27 Ağustos 2014 Çarşamba

KREM PEYNIRLI HAVUCLU KABAK VE PATLICAN SARMASI

KREM PEYNIRLI IZGARA SEBZE SARMASI
AKSAM YEMEGI



Patlican ve kabak ince dilimlendi,tost makinasinda üzerlerine ,silikon firca ile zeytinyagi sürerek, izgara yapildi.



Soguyunca aralarina cesnili krem peynir sürüldü, üstüne rendelenmis havuc serpildi  ve rulo yapildi.

Somon dilimi her zamanki gibi ,tavada ,pisirme kagidinin üzerinde üstü hafif kapatilarak yumusacik kizartildi.

Kisir ,esmer köftelik ince bulgurdan hazirlandi... Pek birbirleriyle alakali menü olmasada afiyetle yedik.Elbette oglum patlican ve kabaga dokunmadi,en sevmedigi iki sebze :(

* Rendelenmis havuc sotelenseydi daha da iyi olabilirdi gibime geldi ...

24 yorum:

  1. çok güzel,kabağı ve patlıcanı yaparım da ah şu balık mevzusu hiç aram yok,bizim ufaklığa pişiriyorum genelde, ben fazla tüketmiyorum...ama kabağa ve patlıcana bittim deyim yerindeyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim.Haftada bir yiyoruz,Allaha sükür evde herkes seviyor.Sadece kilciksiz olacak :)
      Sevgilerle.

      Sil
  2. Bende tam soracaktım havuçları kavurdunmu diye yazmışsın..Sevis ve sunum çok güzel görünüyor.Üstelik tost makinasında sebzeleri kızartmak da çok iyi fikir gerçekten..akıl aklıldan üstündür.Ben orada olsaydım o tabağı süpürdüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif ve güzel oluyor.Kabagin kizartilmis tadini cok seviyorum.

      Sil
    2. Aslinda havuclu ilk kez yaptim,görüntü olarâk hos durur dedim.Sadece zamanim cok azdi ve son anda Gelen bir fikir oldugu icin yapamadim.

      Kavrulmus havuc cok yakisacaktir...

      Sil
  3. Havuçlu hiç denememiştim :)
    Denemek lazım ablam ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,deneyebilirsin.Özellikle misafir sofrasinda ....Tesekkür ederim Seyma'cigim.

      Sil
  4. İnşallah bir gün kabak ızgara da deneyeceğim. Kısır'a kim hayır der. Sevgilerimle. :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yahu :D Elinize sağlık efendim. Tamda öğleye denk geldi okumam :D Gidip bir şeyler yiyeyim ben en iyisi.

    YanıtlaSil
  6. alla allaaaa bu nası yaa hiç bilmiyom. bunu kendisim yapabilirim. ne ilginç buluşların var kii :)

    YanıtlaSil
  7. Bu tür aperitiflere bayılırım, hafif, leziz, sağlıklı ve sunum müthiş :) Ellerine sağlık Ablacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözlerin icin tesekkür ederim Sinemcigim.

      Sil
  8. Sağlıklı yemeklerde üstüne tanımıyorum,afiyet şifa olsun canım...

    YanıtlaSil
  9. Iltifatin icin tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Sunum ayrı bir harika... Harikasın...

    YanıtlaSil
  11. harikalar ellerinize sağlık mutlaka deneyeceğim çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havucu biraz sotelemeyi tavsiye edebilirim Gülihan.Sevgilerle.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma