok iyiydi ama hiç kahvaltıda meyve yiyemem gün içinde de hiç yemiyorum artık :))
    Afiyet olsun ablam benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyve iydir ki.Ama yiyemiyenleri taniyorum.Meyveýi recel yaparak tüketenler var ama oda cok saglikli debil.
      Sagol cânim.Ben cok sevenlerdenim,belli oluyor degil Mi? :))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma