9 Mart 2015 Pazartesi

ZAYIFLAMA MARATONU BASLIYOR

Diyet Saglikli Kahvâlti Önerisi
SAGLIKLI KAHVALTILIKLAR


Süper günesli bir güne motivasyonum tavan yaparak basladim...Iki gündür bomba gibi bir bahar yasiyoruz.Pazar günü sahane bir kahvaltidan sonra merdiven cikmaya limana gittik.Hem temiz hava alalim hemde spor yapalim dedik.

Uzun zamandir cesitli sebeplerle ihmal edilen kaslar calimis, bugün hafif kendilerini belli ediyorlar...

Uzatmanin, ertelemenin daha geregi yok , kullandigim ilaclarin yan etkisiyle biriken "yaglari eritme zamanidir" dedim bugün.

Uzun zaman formum cok iyiydi.Saglikli beslenerek, günlük spor yaparak elde ettigim basariyi yine tekrarlarim ,diyorum.

Bir beden incelmek icin zayiflama maratonuna basliyorum...Ilaclarim daha bitmedi ama bunu beklersem kilolar daha da artacak...

Saglikli Kilo verme ,kas kaybi olmadan,su kaybi olmadan,yüz cökmeden,kuvvetten düsmeden agir agir  Marathon gibi  olmali ki, kalici olsun...

100 Metre yarislari gibi super hizli olundugunda kisa süreli basari edle edildigini, vücudun iflas ettigini gecmisten gelen tecrübeler ve okudugum Saglikli Beslenme kitaplarindan, arkadaslarimdan vs... biliyorum..

Spor egsersizlerine ,günesi selamlama hareketleriyle basladim...Kolay Yoga pozlari iceriyor.Daha öncede severek yapmistim..

Hafta sonu salatalik almamisim.Sassy Suyumu bugün yapacagim.Kocaman bir bardak limonlu suyumu ictim.

Kahvaltida  ;

1 ekmekcik
1 ince dilim keci peyniri
1 dilim Hindi
7 tane zeytin
Nane,maydanoz ve dereotu
1 fincan sekersiz süzsüz kahve

Ögleye kadar 500 ml. Su ictim.Günlük 2 Litre +1 Litre  Sassy Su icmeyi planliyorum.Bakalim  basarabilecekmiyim...

Gün daha uzun ,bu Posta eklemeler yapacagim...Önceden yediklerimi deftere yaziyordum simdi bloguma yazacagim, Disziplin ve kontrol icin yararli olacaktir.Kiyafetlerimin icinde kendimi yine rahat hissetmek istiyorum...

 Kendimi ac kalarak cezalandirmayacagim, yiyerek zayiflayacagim.3 ayda 10 Kilo veren ve bunu basaracagina inanmayan ama basaran yine bendim...

Yine yaparim, diyorum.Eski "Mevsimlerden Roma" ekibindeki arkadaslarada haber verecegim.
Onlarda isterse birbirimizi Motive ederek maratonda beraber kosariz :)

Birebir liste takip etmeyecegim,az cok saglikli beslenme,saglikli zayiflama adina bir seyler ögrendik ... Simdi tekrar uygulama zamani :)

Kahvaltilik Dip Tarifi


(laktos frei-laktossuz krem peyniri denemek icin indirimdeyken almistim.Esim yemek istemedi bu hastalar icin dedi :(
Bende krem peynirin icine kuru nane ,kirmizi pul Biber koyup, dip yaptim.
Sebzeler ile bayilarak yedi :) ,laktosuz peynir oldugunu bilemedi.... Süzme yogurtlusuda sahane oluyor,tavsiye ederim.  )



Öglen ;

Haslanmis zetinyagli ve limonlu Brokkoli yaninda bir dilim, firin torbasinda pismis hindi gögsü (hafta sonundan kalma),ince bir dilim kirmizi Paprika

Ara ; 10 tane kavrulmamis badem

Aksam ;

Domates,salatalik,nane,maydanoz ,dereotu (canim hic bir sey yemek istemedi,kendimi zorladim,
hayret ! )

Bir fincan sekersiz ,sütsüz kahve












32 yorum:

  1. Num nuuum hepsi çok görünüyor vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem saglikli beslenme hem diyet ;) tesekkürler Hazel.

      Sil
  2. Sulecim sana eslik edemesem de biliyorum ki saglikli bir sekilde yaglari gondereceksin vucudundan. Gunes ne kadar etkiliyor degil mi insani? Bizde de durum ayni hafta sonu 2 gun gunesi gordugumuzden ekstra enerji geldi vucudumuza (henuz karlarin hepsi erimedi) Ben de duzenli yuruyuslerime basliyorum insallah. Cok kolay gelsin seker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman dikkatli ol yürüyüslerinde Sevcan .Evet, günes isigi mutlu ediyor Insani,ici aciliyor :)Sanada kolayliklar dilerim ,sevgilerle canim.

      Sil
  3. bende başladım :) şimdiden kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ,ne güzel yanliz degilim :)


      Bende kolayliklar diliyorum,sevgilerle..

      Sil
  4. Kolay gelsin Şule, ben de ilk fırsatta başlamak istiyorum. İleri haftalarda sana eşlik edebilmeyi umuyorum. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta acilis ,alisma haftasi olacak, dedim ya agir agir kosacagiz Marathonu,yetisirsin aramiza .Sevgilerle..

      Sil
  5. ben de başlıcam bu kış pek bi oturdum :) seni takip edeyim en iyisi ;) ne güzel kahvaltılıklar, sabahları hiç vakit olmuyor haldır haldır koşuyorum hata ediyorum yaa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Calisirken biraz zor oluyor tabii.gecen hafta ve bu hafta okullar tâtil burda, bizde kâri koca bir hafta izin almistik.
      Bir tembêllik,bir rahatlik, gec kalkmalar, dolu dolu kahvaltilar ki.Yarin ise basliyorum, yeme saateri degisecek haliyle...

      Calisanlar icin kahvalti sorunlu, öneriler arastiralim bakalim...En sagliklisindan ;)

      Kahvâlti cok önêmli,hêle ki zayiflmak isteyenler hic atlamasin bu ögünü diyor uzmanlâr,ah su zamanizlik olmasa.Bir cözüm bulmali acilinden.

      Sil
  6. kolay gelsin bana destek olursanız sevinirim sırf zayıflamak için blog açtım

    YanıtlaSil
  7. aa sulecim sen de mi vardin Roma'dan Mehtap'imizin yuzlerce insani zayiflattigi grupta, çok severim blogunu bu aralar baya ara verse de. ben de bugun 2. haftama basladim Mehtap'in kesinlikle "REJIM OLMAYAN" saglikli yasama programinda + her oglen is yerindeki yemek molamda 50dk (6km) hizli yuruyus, o zaman uçsun kilo baloncuklari diyorum, kocaman sevgiler opucukler gonderiyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Sultan bende vardim,o zaman blogum yoktu.Sonra bu gruptan arkadaslarla kendimiz bir dayanisma grubu kurmustuk,O zamanlar 52,500kg kadâr düsmüstüm.

      Ama anladim ki ,bu kadâr zayif olmaya gerek yok.54-55 optimal.Hayirlisi :)
      masallah bende sana yetiseyim o zaman :)

      Sevgiler benden...

      Sil
    2. evet benim de yoktu o zamanlar blogum ama yazilanlari yorumlari sorulari hergun okuyordum acaip motive ediciydi , saglikli bir sekilde listeler+yuruyusler 17kilo vermistim, sonra bu 3 yil icinde aldim 6 kilosunu, simdi onlari vermek icin gecen hafta cikardim yine eski listelerimi. sanirim zaten vucudun hissetiriyor sana durman gereken kiloyu yani ben oyleyim. halsizlik mutsuzluk falan baslayinca anliyosun fazlaya gerek olmadigini.
      benim de hedef 63 , ee hadi bakalim birlikten kuvvet dogar, bak ben seni bekliyorum, acele etme yavas yavas

      Sil
    3. Aheste aheste :)
      Ben gruptaki en az Kilo verenlerdendim.10 kilo..bir beden kücülsem yeter..O da 4-5 Kilo Eder sanirim.

      Yavas yavas gene veririm,insallah :) Yine basarili olacagina inaniyorum, kolayliklar dilerim :)

      Sil
  8. şahane başarılar diliyorum,bana şevk verdin,başlıyorum yarın sabah:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de 2 haftadır pilates yapıyorum. Diyete de zihin olarak başladım ama bedenim henüz hazır olmadığını söylüyor :)) Spora hep başlıyoruz ya, hiç bırakmasak işte, diyete de gerek kalmayacak. Ah biz yok muyuz biz, ama börek, kek falan çok güzel oluyo yaaaa! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sporsuz olmuyor.Bende basladim evde spora ...

      Dedigin gibi hepside harika seyler.Hareketsiz olunca kalorileride birikiyor..Olsun,en sagliklisindan haftada bir yeriz...Sporumuzuda yapariz :)
      havalâr müsade ettikce disârdâ da yürürüz.Sana da kolay gelsin Dilek :)

      Sil
  10. Ben de geçen hafta Pazartesi günü diyete başladım. Zar zor bir 600 gr gitti. Umarım devam ederim. Artık kilo vermekten ziyade kilo almama çabasına girdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok zor verenlerdenim.Ben tartilmadim,bakalim kemer bollassin birâz,o zaman tartilirim :)

      Sil
  11. Hadi hayırlıs bende bahara çok sıkı hazırlanıyorum:)) başaracağına eminim güzel arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber incelelim :)

      Bende senden eminim ,cok azimlisin .Hedefe ulasacagini biliyorum :)

      Sil
  12. hava ısınmaya başlayınca hepimizin derdi bu oldu sanırım :) kolay gelsin diyorum ve geçmiş olsun ilaçların etkisi falan demişsiniz. umarım önemli birşey değildir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an icin tehlikeli degil, ama miyom kücülmezsse ameliyat gözüküyor...Hayirlisi

      Sil
  13. Az evvel krep krep üstüne attıran biriolarak büyük bir vicdan azabı ile okudum yazıyı :'(
    Ben de yapacam öyle sağlıklı beslenmeler filan
    Allah'ım bi gıdım irade ver n'olur
    Amin

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini cok SIKMADAN (DIYETTEYIM) diye düsünmeden beslenecek listeler var.Mevsimlerden Roma bu sayfayi bir ziyaret et lütfen Kadriye.

      Beslenme stili sana fikirler ve motivasýon verecektir.Basari hikayeleride var...

      Sil
  14. Kalp kalbe karsi derler ya bende 2012 programini yapiyorum 1 hafta bitecek yarin hadi bakalim hepimize kolay gelsin...Lüzumsuz yaglar gitsin saglikli kaslar gelsin

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee! Yaz gelmek üzere :) Yaza kadâr incelecegiz :)

      Ben ,listelere bir göz gezdirdim yine,fikir alma acisindan :)

      Hepimize kolay gelsin,Allah sabir versin :)

      Sana da kolay gelsin:)

      Sil
  15. kolay gelsin hadi başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma