8 Temmuz 2016 Cuma

SEZBZELI YULAF KEPEKLI BÖREK -UNSUZ DIYET BÖREK

dukan hamur isi,saglikli tarifler,diyettarifler,yulaf kepekli tarifler

Merhabalar, Ramazan bayraminda fazla kacirdiysaniz,diyetteyseniz,  hafif bir lezzet ariyorsaniz, beyaz un kullanmasi yasak bir yakininiz varsa,caniniz börek cekiyorsa kalorisi de düsük olsun derseniz, saglikli bir börek,pide,pizza türü  BEYAZ UNSUZ ,yulaf kepeginden bir hamur isi iste :) Tam Size göre...

Ramazan da yaptim,yedim..Sahane lezzetli,süper doyurucu üstelik sipsak hazir.

PIRASALI BÖREK

3 yemek kasigi yulaf kepegi
3 y.k. süt tozu
2 y.k. yogurt
1 paket kabartma tozu
2 yumurta
2 y.k. süt
1 y.k. sirke
tuz
Pirasa,maydanoz,beyaz peynir,rendelenmis mozzerella peyniri,kirmizi ve yesil sivri biber
Hamurunu hazirlayip pisirme kagidi serilmis kare borcama döktüm .
Üzerine incecik kesilmis sebzeleri koydum.
Önceden isinmis firinda üstü kizarana kadar pisirdim. (Altida cok güzel kizardi)
Nefis oldu.Denenmesi tavsiye edilir;) Tarif sibeldukancan19cs 'e ait. tesekkürler.
Tarif denenmis ve büyük bir zevkle onaylanmistir.
Kahvaltiya,5 cayina , ne zaman isterseniz iste harika bir secenek
Pizza,börek...

Iki ince pirasa kullandim ,pirasa yerine ispanak,pazi,rendelenmis kabak gibi sebzeler konabilir...Bir yesil bir kirmizi  biber ekledim... Hamuru az oluyor,sebzeleride ona göre ayarladim.

diyet,saglikli,kalorosi düsük,unsuz
YULAF KEPEKLI BÖREK


14 yorum:

  1. Ellerinize sağlık yazın kilo almamak için çok iyi :))

    YanıtlaSil
  2. dun aklima geldiniz sule. nasilsiniz? tarifler yine muthis. hemen bir goz gezdirecegim daha once yazdiklariniza. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tesekkür ederim iyiyim.umarim sizde iyisinizdir Dudu.cok sevindim.,hatirlanmak,merak edilmek güzel...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Yine hem sağlıklı hem de lezzetli bir tarif :) ablacım ellerine sağlık her zamanki gibi müthişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim Sinemcigim..Iltifat ediyorsun canim :)

      Sil
  5. Harika bir tarif bu! Cok tesekkürler.
    Süt tozu derken... Acaba su kahveye konulan süt tozu mu? yoksa protein tozu mu (Eiweißpulver), bilemedim...
    Yulaf kepegi de "Haferkleie" oluyor sanirim..
    Mutlaka denemem lazim bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim trifte sät tozu geciyordu.Dukancilar vom kullaniyor bilirsin.Magermilchpulver oluyor..Kahve beyazlatici degil,protein tozuda degi.Bebek yiyecekleri satilan raflafda olabilir.Rossmann,DM ,buralarda bulabilirin.. yulaf kepegi=Haferkleie :)
      Mutlaka dene bayildim...

      Sil
  6. Ve galiba beyaz peyniri sebzelerin icine ilave ettin, rendelenmis mozarellayi da üzerine serptin degil mi? resimden o anlasiliyor sanki.

    Malzemeleri not alip kalorisini de hesapladim da (daha dogrusu Weight Watchers puanlarini), gayet az yani, süper! Mutlaka denicem bu hafta, cok tesekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamuru kagida yaydiktan sonra sebzeleri peynir ile karistirip üzerine ilave ettim.Pizza gibi.

      Sil
  7. Yine ben:)

    Az önce inceledim de... Süt tozu yerine nisasta ya da un kullansak olmaz mi ki? Neden süt tozu acaba? Cünkü baktim da, undaki kalori sayisi süt tozundan cok daha az. Dolayisiyla süt tozu bana pek mantikli gelmedi. Ayni süt tozundan, yani kahveye katilandan bahsediyorsak tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magermilchpulver'nin kalori degerini bilmiorum ama zaten mager ,yagi az oldugu icin cok yüksek degildir kalorisi.Zaten dukancilarda un kullanmiyor ilk evrelerde...
      Eskiden süt tozunu su ile karistirip süt yapip bebeklere verirlerdi...
      Kahvelerde kullanilan dukancilara yasak kalorisi yüksek oldugundan.



      Sil
    2. Tesekkür ederim cevaplarin icin:)

      Az evvel baktim da, evet Magermilchpulver'in kalorisi undan da fazla, sadece arada cok cok az fark olsa da. Ve weight watchersde bir yemek kasigi Magermiclhpulver 2 puan, un 1 yk sadece 1 puan. Ben bu durumda un tercih edecegim valla:)

      Weizenkleie/Haferkleie ck harika birsey bence de, daha önce kullanmistim, maalesef evdeki bitmis. Yenisini alip hemen deneyecegim en kisa zamanda, cok tesekkürler:)

      Bu arada tariflerin hepsi cok harika, ellerine saglik paylasimlarin icin. Lor yapimi da cok ilginc geldi bana, ne kolaymis yapmasi. Onun icin de ayrica tesekkürler:)

      Sil
    3. Rica ederim,umarim denimis ve begenmissindir...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma