5 Mart 2014 Çarşamba

FIT VE MUTLU OLMAK ICIN

Keely Shaye ,öncesi ve sonrasi

James Bond eski yildizi , Pierce Brosnannin karisi Keely Shaye  ( 44 ), Hawaii sahilerinde bikinili

haliyle  gazecilerden cekinmeden mutluluk icinde tatilini gecirirken görüntülenince, hedef tahtasina

dönüsmüstü.

2001 yilinda Brosnan ile evlendiginde incecik , manken gibi bir vücuda sahip olan Keely ,o

zamandan beri mutluluk kilolarina her gecen yil yeni kilolar ekliyor.Yüz güzelliginden bir sey

kaybetmesede, vücudu deforme olmus.

2 cocuk annesinin ,bikini vücudu olmamasina karsin, sahillerde boy göstermesi, gazetecilerin

konu  malzemesi oluyor ve tepki cekiyor. 

Buna karsin Pierce " Ben karimin her gramini, fazlaliklarini seviyorum, o nefes kesici bir kadin" ,

diyerek karisini koruma altina aliyor.

Ama isin gercegi benim icin su: Ilk resimde zayif , son resimde asiri kilolu. Ikisinin ortasi ideal.

Son resimdeki gibi kiloyla ,hic bir kadinin gercekten kendini rahat hissedecegini sanmiyorum.

Dikkat   edilmezse rahatlikla kilo aliniyor.

Ikinci resimdeki gibi olmamak icin  :Kontrolü kaybetmemek, saglikli beslenmek ve tabii ki spor

yapmak gerekiyor.Arada yoldan cikincada DIYET sart oluyor.

Saglikli , fit  ve mutlu vücutlar icin emek vermek en güzeli.


Bunun icin yeni egsersizler aradim.



 


 
 



 

 


Bu hareketler  size yabanci degildir eminim ."FIT FOR FUN" dergisinde gördügüm hareketlerin

haftada 2 gün , 3-4 set halinde, 10 kez tekrarlanip , aralarda 1 dk. mola verilerek yapilmasi

önerilmis.Bunlar,  daha fazla kas  egsersizleri olarak sunulan hareketler , özellikle calisan ve

 Fitness merkezlerine gidecek zamani olmayanlara, ev hanimlarina , evde kendi vücut

direncinizle yapabileceginiz egsersizler olarak öneriliyor.


Bu temel hareketlerle, kas calismasi icin optimal erken aksam saatlerinde ( cogunun

metabolizmasi aksam yavasliyor ) , kaslarinizi güclendirerek, yag yakimini ve metabolizma hizinizi

artirabilirsiniz.Vücudumuzda ne kadar cok kas olursa ,o kadar fazla yag yakariz, hatta

uykumuzda bile.Dergilerdeki , erkek gibi kasli  kadinlar, saatler süren agirlik calismalari ve

kullandiklari Hormon ilaclariyla o hale geliyor.O yüzden evdeki kas calismalari,  aletli yada aletsiz

bizi o halle getirmez, cekinmeyin.Sadece daha fit bir vücuda sahip oluruz.

Biraz gayretle setleri yada hareket sayisini artirabilirsiniz.

Günün geri kalan zamanlarinda merdiven cikip , öglen tatillerinde etrafta gezerek aktif kalin diye

tavsiye etmisler, calisanlara.


Saglik problemi  olanlar,doktora danismadan yapmasin, lütfen...


                                            


10 yorum:

  1. Egzersizler gayet yapılabilir duruyor, genelde insanlar aman yağlarım kasa dönüşmesin diye güç egzersizlerinden kaçınıyorlar ama sizinde söylediğiniz gibi kas oluşturmak yağ yakımı için gerçekten çok önemli.. bu güzel paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftalik yaptigim hareketleri degistirmek ,bana iyi geliyor.Hatta hergün degisik

      Aktivite yapmak ,devamliligi sagliyor.Sevgilerle

      Sil
  2. Şuleciğim gözüm gönlüm açıldı:) Kızlar neyse de muhteşem fit bir adam da gayet motive edici:)) Daha sık bekleriz;))
    Senin bu güzel postunu görünce altyapısı hazır olan, destekleyici postumu tamamlayıp yayınladım az önce. Birlikten kuvvet doğar diyerekten:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sulecim hareketler cok tanidik gercektende, cok motive edici yine paylasimin! süpersin! simdi hemen 2 mile leslieden sonra uygulayacagim:) bu arada yarin 3.listemiz basliyor, hepimize kolayliklar diliyorum! Bu hafta gecen haftaya göre daha iyi gecti benim adima, cok sükür diyorum! paylasimlarin icin tesekkürler canim.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Listenin degismesine bende seviniyorum.Özellikle kahvalti seceneklerinin artmasina ve yesil corbalara. :)

    YanıtlaSil
  5. ben saat 12 gibi stepper aletinde çalışıyorum 20 dk, aksam saatlerinde de Jillian Michaels level 1, etkili olur mu sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mi elbette olur.Spor icin en iyi Saatlerin16-19 arasi oldugu söylensede herkesin zamani olmuyor.

      Leslie Sansone'nin walk at Home kliplerinide tavsiye ederim.Ayrica,vücut 30 dk.dan sonra dâha cok kalori yakiyormus.

      Sil
    2. o zaman aralıksız 60 dk çalışmak şart gibi

      Sil
    3. Doktorlar da günde 60 dk. Spor (yürüyüs) öneriyor.Stepper ile 10 dk. Daha calisilirsa ,ikisi beraber bir saat eder zaten.

      Sil
    4. benim mail adresim hayatintadinabakanlar@gmail.com , bana sizinkini bildirir misiniz?

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma