26 Mart 2014 Çarşamba

DIYET,TAM BUGDAYLI, YAGSIZ FIT MUFFIN TARIFI






Tok Tutan Fit Muffin, Mini Kek

1     cay bardagi tam bugday unu
1     cay bardagi esmer seker,( pekmez, Agave surubu, bal )
1/2  cay bardagi az yagli süt
1     tane yumurta
1/2  cay bardagi yaban mersini (ben 2 kuru erik, 2 kuru kayisi koydum)
1/2  cay bardagi iri dövülmüs ceviz
1     cay kasigi kabartma tozu
2     tatli kasigi tarcin
1/2  cay   kasigi hindistan cevizi ( unutmusum )
1/2  cay kasigi zencefil
1/2  cay kasigi muskat tozu ( ben koymadim , kakule koydum )

170 derecede 20 dk. pisirilecek.Ben silikon muffin kalibi kullandim.6 tane muffin cikiyor.Tarif

diyetisyen Gamze Sanliak ' a aittir. Aslinda orjinal tarifte , mini kek olarak geciyor, mini muffin

kaliplari kullanilmis...

Bu cani tatli isteyenlere gelsin...Iki tanesi simdiden bitti. Ara ögünlerdeki kek  hakki icin ideal. Isteyen iki kati malzemeyle Kek olarak kücük kalipta yapabilir.Baharatlarin ayni kalmasi lazimmis.

2 yorum:

  1. Muffinler çok sağlıklı olmuşlar elinize emeğinize sağlık..Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretinize ve begendiginize sevindim.Bende sizi takipe aldim.:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma