31 Mart 2014 Pazartesi

DIYET KAHVALTISI,SAGLIKLI CAVDARLI, YUMURTALI EKMEKCIK






Haslanmis yumurta , yarim cavdar ekmekcigi , domates , salatalik , feslegen - Basilikum, bahce teresi

-Gartenkresse , krem peynir ( yag yerine) .

Nefis, saglikli ,Vitamin dolu bir kahvalti secenegi.


Sabah erkenden bisikletle 30dk. uzakliktaki cilt doktoruna gittim, kontrol icin randevu alinmadan

gidiliyor, bakim,tedavi,pansuman icin randevu aliniyor.

 Ücüncü kisi olarak sirada bekliyorum ,  Praxis daha acilmamisti,  20 dk. sonra görevlilerden biri

 geldi; Praxis bugün kapali, Internette yazmistik ,demez mi? :(( Kimin aklina gelecekse sabah

sabah.Kapiyada bir sey yazmamislar.


30 dk. bisiklet sürerek   ev doktoruma ugradim, Allahtan mahallemizde.Kan testi yaptiracaktim ve ac

karnina gelmem gerekiyordu. Tabii ,randevusuz bekledim, saatlerce acimda, kan alindi, doktor

merhem yazdi, gecmezse cilt doktoruna gitmemi tavsiye etti.

Ac bilac ,eve zor düstüm.Ögleyede az kaldi, Neyse hemen yukardaki güzeligi hazirladim,hemen

yiyecektim, hatta bu yetmez ,ekmegin diger yarisinida yerim diyordum ki, bu da yetti,

 doyurdu.Sizin icinde hemen resmini cektim yemeden önce..:)

Yolda bir 500 ml.lik su sisesini icip, bitirmistim...Neyse ki  yoldayken yagmur yagmadi , hem sabah

sporumuda yapmis oldum,üstelik Post icin konuda cikmis oldu.

Olaylara postif bakmayi ögrenmeliyiz ve dünkü posttaki yazdigi gibi, kücük seylerdende mutlu

 olmaliyiz.

Cilt doktoruna gidis sebebim; cenemde aniden cikan isilik gibi kizartiydi,allerji, mantar,

vs...olabilirmis.

Kan testide, genel durumu ögrenmek icin rutin kontrol...

Simdi sira ev islerinde, olsun yine kalori yakmaya bir firsat :))

Müzigimizi acalim, isimize bakalim...Sonrasinda sekersiz Türk kahvesi...Sevgilerle..




4 yorum:

  1. ohhh misss,afiyet olsun bayıldımmmm....
    inşallah tahlillerinde iyi sonuçlanır canım

    YanıtlaSil
  2. Insaalah canim.Tesekkürler Ömürcügüm.

    YanıtlaSil
  3. Jillianla bugünde spor yapildi.Bisiklette sürüldü..Havalar güzel olacak dediler ama bekliyoruz, dün cok güzeldi ailecek yürüyüse ciktik, her zaman denk gelmiyor ,ya yogunluktan yada yagmurdan.Özledik sicak günleri....


    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Şule'cim...Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma