4 Şubat 2015 Çarşamba

OOPSIE PIZZA,BURGER,EKMEKCIK (LOW CARB)

Diyet pizza
 OOPSIE PEYNIRLI VE MANTARLI BIBERLI PIZZA

Oopsie 'ler Low Carb beslenenler tarafindan ekmek yerine tüketiliyor ve cok seviliyor.Ama pek ekmekle alakasi yok .Yumusacik,pamuk gibi bir dokusu , HARIKA tadi var, cok lezzetli,cok hafif...Karbonhidrat orani düsük nefis bir sey :)




DIYET PIZZA UNSUZ
BEYAZ PEYNIRLI VE MANTARLI KIRMIZI BIBERLI
KASARLI" OOPSIES "  PIZZALAR FIRINA GIRIYORLAR
DIYET PIZZA
FIRINDAN YENI CIKAN OOPSIES
 
DIYET PIZZA
OOPSIES
 
 
YUMURTA AKININ SERT KÖPÜK CIRPILISI
ALTINA :  
 
3 yumurta ,  beyazi ve sarisi ayrilacak
100 gr.  az yagli krem peynir
Bir cimdik tuz
Susam,cörek otu,keten tohumu (istenirse )
 
ÜSTÜNE:
 
Ince dilimlenmis mantar,biber,kasar peyniri rendesi, domates sosu ya da ketcap
Beyaz peynir,maydanoz
Kuru kekik
 
YAPILISI :
 
Yumurta sarisi , krem peynir,tuz güzelce cirpilir.Yumurta beyazlari SERT köpük olana kadar mikserle cirpilir ve önceki karisima dikkatlice katilip,karistirilir.
Olusan sey, hamurumuz oluyor.Pisirme kagidi serilmis tepsiye kasikla pay edilir.
170 derece isinmis firinda  20-25 dakika pisirilir.
 
Ben bunlardan 2 tanesini Pizza yaptigim icin üst malzemeleri göz karari ayarladim.
 
Pisen Ootsie' lerin birinin üzerine maydanozlu peynir dösedim.Digerinin üstüne ketcap sürdüm,incecik kestigim mantarlari ve kirmizi biberleri dizdim,en üsttede kasar peyniri (Tilsiter ) serpip,firina verdim. Peynirler eriyene kadar 170 derecede pisirdim.Cikar cikmaz ikisinide yedim :))
 
* Ekmek ,burger olarak kullanilacaksa  iyice kizarana kadar pisirilir.
* Pizza  icin üstüne konacak malzemenin pismeside gerektiginden ben fazla kizartmadim.
* 6 yerine 4 tane hatta 2 tane yapabilirsiniz ki, daha kalin ve büyük pizzalariniz  olacaktir .
* Peynirli hali ile acik pide gibi oldu :)
* Daha kücük formlu olarak,kraker yerinede harika olur...
 
Ekmek veya Burger olarakta adet sayisini az tutmakta fayda var,daha dolgun olmasi icin.Icine Hindi eti,sebze,köfte konulabiliniyor.Secenek cok....
 
 Deneyeceklere afiyet olsun.Ama mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

28 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyorlar :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sasirtici derecede lezzetliler gercekten :) Sevgiler...

      Sil
  2. Eline sağlık mantarlı biberli özellikle harika görünüyor :) ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar lezzetli oldukları belli. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Şuleciğim nerden buldun bu güzel tarifi! Görüntüsüne bakarak hiç un vs. kullanmadan yapıldığına inanmak zor. Mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık!
    Pizza yapmayıp ayırdıkların bekleyince sertleşmiyor mu diye de merak ettim. Çokça yapıp, buzluğa atsak, daha sonra çıkarıp kullansak pek pratik olurdu da olur mu:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Low Carb tarifler arârken rastladim google de rastladim,fitness sitelerinde :)

      Sertlesmiyor Sevgicim,saklama kabina koydum, bugün cikarttim yumusakti yine.Ikisini yine pisirdim,kahvalti yerine yulaf sütü ile yedim.

      Ilerde degisik bir seklinide deneyecegim.Buzlukta nasil olur bilemiyecegim.Buzdolabinda 2-3 gün tazeligini koruyor.

      Denersen ,fikrini bilmek isterim ,ben bayildim:)

      Sil
    2. Şulecim ben bu tarifini denemiş ve çok beğenmiştim. Uyku kaçıp blog sörfü yaparken görünce hatırladım:)) İyi de oldu tekrar yapayım, ilk denememde biraz ince olmuştu bu kez biraz daha kalın yaparım. Hatta içne biraz yulaf kepeği, belki biraz chia katılabilir. Hoş o zaman adı Oopsie olmaz ya:) Dur bakalım ortaya ne çıkacak?...;))

      Sil
    3. Icine bir kasik tam bugday veya cavdar da katilabiliyor...Oopsie 'likten ciksada kalorisi yine düsük ,zarar vermez :)

      Sil
  5. of of elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Şöyle bir bakıp çıkayım derken elim bilgisayarın ekranına uzandı gerçekten. Alıp yiyesim geldi.
    Harika görünüyor, elinize sağlık:-)

    YanıtlaSil
  7. harika fikir ellerine saglik Sulem cafe , mutlaka denenecekler arsina aldim bile

    YanıtlaSil
  8. Bir hamur icin yapimi degisikmis, eminim tadi da farklidir. Dogrusu merak ettim ablacim, bu guzel degisik tarif icin tesekkurler. Emegine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildigimiz hamurlardan farkli...Denersen ,begenecegini tahmin edebiliyorum .:)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, resim defterimm.Sevgiler...

      Sil
  10. aaa hiç un yok *-* ilk defa duyuyorum , ay şahane gözüküyor eline sağlık vaaaow<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki ayri logo,nasil oluyor?

      Un yok evet,inanilmaz bir sey :) Dene dene,tadina sen de bak canim :)

      Bakalim hosuna gidecek Mi? Yapmasida kolay,mantarlisi cilgin bir sey oldu,Ketcabim
      Köriliydi.Üstelerine tuz bile serpedim.

      Sil
    2. iki ayrı logo ne canım?

      Sil
    3. Simdi düzelmis bu bayan resmi sag üst yorumlarda,kariktürlü olan resimde postun altindaki yorumlarda gözüküyordu ,sasirmistim :)

      Sil
  11. Hııımmm, çok güzel gözüküyor, denemek istiyorum hemen:=) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Sonucu yazarsaniz memnun olurum :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. bugünkü öykümü okusana amaaa :)

    YanıtlaSil
  14. nerden buluyon yaaa bunları yaparım valla bunu da ya yemek yemek ne güzel yaaa bi sen bi de renkli yeter valla :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma