20 Mart 2014 Perşembe

KAHVE VE KITAP KEYFI


 



5 günlük detoxtan sonra kahve keyfi... Cappuccino severmisiniz? Bugün kahveler benden :)
Bu da mutfaktaki yardimcim ,severek kullaniyoruz...




Kahvenin yaninda kurabiyem yok, ama okudugum ve okunacak kitaplarim var:


Bugünde spora devam, Jillianla 3.günümüz , 6 hafta Allah nasip ederse yapmayi planliyorum.

5 günlük detox bittikten sonra 3 günlük yesil corbali günlere geldik.Aksama Kara

lahana,ispanak,pirasa, maydanoz,dereotu  , yesil biber,yesil sogan ve brokoliden olusan bir corba

pisirecegim.Hepimize afiyet olsun....

10 yorum:

  1. Afiyet olsun canim bizim buralarda havalar muhtesem sizdede öyledir umarim..Aylarca liste takip ettim beni en cok zorlayan kahvesiz hafta oldu cok asiri icmesemde yinede alismisiz merete iste..

    Arada maillede görüsebilmek icin mail adresi aradim yok blogunda yada ben mi göremedim acaba..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim buralardada hava cok güzel, simdi yürüyüsten geldim, kahve bir haftadir burnumda tütüyordu.
      Mail adresimi hemen hemen hic kullanmadigim icin yazmamistim..

      Sil
  2. aaa detox yapılmış haberim yok ...kendimi kaybettim galiba bugünlerde...ben yarın karabuğdaylı beslenmeyi düşünüyorum sadece 1 gün sonra yapamadığım detox haftasına devam ediceğim...herkese sevgiler...güneş çok güzel bugünlerde güzel kızımla açık havada yürüyüşlere devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli yürüyüsler,yerimede kizini öpüver Zeynepcigim.

      Sil
  3. o cihaz ne sevimli. capuccino makinesi mi. Jillian nasıl bir spor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapsül kahveler, Latte maccihato , Sade kahve, Cappuccino,vs... Yapiyor..
      Aldik ,en cok esim iciyordu.Su siralar cok nadir kullaniyoruz...Cokta saglikli degilmis bu kapsül kahveler...Ben kendimde de hissettim...Bagirsaklarim rahatsiz oluyor ...:(
      Jillian Michaeles amerikanli ünlü Fitness antörönörü ,. Bende Videolari var...YouTube Dan bakabilirsin...Videolari etkili ve cok acimasiz :) ama hafif videolarida var..Post yapmistim..

      Sil
  4. ayyy inanmıyorum KRUPS . Ben bu markayı çok seviyorum. Bir tane doğrayıcm ve öğütücüm var fi tarihinden kalma annem almanyada yaşarken alıp alıp bize çeyiz hazırlamış.ben bebekken dönmüşüz. doğrayıcım bozuldu ve attım. ama onun gibisi yok. ben KRUPS markasını çok seviyorum. burada yok ama rastlamadım. keşke olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krupps Almanlarin taninmis markalarindan evet...Belki online satis yapan yerler vardir...Demek Almanya'da dogdun :)

      Dönenlerden memnun olanlar da var olmayanlarda.insallah Annengil döndügüne memnun olanlardandir...Hangi sehirdeydiniz?

      Sil
    2. Stuttgart waiblingen'deymisiz sulecim. yok hic memnun kalmadılar donduklerine hep pismanlar. turkiyede sartlar kotuye gittigi icin pismanlik oluyor tabi;) neyse hersey kismet.Allahtan is guc sahibi olduk okuduk ettik bunlar onlara teselli. ama oranin yasam standardlarini cok ariyorlar.gerci simdilerde almanya da eskisi gibi degil o ayri. ancak yine de turkiyeden birkac tık ondedir.donmeyin yani kisaca :)

      Sil
    3. Ancak esim emekli olursa gelebiliriz...6 aydin 6 aya...Esimin kesin dönüste hic gönlü yok...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma