3 Mart 2014 Pazartesi

OSCAR GECESI SÜPRIZI VE GRAVITY FILMI

Oscars Selfie Ellen DeGeneres

Oskar gecesinde Twitter rekoru kiran resim, su an 2,12 milyon

Oscar ödülleri dün dagitildi.Hayir seyretmedim , cünkü cok gec saatte yayinlaniyordu.

Kimlerin kazandigini gazetelerden ve televizyonlardan okuyacak ve duyacaksiniz zaten, onun icin

yazmiyorum.

Benim yazmak istedigim, dün aksam videosunu seyrettigim "Gravity " ( Yercekimi ) filmi.

Aranizda seyretmemis olanlar vardir , tavsiyem seyretmeyenler mutlaka 3 D olarak seyretsin.

Görmenizi mutlaka tavsiye edebilecegim olaganüstü , güzel bir film.Görsel efektleriyle muhtesem.

Sandra Bullock ve George Clooney  bas rollerde ve konu uzayda geciyor.

Insanlik sadece dünyayi kirletmiyor ayni zamanda uzayida metal cöplügene ceviriyor.

Özellikle videoyu seyrederseniz,  film bitimindeki ekstra cekimleri ve konu hakkindaki kisa

filmleride izleyin derim.

Bu görsel söleni,   okul cagindaki cocuklarinizla beraber seyredebilirsiniz.Özelllikle erkek

cocuklarinin ilgisini cekecektir.

5 yorum:

  1. şule'cim yorumun geldi ama niye orada gözükmüyor anlamadım. ama okudum merak etme :)
    iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  2. "Yerçekimi" ni seyrettim. Gerçekten çok etkileyici sahneler vardı. Filmin yarısını nefesimi tutarak seyretmiştim:)) Zaten en iyi görsel efekt oscarıyla toplamda yedi ödülü kaptı:))

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfe bak, bizde dün seyrettik.Cumartesi bütün videolar kiralanmisti, pazar günü bakmak zorunda kaldik.Gercekten etkileyici düsündürücü ve güzeldi :

    YanıtlaSil
  4. Ben bu fotoyu cok sevdim.Sevgi, mutluluk,sicaklik tadiyor, siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma