19 Mart 2014 Çarşamba

TARTI ANALIZIM






 Güncel Kilo:  54,400 kg.
 Bel.             :  67.       cm.
 Göbek.        :  81.       cm.
 Po.              :   86       cm.
 36 beden cok rahat oluyor , 34 beden pantolonuda giyebiliyorum;) nasil oluyorsa.


 Ilk liste sonunda 53,700 kg. tartildim ve tabii ki sevinmistim. Ardindan gelen yogun adet haftasi

sonrasi,o kadar sis hissediyordum ki kendimi, tartildim( kural disi, yapilmamasi gerekirken :( ..)

55,000 kg. Evet, kendimi cok kötü hissetmistim.Ayni zamanda 2 haftalik izinli olusum, beni kilo verme yönünden negatif etkiledi.

Bu her zaman böyle olmustur. 2 haftalik tatillerde rahatca 2-3 Kilo almisimdir.Sonra esiminde 1 hafta izinde olmasi ..O izindeykende kilo alirim, rahat 2 Kilo.Gerci bu sefer cok dikkat ettim ve bunu ucuz atlattim.

Bir haftadir calisiyorum ve sonuc bu.Toplam sürecte 2100gr. vermis oldum.Ben zaten cok yavas kilo veren bir tipim.
Nerdeyse haftanin her günü spor yaptigim halde.Sunu da söylemem lazim.Bu kilonun ne kadari su,
ne kadari yag, ne kadari KAS bilmiyorum.

Icime su serpen ; Ömür arkadasimiz belirtigi son haftalarda spora agirlik vermesinden sonra, KAS kütlesinin 400 gr. artmis olmasi. Burdan yola cikarak, benimde kas yogunlugum olabilir diyorum.

Gecenlerde Elektronik tarti alacaktim,kasi,suyu,yagi ölcen, esim vaz gecirdi, nasil dogru ölcüm yapabilir deyince tereddütte kalmistim..Ama olsun indirimde oldugu zaman alacagim.






 Bu fotografta motivasyon yükseltiyor, ne dersiniz?

Kas yogunlugundan agir  ama görüntü olarak fit ve zayif :))

Google + da Online Fitness Coaching paylasmis..

7 yorum:

  1. Şulecim evdeki yağ ölçen tartılar ne kadar doğru sonuç verir bilmiyorum,araştırmak lazım aslında doğru sonuç veriyorsa evde yağ ölçen bir tartı olması süper olurdu.
    Resim çok güzel anlatıyor aslında kas yoğunluğumuzu mümkün olduğu kadar arttırmak gerektiğini ,kiloya çok da takılmamalıyız :))
    şimdi 65 kg civarı geliyorum ,benimle aynı boyda ama 60 kg olan biriyle aynı beden giyiyoruz ,hatta aramızda 5 kilo olduğuna kendi bile inanmıyor ,birazda bozuluyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin Ömürcügüm, diyetisyenlerdeki tarti aletlerinin yaptigini minicik bir alet nasil yapsin diye düsünmüyorda degilim.

      Tibbi bir merkezde sihhi bir tartim yaptirmayi, vücut analizi yaptirmayi cok istiyorum.Bir arastirma yapmam lazim, nerde olabilir?

      Saglikli beslenme,diyet,+ spor ile ancak mümkün oluyor bu degil mi?

      Aynen devam, gittigi kardir ve gelen saglikta,fitlikte cabasi :)
      Simdilik senin paylastigin bilgi ve yukarda ki resim moral destegim :)))

      Sil
  2. Jillianla bugünde spor yapildi :) sadece 30dk. Agrimayan tek yerim Göbek kaslari.Anlasilan brazen fit days ise yaramis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim senin kadar düzenli spor yapan birinin kas yapmamış olması imkansız. Biliyorsun kas yağdan ağırdır. Sen tartıya bakma, Mehtap Hanımın da söylediği gibi giyisilerdeki bollaşma en güzel gösterge. Beden ölçülerin de harika, seni tebrik ediyorum:)) Kilo olarak da hedefine az kaldı, ha gayret;)) Çok sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba Sevgicigim, insaallah hep beraber ulasacagiz hedefe.Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Sana cookkkk imreniyorum, zaten incesin. Daha saglikli ve fit olmak icin ugraslarim takdire şayan. Senin kadar azimli ve gayretli olabilseydim keşke! !!
    Bende jillianjn 30 day shred videosunu yapmak istiyorum ama biraz farkli uyguluycm. Ilk bir ay level 1, ikinci ay level 1 ve level 2 en sonunda 3. Ay 3 level birden. Planim bu ama gerceklesirmi gorecegiz. Sabah yuruyuslerime ilave olarak yapacagim ins.

    YanıtlaSil
  5. Iyi fikir, level 1 le baslarsin vücudun alistikca kolay gelecektir hareketler ,ordan Level 2 ye gecersin..zorlamaya gerek yok.

    Biraz daha sporla seninde basaracagina inaniyorum, o zamanda gelecek .
    Jillianla 30 dk.dan sonra anlimdan terler akiyor.
    Leslieyle 5 mile - 1 saatten fazlada sürdügü halde ter atamiyorum.Arada vücudu rutinden cikarmak gerek.
    Keyifli sporlar dilerim.
    Ben bir günde iki defa jillian videosu yapinca ertesi gün felakettim,ahlar,oflar!

    Ilk gün sadece bir video iyidir,insan fark etmiyor ,birsey olmaz zannediyor ama acisi ertesi gün cikiyor.ben öyle olunca bir gün ara verdim sonra tekrar.Bugün 3. gün ...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma