5 Ağustos 2014 Salı

PROF.DR.OSMAN MÜFTÜOGLU'DAN CILDE IYI GELEN MÖNÜ ÖRNEKLERI



TIK TIK

CILT SAGLIGINA IYI GELEN YIYECEKLER:

Izgara balık, haşlanmış sebze, salata.

Haşlanmış veya ızgara tavuk (derisiz), haşlanmış karnabahar, salata.

Rosto hindi, haşlanmış kabak, salata.

Fırınlanmış tavuk, bezelye ve haşlanmış havuçlu garnitür, salata.

Izgara somon balığı, bezelye, salata.

Buharda pişmiş balık, hafif ateşte pişirilmiş zeytinyağlı domates, salata.

Sarımsak ve maydanozlu tavuk sote, haşlanmış kabak, salata.

Dilbalığı filetosu, bezelye, salata.

Somon balığı ve yumurta beyazıyla yapılmış omlet, dilimlenmiş domates, salata.

Hindi sote, bezelye ve brokoli garnitürü, salata.


 

11 yorum:

  1. Somon çok severim,çok canım istedi şuan..Paylaşıyorum sağlıklı yaşam menümde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim,paylasimin icin Deniz'cigim.

      Sil
  2. Faydali bilgiler hic kacirmam, tesekkur ederim Sule abla :) Balik ve garnitur cok lezzetli gorunuyor... Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski resim ama konu ile ilgili olunca tekrâr yayinladim.Haftada bir pisiyor bizim evde.Dondurulmus sebzêler kullanmistim,patêtes haricinde...

      Sil
  3. Şulecim, uzun zamandır uğrayamadım kusura bakma canım.
    Bayram telaşı,yatılı mıisafir derken fırsat bulamadım ama inan aklımdasın,sanki yüz yüze tanışıyormuşuz gibi geliyor bazen ve hatta özlüyorum :) cumartesi tatile gidiyorum eylül başı dönebileceğim ve misafirim malesef cumaya kadar bende kalmakta kararlı .Eylülde görüşmek üzere sevgiler canım......

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ömür'cügüm :)

    Bende yoklugunun farkindayim ama bayagi yogun oldugunu biliyordum.Neyse güzel yorgunluklarin ardindan güzel bir tatil iyi gelecektir.

    Misafirini cok iyi agarladigindan eminim,kalmak istemekte haklidir. :)

    Umarim gönlüce ,harika bir tatil gecirip,dönersin.Sevgiler canim....

    YanıtlaSil
  5. Sebze ve etin dayanılmaz cazibesi:)) Benim de tercihihim hep ikisini birlikte tüketmekten yana. Cilt sağliğına iyi geldiklerini öğrenmek "bonus" oldu. Bu yararlı paylaşım için teşekkürler Şule'ciğim.

    YanıtlaSil
  6. iyi bilgi arada bakarım kii :)

    YanıtlaSil
  7. Hatirlamakta ,bakmakta fayda olur :)

    YanıtlaSil
  8. Cilde iyi mi geliyomuş :)
    Farkında olmadan yaptıklarımıza şaşırıyorum bazen ablam teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma