31 Mart 2015 Salı

" YE, DUA ET ,SEV " - " EAT, PRAY, LOVE" Okuyorum

 
KITAP TAVSIYESI
MUTLAKA OKUNMALI

Elizabeth Gilbert - Eat Pray Love, Amerika'daki ilk basımı 16 Şubat 2006'da yapılmıştır. Ye, Dua Et, Sev filmi 13 Ağustos 2010'da vizyona girmiştir. Pegasus Yayınlarının 2008'de yayınladığı eseri Türkçeye İstem Erdener ve Esra Makara çevirmiştir.(Wikipedia )


Mutlaka okunmali... Gilbert yaptigi hatali secimlere ve pes pese gelen hata zincilerine yani Amerika tarzina vurgu yapiyor...- Elle

Kitapta bosa harciyacaginiz bir an bile yok cünkü Gilbert ,korkusuz,eglenceli, keyifli, atilgan,zeki ve parlak yapitini ustalikla hazirlamis.Canli metaforlari ve sürükleyici anlatimiyla Gilbert' in duygusal ve cesur spritüel serüveni oldukca keyifli ve aydinlaticidir... - Booklist

Bunlar ilk sayfada yer alan kitaba övgülerden iki tanesi...

Ben kitabin yarisindayim ve zevkle "Ye, Dua Et ,Sev" adli kitabi okumaya devam ediyorum...Konu ,Amerikali bir kadinin Italya, Hindistan ve Endenozya da gecen kendini arayis ve bulus hikayesi...

kitap tavsiyesi
Arka kapaktan ...
 

16 yorum:

  1. Okunacaklar listesine eklendi ablacim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir kitap , yazım dili de harikaydı ... Okumayan varsa mutlaka okumalı , ayrıca okurken bir çok konuda da bilgi sahibi oluyorsunuz anlamadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,cok bilgilendirci.Zaten cok kültürlü bir kadin, bilgilerini cok zevkli bir dille yansitiyor...Sadece kadinlar icin degil,erkeklerde okumali diyor,övgülerin birinde...

      Sil
  3. Yok seyretmedim,gecenlerde iki ayri kanaldaydi.Kitabini kiraladigim icin seyretmedim. Ama sonra seyretmeyi istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir kitap bence, filmi ise kitaptaki her ayrintiyi yansitmadigindan eksik kalmis gibi biraz. Yine de filmdeki oyunculari sevdigim icin en az 3 kez izlemisimdir. Kadinin ruh halini cok iyi anlattigi ve hayatin seni bazen nerelere surukledigini anlatan super bir kitap. Gercek bir hikaye olmasi beni cok etkilemisti. Kitap yazarini oprah'nin programlarinda goruyorum, cok seker ve gercekci bir hatun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudukca ,etkileniyor insan...Herkese tavsiye ederim okunmasini.Filmini de muhakkak görmek istiyorum :)

      Sil
  5. Bu kitabı elime aldım aldım bıraktım..ortalarına gelmeme ragmen çok sıkıldım...:)En sonun da hediye ettim:DOkumaktan vazgeçtiim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilginc :) Ama normal, bazi begenmedigim kitaplar baskalari tarafindan cok sevilebildigi gibi tam terside olabiliyor :)...Umarim hediye alan kisi okuyup, begenmistir :) Sevgiler ,bu arada uzun zamandir yoktunuz?

      Sil
  6. Filmini izledikten sonra kitabı elime geçti...film kitaba göre daha hafif ama eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izleyecegim...Gecenlerde tv .de gösterdiler kitap var diye seyretmemistim :)

      Sil
  7. ay kitabı da güzel filmini de yerim ben çok severim. bu film yüzünden gitmek istiyom thai'ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asrama mi gireceksin, tatil icin mi?

      Sil
    2. ah evet istiyom. gidilir değil mi amaaa :)

      Sil
    3. Gidilir ,insallah bir gün :))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma