20 Ağustos 2014 Çarşamba

BEL ,BACAK , GÖBEK INCELTMEK ICIN EVDE HIZLI YÜRÜME- WALK SLIM 4 FAST MILES

 

GÜNCELLEME : 23 .02. 2015

 Sevgili ziyaretcilerim, daha önce youtube' da egsersizlerini yaptigim Video ,yayindan kaldirilmis.Bu sadece Almanya'da mi yoksa diger ülkelerde de durum ayni mi bilemiyorum.Size yayinda olan bu videoyu önerebilirim.Tabii ,basliktaki ki gibi 4 mil olmaz +1 mil videosuda yaparsaniz 4 Mile tamamlarsiniz. Istediginiz videolari wall at home.com satinda alabilirsiniz.




Basenleri ,kalcayi ve Bel-göbek bölgesini inceltecek , buralarda biriken yaglari yakmak icin kaslarimizi calistiracak,ritmik sekilde,keyifle tekrarlanan hareketleri iceren videomuzu bu hafta uygulamak icin sectim.

Isteyenler bana katilabilir.Zor hareketler yok,yürüme,hizli yürüme,hafif kosu...

Haftada 3-4 kere, isteyen hergün yapabilir.Ister sabah erkenden,ise gitmeden, cocuklar uyanmadan   ya da aksam televizyona bakarken (denenmistir) :) , yatmadan önce  45 dakika yapabilirsiniz.Ev hanimi iseniz ,gün icinde,islerinizin arasinda buna yer ayirin.

Yapanlar, deneyenler,vazgecemeyenler,cook memnun kalanlar var.Simdiye kadar memnun kalmayan görmedim,okumadim. Özellikle selüliti olanlar ,yapilmasini tavsiye ediyor.Agir spor yapamayanlar icin ideal.

Ilk kez yapacaksaniz,etkisini bir gün sonra hissedeceksizdir.Hafif kas agrisi ,olabilir.Uzun zaman spor yapmadiysaniz bu kacinilmaz. Bir bardak süt ,ayran iyi gelebilir.Bir gün ara verip tekrar baslarsiniz...

Güle oynaya ,Leslie'nin positif enerjisini hissederek keyifli sporlar dilerim.Ingilizce anlamak sart degil,hareketleri takip etmesi ve uygulamasi kolay. Bu arada Leslie'nin kizida onunla yürüyor :)

Tabii, diz ya da bel Problemi olanlar yapmasin...

60 yorum:

  1. Aa videolu olmasına çok çok sevindim:))) Birazdan yapıcam,birinciyimmm:)) 45 dk yapıcağımı sanmam bir bakayım hele..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapicam simdi.Yapacagina eminim.iki gün önce yaptim ,hareketler güzel,dayan lüften sonuna kadar yap, ve hafife Alma :)Basit gözükse bile,hala hissediyorum calisan kaslarimi :)

      Sil
    2. Kesin et kesiği olurum,yattığım yerden oyuncak örerim:)) yapıcam kesin..

      Sil
    3. Son dakikalar esnetme hareketleri ,ihmal etmeyin.

      Sil
    4. çok tşk ederim çooo çooook hoşuma gidiyo kolaydı yapıyorum. İsmimi yazamadım anonim oldu:( yapadım yeni ben Terane

      Sil
  2. yasasın yeni video :D :D yarın kesin yapıcağım, bugün sabah yaptım yürüyüşümü :D teşekkür ederim bizimle bu güzel şeyleri paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber motivasyon gücleniyor :) ,birsey degil canim.

      Sil
    2. Kilo verme de duraklama surecine girdim.. 1 haftadir gram veremiyorum.. ama leslie den vazgecmeyecegim :-)

      Sil
    3. Moralin bozulmasin,bu sürecler oluyor.Sporu,suyu,limonlu zencefilli suyu,sassy suyu,yesil cayi (istersen limonlu ,buzlu) icmeye devam.Biraz sebze agirlikli beslen,ögünlerin birinde saglikli smoothilerden ic.Bende Ramazandan beri cok icemedim.Haftaya baslarim insaallah.
      Tartiyada cok cikma,bir süre hic cikma ,stress yapmasin.

      Bir süre sonra inise tekrar gecer,belki su toplamissindir,tuzlu yememeye calis.Söylememe gerêk varmi,adet öncesi ,Zamani ve Hemen sonrasida tartidan uzak dur.

      Detox,yesil corba icebilirsin,üc gün,bir ögünde."Mevsimlerden Roma" ve corbalar etiketinde vardi,istersen bu bloguda ziyaret edebilirsin,faydali olacaktir.

      Sevgilerle.

      Sil
    4. Tavsiyelerin icin cok teşekkür ederim.. daha once mevsimlerden roma blogunu senin sayfada gorup incelemstim :-)
      Corba tarifine de baktim.. tanidigimiz biri 3 gun semizotu yesin geri kilo vermeye baslar dem9s bende kadinin dedigini yapip semizotu yemeğini yaptim.. onu yiyorum.. yiyecegim.. yesil corbaya benzior o da :-)

      Sil
  3. Arkadaslar Video 52 dk. Sürsede aktiv spor süresi 45 dk. Kadar :))) Ama sürenin farkina vârmiyorsunuz inanin .

    YanıtlaSil
  4. Harika canım paylaşımın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,ilgine tesekkür ederim Tülin'cigim.

      Sil
  5. yaparken spor ayakkabısı giyin arkadaşlar yoksa tabanlarınız ağrıyor benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  6. Çikolatalı kek yerken bu yazına denk gelmek Allahın bir uyarısı herhalde zayıfım nasıl olsa deyip habire bir şeyler yiyorum ama artık bir yerlerden başlamam lazım:( öneriler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kendimi "Big Brother-(Sister) gibi hissettim.O güzel kekin üstüne bu Video iyi gider,buda doktor recetesi gibi oldu :)

      Bu fazla gelirse gecen haftâlarda 3 MILES 'de vardi.Birden olmuyo ,yavas yavas baslanmali...

      Bir baslanilsin gerisi geliyor,yeterki saglik olsun.

      Sil
  7. 4 mil gercekten iyi ama benim icim su anda 3 mil bile fazla geliyor. Zamanla oralara da gelicez insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hergün yürümelerini ihmal etme,devami gelecektir.Ara verince bende en hafiflerinden basladim.

      Ilerde 5 MILES hep beraber yürürüz insaallah.

      Sil
  8. Şöyle bir gezindim bloğunuzda, bayağı faydalı şeyler var, ama asıl iş uygulamada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uyguladikca yayinliyorum,takipte kalin beraber uygulayalim.Motivasyon icin iyi olur :)

      Sil
  9. Tekrar spora baslamak icin bu guzel bir bahane olabilir ;) tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. Ah o bel ve karın yağları yok mu insanı deli ediyor. Son günlerde biraz rehavete kapılıp yürüyüşü bıraktım, benim yağlar buradayım demeye başladı bile. Müzik eşliğinde yapılan bu aerobik çok hoşuma gitti. İnşallah uygulayabilirim. Yoksa tombik bir kadın olmaktan kurtulamayacağım. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Aynen,biraz yas ilerleyince cok zor bunlardan kurtulmak.Bende yeniden basladim önce 3 miles,sonra 4 miles ilerde tekrar 5 miles yapilacak insaallah.
    Havalar güzelken disarda yürümek gibisi yok.Hamburg yagis sezonunu acti.14 derece bugün hava ve arada sagnak yagis oluyor. O yüzden simdilik evde yürünecek :)
    Leslie' nin farki hic bunalmadan sonuna kadar yapiliyor,ceneside güclü ,gülüsüde tatli ,ha gayret derken müzikle beraber dakikalar geciyor,sporunu yapmis oluyorsun :)

    YanıtlaSil
  12. Ben hep 3 fast miles'ını yapıyordum, bunu da bir deneyelim bakalım. Bir kez yapınca her gün yapacağım diyorum, sonra ihmal ediyorum : ) Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milleri birâz yâpiktan sonra artirmakta fayda var :)

      Bilirim,elden kalan elli gün kaliyor...

      Sil
  13. Leslie ile yürüyüs gercektende müthis Sulecim, yaptigim zamanlar kendimi hep incecik hissediyordum..
    ev isleri hala bitmedi, badana boya canim.. öyle olunca da anlamsiz yorgunlukla gitmiyor:/
    ama engel degil tabiki, bugün yapabilirim sporumu:)
    güzel bir gün gecirmen dilegiyle canim!
    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana cok kolayliklar diliyorum.Ilerde tertemiz ,mis gibi odanda yürürsün.Insan yoruluyor,ama bunada degiyor..

      Hem bu islerde kâlori yaktiyor :)

      Sil
  14. Leslie evde uygulamak ıcın harıka :)
    Ve gercekten de cok sonuc alan var ,gelsın harıka kaslar:D:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun ara verince Leslie ile basladim,hafïften :) Senin Videoyu gecên yâz yâpmistim,bir kez.

      kez.

      Yeniden fit olunca ,yine deneyecegim.:))

      Güzel slagon ,"Gitsin Yaglar Gelsin Kaslar "....

      Sil
    2. Aynen şekerım:)
      bızden kurtulmaz gıdecek yaglar:D

      Sil
    3. Yasa sen!

      Hos, sende de fazla yok ama :)

      Sil
  15. Ben böyle açıyorum ilk önce sonra kopuyorum kafama göre ne olursa :))

    YanıtlaSil
  16. çalışıyorum yarın haftasonu evde deniycem:)

    YanıtlaSil
  17. sen spor sağlıklı beslenme konularına ne güzel yaklaşıyosun yaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boy kisa olunca kiloyada sagligada dikkat etmek lazim.Özellikle 4-5 yil icinde yogunlastim.Biraz Kilo alinca ,önce Dukan sonra Saglikli beslenme sitesi Mevsimlerden Roma derken ,arastirarak,uygulayarak,uluslar ârasi bloglari gezerek bakis acimi genislettim.
      Dogustan degil yani, mecburen mecburiyetten,bu isi kendime daha zevkli hale getirmeye basladim ve paylasiyorum,deneyimlerimi :)

      Tesekkür ederim bu arada :)))

      Sil
    2. Merhaba, bende belirli bir diyet değil ama öğrendiklerimi akıl süzgeçimden geçirip kendi vücut tepkilerime ve yaşam düzenime göre uyarladım. Her mevsimin nimetlerinden faydalanıp kendi doğrularımı oluşturdum. Tek değişmeyen günlük yürüme rutinim. Bu aralar dikkatli olsamda kilo veremiyorum. Yeme sitilimde değilde günlük aktivitemde değişiklik ypmaya karar verdim. Yürüme + videoları uygulayacağım. Görüşmek üzere svgiler.

      Sil
    3. Hareket bende de cok fark ediyor.Spor yapmadigim zamanlarda durus oldugu gibi artista oluyor.

      Günde 45 -60 dk. Hareket benim icin sart.Dedigin gibi ,Voltran bana iyi gelen her seyi bir potada eritip, yeni bir karisim yapiyorum.
      Denge kurmaya calisiyorum.Yillarin birikimlerinden yararlaniyoum.Cok Kati kurallara bagli olamiyorum.Sevgilerle..

      Sil
  18. bnde baslıcam ama sırası ıle hangılerını tavsıye edıyorsunuz ben haftada 4 gun oglen yemegı saatımde 40 dk yada 35 dk yuruyus+ elıftık yapıyorum aksamlarıda leslıe yapmak ıstıyorum hangıdınden baslayabılırım sanırım cesıtlerı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürüyüs ve eliptik yaptiginiz icin vücudunuz egsersize alisiktir....Leslienin önceden youtube da cok videolari vardi, simdi cogu kalkmis...

      3 Mile ve 4 Mile walk videolarini arayin buldugunuzu yapin, o zaman hangisinin Size uygun oldugunu hissedersiniz..
      Bütün videolari bacaklar ve karin ,hatta Kollar icin etkili...3+1 , 4 ya da 3+2 Mile birlestirip 5 mile yapabilirsiniz..

      1 ve 2 Mile walk olanlarlar ilk baslayanlar ve kilosu fazla olanlar icin baslangic olarak iyidir...

      Eger Videolar hafif gelirse tekrar yazin lüften benim cok severek yaptigim ve etkili baska bir videoyu öneririm...sevgilerle

      Sil
  19. ALLAH razı olsun admin sizden çooook tşk ederim. Ben haftada 2 kez pilates yapıyorum yıllardı. B u yürüşde çok hoşuma gitdi. Ne olur yardım edin ben 4 -5 ml video istiyorum ama bulamıyorumş. Önceden tşk ederim cevab verseniz duaşınız olurm hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube da 5 Mile walk 'lar kaldirildi...yandex arama motorunu yükleyip orda bulanlar varmis ama ben denemedim..
      Aslinda hepsi benziyorvideolarin...3+2 Mile yapabilirsiniz sonücta uzun yürüme önemli...umarim yardimci olabilmisimdir...

      Sil
    2. selam Sule hanım çok tşk ederim. öyle yapdım evet 2+3ş ALLAH razı olsun

      Sil
  20. Acaba burda kol sarkmalarından eziyyet çeken bu yürüşüle düzelten oldumu hiç?önceden tşkler

    YanıtlaSil
  21. Şüle hanım ben deminde yazdım burda bilmiyorum ulaşdımı ulaşmadımış yeniden yazıyorum sizin blogu çok begndim . ALLAH razı olsun. ben kol yumuşamasından çok eziyyet çekirem yıllardı pilates yapmam regmen .Kol ekzersizleride yapıyorum ama kollarım düzelmir:( acaba bu yürüş yardım edermikollarıma hiç olmazssa . bu arada boy 165 kilo 65 cevab verseniz çok sevinirim. Ne öneriyorsunuz bana. hiş spor yapmayanlara bakıyorum bedenleri taş kibi benim ki niye olmuyo :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor ile düzeltebilir kasli ,diri kollara sahip olabilirsiniz...Biraz da vücut yapisini etkisi var ama Agirliklar ile calisin.Leslinin videolarini 500-1000 gr.agirliklar ile yapin.
      Ilerde video bulursam yayinlarim.özellikle kollari calistiran.Ama you tube da KOLLAR ICIN FITNESS -plates videolarina bakabilirsiniz mutlaka bu agirliklar ile beraber yapin.Uzun sürsede faydasi olacaktir.Ayrica PLANK Hareketlerini youtubda arayin.Challenge var...hergün yailacak ve süresi artilacak...1 ay deneyin cok etkili oluyor.umarim yardimci olabilmisimdir.:)

      Sil
  22. Şüle hanım bana cevab yazdıgınız için çok tşk ederim. ALLAH sizden razı olsun.Bana amaliyyat önerdiler bazıları:( çünki düzelemez dediler yaş da çok. Ama ben size inanaıyorum. 6 aydan çokdu yapıyorum fayda etmiyor pilatesde 10 ilden çokdur:((ama sabr etsem belki azda olsa düzelir dimi:(( Size nasıl tşk etsem az motive etdiniz beni. SİZİçoook sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook sevindim:) O agirliklar ve planklar bende cok güzel etki yapmisti..Ta ki kolumda kötü huylu ben cikti ve aldirdim..O zamandan beri agirliklarla calsmadim..Yakinda bende baslamak istiyorum.Arada buraya bakin,yayin yapabilirim:)

      Sil
  23. iyi sabahlar Şüle hanım.ALLAH qorusun sizi. Yeniden başlarsınız İNŞALLAH. Bende yazacam etkisi olsa kollarıma.ALLAH tüm sevdiklerinizi korusun İNŞALLAH. Görüşürüz. beceremedim için ismimi yazamıyorum VALLAH :(( BEN terane

    YanıtlaSil
  24. Selam Şüle hanım! Nasılsınız? yene sizi rahatsız edecem. Ben burda dr sordum bilemedi. Acaba bu ekzersiler rahim sarkmasına zarar vere bilermi? bende yıllardı var rahim sarkması pilates yapıyorum 10 yıldan çokdur pilatesin zararı olmadı hiç. Dr pilatesin bile ne demek oldugunu bilemedi:(ben araşdırmışdım iyi geliyormuş pilates rahim sarkmasına ama bunu bilmedim .En iyisi size sorayım dedim.ALLAH razı olsun sizden

    YanıtlaSil
  25. Kesinlikle zarar vermez diyebilirim,uzmam olmamama ragmen....Bu Tür egsersizler Karin kaslarini sertlestirir.Özellikle dogum sonrasi egsersizlerine youtube da bakin.Kaslarin eski Haline dönüsmesi icin ideal hareketlerdir.

    Almancasi "Beckenbodengymnastik " , Pelvis kaslarini gücelndirmek icin hareketler ve "Beckenbodentraining "diye yazin...cikan hareketleri inceleyin

    YanıtlaSil
  26. selam Sule hanım nasılsınız? ben severek Leslie ile hafta içi 3 mil ya da 5 mil yürüyüş yapıyorum. Size bir şey sorayım yoruldugum için pilates yapıyorum :( tabii yaş çok olunca.Leslie ile yürüş yeterlimi? size çok inanıyorum ben.ALLAH razı olsun sizden. Önceden tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1saat Sabah 1 Saat aksam yürürseniz ciddi Kilo verip ,SIKILASIRSINIZ. Su sira ben öyle yapyorum.Segiler,kusura balmayin yeni bloga girdim.Hergün 5 Mile ile güzel forma girersiniz,yediklerinize Diktat ederseniz,güzel kiloda verirsiniz.

      Sil
  27. merhaba .. bende yenı başladım bugun 2.günüm ve 3 mil yaptım. bır oncekı yorumları okudum sıkışlaşmaya dair konuşmalar var bense göbek ve bel kısmımda ki yağları eritmek istiyorum yanı ilk once erırıp sonra sıkılaşır mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ,
      Hergün yapmaya gayret edin.Yaptikca sonuclari göreceksiniz.Acele etmeyin..Saglikli beslenmeye özellikle beyâz unsuz ve sekersiz beslenmeye gayret edin.Aksam sebze +ET yemeye Diktat edin,hamursuz ekmek,pilav kötü gibi karbonhidatsiz beslenin.Günde 10.000 adim mutlaka atin.Bunun bir kismini Leslie ile yapacaksiz zaten.Yürüdükce yaglariniz eriyecek.Yürüyüsler sayesinde vücüt incelir ,SIKLASMASI icin zamanla kas güclendirici hareketler yaparsiniz .Kaslandikca VÜCUT SIKLASIR.Önce bu videolar ve disarda yürüme ile yaglari eritin.Sonra pilates hareketlerini rüyüslerinize eklersiniz...Simdiden yürüyüs sonlarina Plank hareketlerini eklemeyi öneririm.Blogta Plank challenge vardi.Tüm vücut kaslarini güclendirmeye SIKLASMAYA cok yariyor.Kolay gelsin.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma