1 Aralık 2014 Pazartesi

EN IYI ZAYIFLATAN CORBA

slimsuppe,diyet corbasi
DIE BESTE S.O.S - SCHLANKSUPPE , EN IYI ZAYIFLATAN CORBA
BILD DER FRAU DERGISINDEN

Bu iddaa bana ait degil tabii, Almanya'da yayinlanan  Kadin dergisi : BILD DER FRAU -Scklank &Fit dergisine ait.

Saglikli, sebzeli ve etli bir kis corbasi, Vitamin dolu ,ayni zamanda zayiflatiyor.5 günlük bir beslenme programiyla 4 kilo verdirmeyi vaat etsede ,bana böyle söylemler pek inandirici gelmesede dikkatimi cekip, dergiyi aldim.Hani iki kiloda verilse öp,basina koy misali :)

Son zamanda almaya basladigim ve 3 ay kullanmam gereken ilacin yan etkileri kendini gösterince,ödem ,kilo alma, vs... Panik yasadim resmen.

Ödem atici, metabolizma calistirici icecegimi,cayimi yapip icmeye basladim.Döngü günleri ve bir haftadan beri süren Bel bölgesi agrilarindan dolayi spor yapilamadi.

Neyseki, cay faydasini gösteriyor.Aksamlari yenen cekirdek,yer fistiginin verdigi Kaloriler birikmeden bu gidise bir

DURRR!

demek gerekiyordu bu hafta :)

Isten sonra markete gidip sebzelerimi alip, hemen corbayi pisirdim.5 porsiyonluk  corba icin gereken

MALZEMELER :

1 dis sarimsak
200 gr.yesil Sogan,
500 gr. tavuk filtosu, tavuk gögsü,
350 gr. havuc,
350 gr. kereviz,
400 gr. yesil kabak,
500 gr. Brokkoli,
1 y.kasigi zeytinyagi,
1 1/2 litre sebze suyu, normal su,
400 ml. Domates,Konserve ya da kutuda, kücük dogranmis,
Tuz, Biber, sevdiginiz baharatlar,
1 demet maydanoz,

YAPILISI :

Sarimsagi kücük dograyin,sogani ince dilimleyin.Tavuk etini kusbasi kesin.Havuclari ince dilimleyin, kereviz ve kabagi, kücük cubuklar halinde dograyin.Brokoliyi ciceklerine ayirin.

Yagi büyük bir tencerede isitip,sarimsak,yesil sogan ve tavuk etini soteleyin.Suyunu koyup, kaynatin, Kücük dogranan sebzeleri ekleyip kaynatin, sonra kapagini kapatip 15 dakika pisirin.Domatesi ekleyip,karistirip 5 dakika daha pisirin tuz ve baharatini ekleyin.Her porsiyona yemeden önce dogranmis maydanoz serpin.
Afiyet olsun.


BILD DER FRAU-SCHLANK&FIT
ZAYIFLATAN CORBA
FAYDALARI :

YESIL SOGAN,
Sindirim sistemini calistirip, hizlandirip bagirsaklari temizliyor.

HAVUC ,
 Icindeki pektin, lifler, sindirim sistemi icin faydali,zararli maddeleri hizlica atiyor, Pektinler,mide ve bagirsaklarda sisip,genisledigi icin tokluk hissi veriyor.

TAVUK ETI,
 100 graminda 102 kalori ve   24 gram Protein var.Metabolizmayi canlandirip,zayiflik hormonlarini salgilatiyor.

MAYDANOZ,
Ödem atiyor.

BROKOLI,
Yag yakiyor.Icindeki C Vitamin, (95 mg. 100 gr.da) yag yakimini hizlandiriyor.SULFORAPHANE enzimi, zehir atimini aktiflestiriyor.

KEREVIZ,
 Icindeki APIIN enzimi,vücudun icini temizliyor, ACI MADDELERDE ,safrayi calistirip,yagin sindirilmesini sagliyor.

Ilk günün beslenme programinda neler var?

1 .GÜN

SABAH : 150 gr. 1,5% yagli yogurt + 1 kücük elma, biraz tarcin.

Kahve ya da cay ,sekersiz ve sütsüz.

Evde 3,5 % yagli yogurt vardi.

ARA : 30 gr.peynir 30% yagli (Camembert) + 200 ml. Limonlu su.

ÖGLE : CORBA DOYANA KADAR.

ARA :  30 gr.peynir 30% yagli (Camembert) + Bitki cayi.

AKSAM : CORBA DOYANA KADAR.


2 . GÜN .... ilgilenenler icin daha sonra yazacagim arkadaslar,acil islerim yüzünden ara vermem gerekiyor..

SABAH : Meyve salatasi : 1 elma, 1 portkal, 1 Kiwi + 100 ml. Yogurt(0,1% yag)

Kahve ya da cay ,sekersiz ve sütsüz.

ARA : 1 sert pismis yumurta

200 ml. Limonlu su

ÖGLE : DOYANA KADAR CORBA

ARA : Meyveli yogurt,Quark,süzme yogurt

Bitki cayi

AKSAM: CORBA DOYANA KADAR

3. GÜN :

 SABAH : SHAKE - SMOOTHIE , 200 gr. Frambuaz  + 200 ml. Yogurt (koyu ayran)

Kahve ya da cay ,sekersiz ve sütsüz.

ARA : 50 gr, lor, beyaz peynir (Hüttenkäse)

200 ml. Limonlu su

ÖGLE : CORBA DOYANA KADAR

ARA :  200 gr.Cilekli yogurt (Erdbeerquark)

Bitki cayi

AKSAM : CORBA DOYANA KADAR

4. GÜN :

SABAH : 150 gr. Vanilyali yogurt,Vanillequark, Vanilyali süzme yogurt + 1 mandalin

ARA: 10 badem

200 ml. Limonlu su

ÖGLEN:  CORBA DOYANA KADAR

ARA: 10 badem

Bitki cayi

AKSAM : CORBA DOYANA KADAR

5. GÜN :

SABAH : SHAKE- SMOOTHIE : 1 orta büyüklükte muz + 200 ml. taze SIKILMIS portakal suyu

Kahve ya da cay ,sekersiz ve sütsüz.

ARA : 50 gr. Haslanmis et, tavuk ,vs...

200 ml. Limonlu su

ÖGLE:  CORBA DOYANA KADAR

ARA: 50 gr. Haslanmis et,tavuk,vs..

Bitki cayi

AKSAM:  CORBA DOYANA KADAR

BULAMADIGINIZ MEYVEYI DONDURULMUSU ILE YA DA BASKA BIR MEYVEYLE TAKVIYE EDEBILIRSINIZ.(benim görüsüm )

CORBADAN DOYANA KADAR YIYEBILIRSINIZ , CORBA BITERSE YENIDEN PISIREBILIRSINIZ.

AC KALMAK, MIDE GURLATMAK YASAK.

GÜNLÜK KALORI ALIMI 750 KALORIYI GECMIYORMUS.

ARA ÖGÜNLERI YEMEK SART DEGIL, AMA BEN YIYORUM.

SU,CAY VE KAHVE KATKISIZ, ISTENILGIGI KADAR ICILEBILINIYOR.

CORBANIN  PORSIYON BASINA BESIN DEGERLERI:

210 KALORI, 3 gr. YAG, 15 gr. KARBONHIDRAT, 31 gr. PROTEIN




















26 yorum:

  1. umarim isinize yarar :) bu arada nacizane ruslarin bir borc corbasi vardir. o da inanilmaz bagirsak calistirip metabolizmayi hizlandiriyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya deneyebilirim :)
      Bu ilac bitene kadar bu Tür corbalari haftada 1-2 gün icmekte fayda var,tesekkürler.

      Sil
  2. Bi kere bunu görünce :s
    Aman ya kalsın dedim valla yeminle bak. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy! Cook güldüm ya.Haklisin,denize düsen yilana sârilir misali (yüzme bilmiyorsan):))

      Ama,görünce bile istâh kesiyorsa,yiyince kimbilir nasil olur ?

      Insanin öyle,ayilip,bayilip yiyecegi bir yemek degil.Özellikle kabagin haslânmis halini hic sevmiyorum.
      Ama pisti,yenecek.Insaallah,isede yariyordur :)))

      Sil
    2. Annem böyle yemek yapsın her gün yiyememekten derim yapışır :P

      Sil
    3. Müptezel,ocakta bizimkiler icin Biber dolmasi pisiyor :))
      Bizimkilerde yiyemez,hele oglum Pismis sebzeden kaciyor. bu corba benim icin :)

      Sil
  3. ne buldumsa koydum çorbası olmuş bu :) şuan kilo problemim yok ama ilerleyen zamanlar bakalım neler olacak. belki lazım olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda benimde yoktu.Maksat almamakti ama Isler birâz tersine dönüstü.4 Kilo gitse diyordum hep, simdi is keyfi olmaktan cikti.Sart gibi oldu....Bakariz caresine, önce saglik olsun.
      Umarim hic ihtiyâcinda olmaz Pembe Kreasyon...

      Sil
  4. Şuleciğim anlaşılıyor ki gençlerin damak tadına pek uygun bir çorba değil. Ne de olsa fast food gençliği:)) Aramızda kalsın; tadı kötü mü??

    Bu sebzeleri sevenler-yani benim gibi- şahane bir çorba veya yemek. Artık tüketmemeyi tercih ettiğim için bana da tavuk uymadı. Tavuksuz yapıp, yanında ızgara balık tüketilebilir.
    Bu ara benim de hizaya girmem gerekiyor, listenin devamını bekliyorum:))
    Alman gereken ilaç önemli bir rahatsızlık nedeni değildir umarım, kendine dikkat et Şuleciğim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Yo aslinda kötü degil.Sade lahana corbasindan daha iyi.Kereviz güzel bir Aroma vermis.Gayet güzel yedim.Istediginiz baharati atin diyor yazida.Baharatlarla daha da güzel olacaktir.Tek kusuru,kabagin haslanmis hali, ben pek sevmiyorum.Aksam yine yiyecegim.bool maydanozlu.

    Evet, tavuk biraz süpheli olabiliyor.Baliklada olur,icine konabilir ya da daha lezzetli izgara haliyle yaninda yenebilinir.
    Ilac, Kadinsal bir Problem yüzünden. Umarim faydasi olur,yoksa ilerde ameliyat gözüküyor.Tesekkürler Sevgicigim.iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, umarım ilaç tedavisi yeterli olur, ameliyata gerek kalmaz Şuleciğim!

      Sil
    2. Umarim ,tesekkür ederim canim.

      Sil
  6. geçmiş olsun sevgili Şule. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bence lezzetlidir. Afiyet olsun. Pırasa ve içindeki diğer lifler seni uzun süre tok yuyar. Kan şekerini de dengeler. Bu arada sen de mimlisin. Adını söylemeyi unutsam da pas geçmem... Öpüyorum..:)

    YanıtlaSil
  8. Myom gibi bir sorun mu var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Yeni bir ilac cikmis.Kücütüyormus myomu.Bakalim 3 ay kulanacagim.Nasil etki edecek merâktayim.

      Sil
  9. Geçmiş olsun canim. Yiyeceklerde myomlara etki eden özelliklere de dikkat etmek mi gerekiyor. Dur ben once myom ne ona bakiyim
    Cok bilgilendirici olmus. Brokolisini biraz azaltirsam severim ki.
    Eline saglik canim♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazi seyleri tüketmemek gerekiyor. Bu Programi,ilacin yan etkilerine önlem diye,hemde biriken yaglar gitsin diye uyguluyorum :)

      Sil
  10. Geçmiş olsun konu zayıflama olunca yazmadan edemedim :)) g+ da yazdım zaten
    Progam 2 günlük mü yoksa 5 günde 2 kere tekrarlanıyor mu acaba merak ettim
    En son soğuk ayran çorbası detoks programında baş ağrısından ölüyordum resmen
    Ama şimdide aklıma bu düştü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program 5 günlük ,bugün hepsini yazacagim.Corba 5 gün iciliyor, yetmezse tekrar pisirebilirsiniz diye yaziyor.Dün gayet güzel gecti. Saban aclik hissi olmadi, bas agrisida yok.Sebze et, meyve her sey yeniliyor.Vitamin kaybi yok.Tabii sadece seker ve ekmek yok.Simdi isten geldim,geciken kahvaltim Vitamin bombasi meyve salatasini yiyorum.Yogurtta var.Birazdan resmini koyacagim.Sevgilerle

      Sil
  11. 5 günlük beslenme programinin hepsini yazdim.Bakabilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen okuyorum..Teşekkür ederim elinize sağlık..

      Sil
  12. buna da bayılırııım. bi kereee kereviz vee brokoliiii vaaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Güzelde 3 günden sonra baydi beni.Ilk iki gün zevkle yedim ama :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma