10 Mart 2015 Salı

YAZA KADAR YAGLARI ERITIYORUZ

ZAYIFLAMAK ICIN YENENLER,ALKALI SU
SAGLIKLI YIYECEKLER VE ICECEKLER

Hadi hayirlisi, yaza kadar incelmek isteyenler cogaliyor.Blogger arkadaslar,okuyucularimla beraber

yaglari eritecegiz :)

Sassy Su öglen hazirlandi , aksama iciliyor, kahvaltida yumurtali cavdar ekmegi,kusburnu cayi,

kolaja koymadigimi simdi fark ettigim sebze tabagi vardi. Sekersiz,sütsüz kahve daha sonra icildi.


SAGLIKLI KAHVALTI ÖNERILERI
KAHVALTIYA SEBZELER


Ögle, cökelekli mantar  ve yesil biber izgarasi yendi.Ara olarak frambuaz,süt,yarim muz,yulaf kepekli saglikli smoothie icildi. Aksam daha belli degil :) Zamanim olursa eklerim...

Aksam, sebzeli mercimek corbasi, ekmeksiz....Sassy su bitmek üzere...

Peynirli Mantar :


Mantarlar temizlendikten sonra iclerine cökelek konup firinin izgarasinda (250 derece) pisirilir.Cikinca üzerine dogranmis kuru domates konur..

Smoothie :


Donmus Frambuaz  1/2 su bardagi ,yarim muz, süt,  1 tatli kasigi yulaf kepegi blendirdan gecirilir,1 tatli kasigi Kakao (istenirse)



15 yorum:

  1. İşin sağlıklı beslenme kısmı çok güzel. Bol yeşillikli, şimdilik sera ama açık bahçe mevsimi de geldi. Lezzetler artacak.

    YanıtlaSil
  2. bunları yicez taam bunların üstüne ne yicez? kuzu çevirme mi biftek mii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuda olur ,carnitin kaynagi,biftêkte olur...Yaninda salata...Aksam yemegi ya da ögle yemegi olarak..Yasak degil ki :)

      Ya,et fiyatlarina cok zam gelmis :(

      Sil
  3. Hazır listeler varken izleyeyim 5,7 kilo hedefliyeyim bakalım :)
    ps;donmuş frambuaz önerin var mı? kolay bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tazeleri burda biraz pahali indirimdeyken aliyorum.Dondurulmüslari ucuz...Bizim burda her markette bulunuyorda..Orayi bilemiyecegim.Onun yerine baska meyvede olur..

      Yakinda cilekler cikmaya baslar sanirim.alip dondurucuda bekletilebilinir belki...

      Sil
  4. Yaaa ne güzel hazırlamışsın ben böyle uğraşamıyorum ki, tembelim ben. Ben o salatalığı öyle dilimleyeceğime bütün bütün götürüyorum :) Postların çok etkileyici, insanı gaza getiriyor, devam et böyle, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  5. Salâtaligi bizde cok severiz.Kahvaltida,aksam otururken kütür kütür yemesi zevkli oluyor :)

    Tesekkürler..Her gün yayinlamayabilirim ama,fark ettim cok zaman aliyor.Blog gezmesine zaman kalmiyor...

    YanıtlaSil
  6. nasıı gidiyoooo diyeet :)

    YanıtlaSil
  7. ben de diyetteyim, kim kardashian olmak istemiyorum :(
    ama senin yediklerini yersem benim kafa durma noktasına gelir, porocelerimi nasıl didiklicem sonraaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmegi,pilavi azalt,bol sebze ye...Tabii, beyinin kalorili,sekere ihtiyaci var.aralarda ceviz, hurma (3 tane),badem,findik,gibi seyler yiyebilirsin günde 10-15 taneyi gecmemeli ama.Ara olarak elma,armutda iyi olur...

      Sil
  8. Ya ben de aldım başımı gittim, acilen bişeyler yapmam lazım :( Senin tarifleri sık sık ziyaret edeceğiz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüsürüz o zaman ..Pinterestte ince bacaklari pinliyorum, Motive ediyor..Yanda bakabilirsin :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma