30 Mart 2015 Pazartesi

YORGUNUM DOSTLARIM YORGUNUM...

Bu nasil yorgunluktur anlatamam...Sirtimda tas mi tasidim? Yoo! Ama yorgunum, kendime daha yeni geliyorum.

Allah'tan bugün evdeyim, calismiyorum...

Yorgunluk, Cumartesinden basladi.Isten sonra evde ki gec kahvalti, kisa bir dinlenmeden sonra evi temizleme, bisikletle yapilan alis veris... Sonrasinda esimle bulusup, ekmeksiz döner yemenin ardindan eve gelis,alinanlari yerlestirme derken aksam oldu.

Biraz uzanip kestirdim..Saat sekiz gibi ,pazar günü yapilacak Dortmund 'ta ki  futbol turnuvasi icin yiyecek hazirligina giristim.Türk arkadaslarimizla beraber ,bizim araba ile gidecektik.

Esim yol icin ekmek arasi köfte istedi ki, bu bir ritualdir onun icin ,illa olacak...Bende bir kek yapayim cocuklarda yer, enerji olur dedim.

Sonra duydum ki, arkadas bir sürü hazirlik yapmis,  peynirli kol böregi de yapayim dedim.Turnuva bütün gün olugu icin, ayak üstü yenir diye, düsündüm.

Yok ,o kadar isin,zaman darliginin icinde yufkayi kendim acmadim, hazir pakette aldim :)

Önce keki sürdüm firina,o piserken köfteyi yogurdum, buz dolabina koydum.Ardindan peynirli,birazinada ispanak kattigim peynirli kol böregini hazirladim, iyice sardim,sarmaladim,
balkona koydum.
Disarisi ,buzdolabindan da soguktu, yoksa buzdolabinda bekletiyorum..(sosuyla bekletilince cok güzel oluyor)

11:30 gibi islerimde,pilimde bitmisti :)

Saatlerde bir saat ileri alininca, daha az  uyuyarak Saat 5:00 te kalktim.Firina  böregi koydum, o piserken köfteleri ve yesil sivri biberleri  kizartim... Esim taze ekmekcikleri getirdi,iclerini köfte ve biberle doldurdum..Börek pisti, cabuk sogusun diye agzi acik  beklettim...O an ki, mutfaktaki kokulari düsünün :) ...

Cay yapip termosa kondu..Yiyecekler sepetlere yerlestirildi ki,6:00 da arkadaslar geldi...Yola ciktik...Bir yagmur yagiyor ki sormayin gitsin... Otobanda ,gidecegimiz yol kapanmis tamirat yüzünden, Allah'tan navigasyon varda, biraz gecikmeli turnuvanin oldugu yere yetistik..Seyahat dört saat sürdü..

Maclar baslamisti.Bu arada cocuklar bir gün önceden  otobüsle  turnuva yerine gitmislerdi...

Ilk maci biz göremedik ,ogluma faul yapmislar, ikinci macin yarisinda oyundan kendi istegiyle cikti,bacagi agriyormus.Sansa bak!Turnuvanin sonuna kadar oynayamadi ...

Bütün gün yagmur hic dinmedi,semsiyelerin altinda ayakta maclari seyrettik, arada  oturacak yer bulursak Cafede oturduk, biraz isindik.. Cokta kalabalikti.Her eyaletten takimlar vardi,tabii ailelerde bunlara dahil...Maclar iki sahadada oynaniyordu..Günün ilerleyen saatlerinde,yagmur denediyle cim saha ve ceyrek finaller iptal edildi.Bizimkiler finale cikamadi...

Erkenden döndük.Cocuklar gece 11:30 de eve geldiler..Yagmur, bugünde araliksiz devam ediyor..

Eve geldigimizde  hepimizde ölü gibi yorgunduk..Hic bir seye degmeyen,fiyasko ile sonuclanan bir hafta sonu oldu.. Üstelik camurlu trikotlari yikama sirasi bizdeymis :)

Bir haftalik özel günlerden sonra, bir de pazar günü yenenlerde eklenince tartiya cikma istegimi erteledim...

Gün boyu yediklerim hep karbonhidrat agirlikliydi..Yanima aldigim, salatalik ve havuclari tamamen unutmusum..Mermer kek , Kol böregi, köfteli ekmekcikleri ben yapmistim...Su böregi, peynirli pogaca,zeytinyagli sarma ve un kurabiyesini arkadas yapmisti...

Hepsinden de yedim malesef.. Arkadasin israrari benim itirazlarim  arasinda yendi icildi.Sonuc kesin Kilo almisimdir ,ben almayayimda kim alsin?...Uzun zamandir bu kadar karbonhidrat agirlikli beslenmemistim...

Metabolizma kendini sasirtmistir, ne oluyoruz diye?  Bu hafta kesinlikle ekmek ve türevlerini ,zararli karbonhidratlari  kendime yasakliyorum!

Sebze agirlikli ,hafif seyler yemek sart  oldu...

Bugün, uzun uyudum, dinlendim mi? Eh, iste..

Iste böyle, umarim sizin hafta sonunuz iyi gecmistir :)





23 yorum:

  1. Afiyet olsun canım yiyeceksin tabi ara sıra ama bu kadar katı olma ....ellerine sağlık güzel bir gün olmuş sizin için....bende grip olmuştum bir haftada 4 kilo verdim yiyemedim iştahım kesildi hala öyleyim iştahsızlık da hiç güzel değil hiçbirşeyin tadı tuzu yok gibi....ama kilo vermek hoşum gitti...ekmeği keseceğim bundan sonra arkadaşım sadece ekmeği keserek 1 ayda 7 kilo verdi...zaten 1-2 gün yemeyince daha canın istemiyor...tabiii spor yapmakda lazım,öğlenleri yürüyorum....sevgiler canım kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanlarin bir deyimi var; Sanssizlik icinde sans."Glück im Unglück" ...Kilo verme isinde buna benzemis :)

      Gecmis olsun Tülincigim..Biri bana da grip bulastirsa mi ne?

      Sil
    2. Aman Allah korusun...bu seneki grip keçi gribi gidip gidip geri geliyor....

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bender, gülümüyorum simdi halimize ,kostur kostur gittik, hic bir sey anlamadik...Yani aksiliklerin hepsi üst üste geldi...

      Sil
  3. al benden de o kadar çok yorgunum :)) şöyle her akşam iş çıkışı spaya gitsem biraz masaj biraz sauna çok iyi gelecek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook iyi gelirdi gecekten de :) Hayali bile güzel :)

      Sil
  4. Ben sabah tartıldım, almamışım, sen de almamışsındır merak etme :-)

    YanıtlaSil
  5. Oo Şule ablacım baya yorucu ama eğlenceli bi haftasonu olmuş yağmur altında piknik gibi geldi heves ettim ben de :) Haftasonları haftaiçinden daha yorucu oluyor benim için de bu aralar...
    Evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava güzel olunca pek keyifli oluyorda...Bizimkisi ayaküstü piknik oldu..Yiyeceklerde pek lezzetliydi :)

      Sana da kolay gelsin canim..

      Sil
  6. Handan ,öyledir umarim.Pantol sanki seninle ayni fikirde,daralma hissetmiyorum.Ödem atici cay yapayim bir kac gün. Iyi gelecektir,periyodik günler sonrasi...
    Bugün hic aclikta hissetmedim, sebze yemegimide yedim, nohutlu sehriyeli pilavi yemedim ,nohutlari secip yedim :)

    Bu hafta böyle :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar koşturmada yediklerini yakmışsındır zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim:) bu hafta dikkat etme modundayim...

      Sil
  8. Şule o köfteli ekmekcikler var ya...bi canım istedi ki...çok yorulmuşsun..bir hafta sürer bu yorgunluk atmaca işleri...sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  9. merhabalar takipteyim sizi bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar guzel hep birlikte aktivite olmus degmis bence olsun ;)

    YanıtlaSil
  11. Arada çılgınlık yaptır bünyene, disiplin disiplin nereye kadar : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilginligin tadina varildi, bana birâz geri adim attirsada ...Acelem yok zaten.Maratona devam...

      Sil
  12. hihi hayat işte napcan :)

    köfte ve kekte aklım kaldı amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmasin, hafta sonu yaparsin sende Bir kek :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma