2 Mart 2014 Pazar

PLANK VE YOGA HAREKETLERI





Pazar günü evdesiniz , zamaniniz var , sagliginizda yerinde .  Söyle bir öneriye ne dersiniz ? Sabah



kalkinca , önce günesi selamlama hareketlerini yapin ,  4 -5 kere

tekrarlayin, ardindan  Plank Challenge hareketlerini yapin ,istediginiz kadar.Vücudunuzda bütün

duyularin acilmasina sahit olun.Hareketler hakkinda bilgi önceki postlarda vardi.

Kisaca neydi bunlar, bir kacina bakalim :


                

PLANK

                                                                  



 Musculature layered over a female body in plank pose showing the activity of certain muscle groups in this particular yoga posture.
PLANK
                                        

                                                                     


 DOWN DOG


                                                                     

                                           
PLANK SPLIT

                                                                     



 Musculature layered over a female body in cat pose showing the activity of certain muscle groups in this particular yoga posture.
UP DOG
                                           
                                          
                                                                         




                                            
CHILDS POSE

                                                                    

Vücudumuz icin COK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR .

 Hava güzelse disarda 60 dk. yürüyün , eve gelince güzelce kahvaltinizi yapin.

Yok ben bugün dinlenecegim derseniz ,elbette keyfiniz bilir :) . Dinlendikten sonra ,  sevdiginiz

hareketler neyse evdeyken yapin , belki ailecek yürüyüse cikarsiniz ,  gezersiniz , kitap okursunuz ,

yapilmasi gereken

islerle mesgul olursunuz .Sizi en mutlu edecek neyse onu yapin , kendinizi mutlu edin ,

SIZ BUNA DEGERSINIZ.

Pisman olacaginiz, olacagimiz ,  sonradan üzüleceginiz, üzülecegimiz seylerden kacinin , kacinalim.

Cumartesi gününün degerlendirmesine gelirsek;

Sabah erken kalktim . Izindeydim ama bir günlügüne ise gittim,bir arkadasin isi vardi ve izin

alamamisti,üzgündü.Bende onun yerine calisabilecegimi söyleyince sefden izin alabildi ve cok

sevindi bu jesttime.

Kalkar kalkmaz ,günesi  selamlama hareketlerini ,ardindan Plank Challenge yaptim, iyikide

 yapmisim daha sonra vaktim olmuyacakti.

Ögleden sonra sogukta yine futbol macindaydik, sonrasinda mutfak alis verisinde .Aksam gec saatte

evde geldik.

Günün en güzel olayi, 30 dk. mac baslamadan ormanda , kus  sesleri arasinda   , temiz havada

 yaptigim yürüyüstü. Macin oynandigi spor tesisleri orman kenarindaydi.Hava sogukta olsa yürüyüs

keyifliydi.



                          



Matesini alan gelmis





Daha kimler Yoga yapiyormus







 


:))))))

16 yorum:

  1. Şulem günaydıın!
    Sabah bilgisayarı açıp da senin bu güzel, postunu okumak enerjimi yükseltti. Çoktan kahvaltımı yaptığım için sporu sonraya bırakıyorum:))
    Bugün bizim sinema günümüz birazdan sinemeya gideceğiz. Yani biraz daha oturacağım ama sinema çıkışında eşimin kaçarı yok sahilde benimle yürüyecek;))
    Mate mı da yanıma alsam mı belki sahilde seninkilere rastlarım:))
    Pozitif ve sevgi dolu paylaşımların beni de pozitif yapıyor, mutlu pazarlar canım...

    YanıtlaSil
  2. Sevgicigim, merhaba.

    Keyifli saatler gecirmeni dilerim.Hangi filmi seyrettiniz,hosunuza gittimi?

    Bende yasadim bunu, acken insanin gereksiz seyleri satin aldigini .Özellikle dourucu olmayip, bos kalori veren seyleri satin aldigimi.

    Elimde liste oldugu halde, liste disindaki seylerle alis veris arabasinin doldugunu.

    Artik ögrendim hatalarimdan, daha dikkatliyim.

    Doya doya yasadiginiz bir gün gecirmeniz dileyiyle, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim hafta başı olunca yoğun geçti bu gün. Bilgisayarla ancak buluştum:))
      Dün gitiğimiz filmin adı: Kış Masalı-Winter's Tale
      Mark Helprin'in insan ruhu, ölümsüzlük ve kış üzerine yazılmış 1983'te yayımlanan sürreal romanından uyarlanmış.
      Oyuncular:Colin Farrell , Jessica Brown-Findlay , Jennifer Connelly , Russell Crowe , Lucy Griffiths, Will Smiht
      Fantastik öğelerle işlenmiş bir aşk hikayesini anlatıyor. Konusu ilginç gelmişti ama çok özenilmemiş bence, yani ben çok beğenmedim ama eşim benden daha çok beğendi:))
      Tavsiye eder miyim, oyuncularını beğenenlere evet. Hoşça vakit geçirilebilir.

      Sil
  3. Şule'm bu asabi kedi benmiyim fıstığım :)))
    Canım ben senin paylaşımlarına bayılıyorum ve çok şey öğreniyorum. İyiki hayatımdasın. Yüreğin için sağol...
    Kedi puanları saydım seninki eksik gibi geldi bi bakarsan düzeltme yaparım ben ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim , rica ederim :) ama seni kizdirmislar ya, belki ondan tesadüf olmus.:)

      Son 10 gün pek yazamadim,daha öncede kabul edermisin diye yazmistim ,ama

      Önemli degil, nasil olsa hergün spor yapiyoruz,bu aliskanligi edindik.Önemliside bu sanirim.Sevgilerimle canim, senin MPG dayanismasina verdigin emek büyük,
      Paylastirdiklarin zaten güzel.Tesekkürler zahmetlerin icin.

      Sil
  4. Benim buradan haberim yoktu! Çok iyi oldu bu! Vakit bulunca hemen eski postlarına bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk postlari buraya tasirken ,biraz acele olsada,düzeni oturtmaya basladim :)

      Sil
  5. Kedicik pilates yapıyor galiba :)) yoga hiç yapmadım ama çok merak ediyorum...pilatesse pirim benim sıkılaşma çok iyi oluyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bi ara ebru salli ile pilates yapiyordum zeynepcim ama spor degilde sanki eziyet gibiydi benim icin hamilelikten sonra..belki tekrar baslasam hic fena olmaz;)

      Sil
    2. Yogada vücuda cok iyi geliyor, hareketler birbirine cok benziiyor pilatesle.
      Tüm hareketleri tavsiye ederim.Inanin yaptikca kaslarin esnekligi artigi gibi, gücleniyorda.Hamiler , cocuklar, yaslilar bile yapabiliyor.Ben cok sevdim.

      Sil
  6. Cok güzel bir paylasim yine canim, sabah ilkbahar havasi ile yürüyüs yaptim bende..planki aliskanlik haline getirdim sulecim, hic spor yapamasamda plank durusu yapiyorum:) resimler harika!!

    YanıtlaSil
  7. Bugün bende ,iki sefer yürüyüse ciktim, günesi selamlama ve planklari yaptim.

    Bugün icin yeterli geldi.

    Hafta icinde tekrar kosu denemesine cikacagim oglumla.2 hafta ara tatile girdi okullar.umarim havalar iyi olur.

    Senin yaptiklarinda sahane, özel günlerde vücuda fazla yüklenmemek en iyisi.

    YanıtlaSil
  8. bu postun çok tatlıymış:) hala yapıyorsun di mi yoga ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecen hafta yeniden basladim,bir süre ara vermek zorunda kalmistim..Bacak agrilarim cok sükür gecti,bu esnetme hareketleride ise yaradi :)

      Günesi selamlama hareketlerini yapiyorum,ondan sonra planklara geciyorum..

      Sil
  9. yogasız olmaz, diyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) uzun zaman devamli yapmistim.En fit oldugum zamanlardi.:) tabii baska hareketlerde yapiyordum, ama...
      kaslarim diri diriydi...:)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma