16 Mart 2014 Pazar

DIYET YEMEKLERI, DIYETTE NE YERIM ?



 


Yarim  cavdar ekmekcigi, yarisi agave suruplu frambuaz recelli (Alnatura ,bio )
Yesil Cay
Sebzeler ve zeytin





Ögle yemegim , nefisti.4 kasik kepekli pirinc , sotelenmis sebzelerle beraber afiyetle yendi.

Kepekli pirinc torbasinda haslandi, pistikten sonra köri serptim,ondan sari duruyor.

Sebzeler; mantar, yarim kabak, kirmizi Paprika biberi, yesil sogan yagsiz tavada biraz diri kalacak sekilde sotelendi....Pistikten sonra 1 kasik zeytinyagi eklendi ve Maggi baharat suyu eklendi, soya sosuda olurdu, evde kalmamis..Sebzeler ilininca ince dogranmis dereotu ve maydanozla karistirildi.
Isteyen ayri ayri, isteyende karistirip servis yapabilir.Ben asagidaki gibi yedim....


 

Bu da cin pilavi gibi  pistikten sonra karistirilmis sunumu.

Aksam icin  unsuz, sütsüz diyet corbam

 


Tam bir kaselik corba oldu, bizimkiler domates corbasi sevmedigi icin bir kisilik pisirildi.Kivamini koyulastirmak icin   yulaf kepegi koydum.

4-5 tane kücük domates
1 dis sarimsak
1/2 kücük sogan
1 yemek kasigi zeytinyagi
2 tatli kasigi yulaf kepegi
1/2-1 su bardagi su

Hepsini pisirip,süzgecten gecirdim.Tuz, kirmizi -  kara biber  ve kuru nane istenildigi kadar eklenir.
Pistikten sonra ,yulafin sismesi icin beklettim....

Deneyecek olanlara afiyet olsun.


Sevdiklerinizle beraber .....


6 yorum:

  1. Şuleee seninle birlikte aynı sofrayı paylaşmak istiyorummmm :)))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederim ,iltifatina canim.

    YanıtlaSil
  3. cook cici cook güzel bir sunum sulecim, bende istiyorum bende:)

    YanıtlaSil
  4. Uncle Ben marka esmer pirinc kullandim, porsiyonluk süzme torbali .Cok pratik.,tavsiye ederim.

    Bütün bu sunum, Blog ziyaretcilerime, blog okurlarima gelsin o zaman :)

    Gercekten lezzetliydi, üstelik pirinc haslama ve yagsiz oldugu halde ,denemeye deger, ayrica ,begendigine sevindim..Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Şuleciğim Merhaba,
    Bloguma uğrayıp hatırımı sormuşsun teşekkür ederim. Bir dizi aksilikler sonucu bir süre internetten uzak kalmak gerekti. Tek derdim bu olsun:) Ama sizleri özlemişim, tekrar senin güzel paylaşımlarını görmek, arkadaşların güzel yorumlarını okuyabilmek bana moral destek oldu. Çok sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sevgi, önemli bir sey olmadigina sevindim.Sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma