26 Mart 2015 Perşembe

BISIKLET SÜRMEK

bisiklet sürmek
 YENI BISIKLETIM

Onun arabasi var özel  mi özel
Benim bisikletim var, güzel mi güzel ...

Bisiklet sürmek, cok eglenceli ve ben bisiklet sürmeyi cok seviyorum..Gec ögrendim,düse kalka :) ,otuzundan sonra...

Niyahet ,yeni bisikletime kavustum...Bahar geliyor diye bisikletler uygun fiyatlarla satisa  baslandi. Bizde ,bu firsati degerlendirip benim icin bisiklet aldik.249 € 7 vitesli...
Belki hatirlarsiniz, emektar bisikletim calinmisti da yaslara girmistim...

Artik yollardayim bisikletimle :) Havanin müsait oldugu günlerde keyifle spor niyetine cevrilecek pedallar. Iyi bir de kilit aldik,artik ne kadar korursa...

Bisiklet sürmek, en kolay yapilan sporlardan ...  Eklemleride zorlamiyor kosmak gibi...Disarda temiz havada yapildigi icinde, spor merkezlerinde yapilanlardan  bence daha iyi...

Eskiden, oglum ile beraber bisiklet turlarina cikardik.Hemen hemen her gün,onun spor klübüne bisikletle giderdik. Bacaklar ipincecikti o zamanlar...:)

Bugün 1,5 Saat bisiklet sürdüm..Disardaki islerimi, alis verisimi hallettim, hem de sporumu yapmis oldum.

Bisiklete binmek (19-22km hızla) 30 dak 350 kalori 1 saat 700 kalori yaktiriyormus..

Ben, kac kilometre hizla sürdügümü bilmiyorum ama epey kalori yaktigim kesin..

Bisiklet sürmek sagliga cok yararli. Cocuk, genc,yasli her yastan insanin yapabilecegi bir spor...

39 yorum:

  1. gule gule kullan, harika bisikletin Sulecim! bizim en sevdigimiz ailecek çikilan kilometrelerce dinlene dinlene yapilan bisiklet turlari. ben de senin gibi çok geç ogrendim bisiklet kullanmayi ama hiçbirsey için geç degildir tabii.ilk aldigim gicir gicir bisikletim çalindi maalesef, oyle uuzlmustum ki giden gelen bisikletlerden gozumu alamiyordum acaba benimkimi diye, neyse sonra bi tane daha aldik ama simdi hiçbiyerlere birakamiyorum yine gidecek diye.hadi bakalim gelsin gunesli gunler baslasin turlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyleydim.Her gri bisiklete gözüm takilïyordu..Benim ki yeni degildi ama yinede epey üzülmüstüm...Evet,gelsin günesli günler, keyifli gezintiler,özledik bayagi :)

      Sil
  2. ben de çok severim bisiklet sürmeyi ama hala yokuşlarda beceremiyorum T_T
    ben hatırlıyorum yazın çalmışlardı dimi?? bu kez sıkı sıkı sakla bence :)
    size oğlunla keyifli sürüşler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik dâha dikkat edicem :) tesekkürler...

      Ya, bu hirsizlar pek fena,is arkadasimin arabasi Mercedes,direksiyonu calmislar :(

      Üstelik ücüncü defa...


      Sil
    2. muhitte mi bi sıkıntı var acaba?? çete falan mı dadandı ki o.O

      Sil
    3. Ceteler her yerde. Siparis üzerine bile caliyorlar.BMW CABRIO ' umuzun garajdan catisini calmislardi?Bir bez catisi birde kislik Metal catisi vardi.Arabanin sadece zarar vermeden kislik catisini calmislardi,kis günü,satiyorlarmis yurt disinda .Sigortadan parasini bile alamamistik,ekstralara giriyor diye :(

      Sil
  3. Oooo canim hayirli olsun. Cok zevkli di mi. Ben de yazin yazlikta suruyorum. Ama izmirde bisikletle gidemem hicbiyere. Kordonda bisiklet yolu yapildi oraya uye olacagim havalar guzellesin orada surerim arkadaslarla artik denize karsi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. kata cikarmayi zor oluyor.asansörde kücük ,zor sigiyor.

      Izmir'e tatilde günübirligine gitmistim.Kordon boyunda da yürümüstüm,vapuru beklerken.Güzel bir yer ama yesiligi,agaclari Cook az.

      Sil
    2. Öylesi daha bir keyifli olur ki.Arkadaslarla hemde denize karsi ,kiskansam mi ?

      Sil
  4. Ah! bi de ben öğrensem bisiklete binmeyi. En son hatırladığım, öğrendiğimi sanıp yokuş aşağı giderken ani fren sonucu havada uçma halimdi 15 sene önce. Bir gün yarışalım isterim! :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kösesi hizla dönerken fren yapmayip,ön bahcede ucusum vardi,Allahtan Kimse görmemisti :)


      :))) iyi olurdu..

      Sil
    2. :))))))) Benimde var öyle bir ucusum.....Türkiyede büyüdük ve bisiklet lüksdü ozamanlar ama yinede cok iyi yürekli bisikleti olan arkadaslarimiz vardi ve bize hem binmeyi ögrettiler Hemde bisikletlerini paylastilar ama ancak sokak aralarinda tur atardik nerde orada normal yolda trafikde sürmek.

      Yillar sonra evlenip Isvicreye gelince gördüm bisiklet yollarini ve bisiklet süren genci yaslisini..Esim banada bisiklet almisti birlikte bineriz diye..Neyse bana bir aksam yollar sakinken buralari ögretmeyi Hemde trafikde sürmeyi ögretmeye calisiyorduki biranda onu kaybettim gözümün önünden ve o panikle yetismeye calistim ona fakat yokus assagiydi ve ben ayarlayamamistim hizi derken bir tarlaya uctum Hemde gögüs altima bisikletin kolundan biri batmisti..Aylarca cektim aci ve agri birdahada binmedim korkumdan..

      Yani ancak bisiklet yollarinda ormanlarda falan sürerim ama Trafik tamamen aliskanlik olayi süremem

      Sil
    3. Bende bir kac cizik vârdi :)

      Bende panige kapiliyorum, yolda ,bisiklete ayrilan bölümde sürsemde.Arabalârin vizir vizir yanimdan gecmesinden fena oluyorum.

      Sil
  5. Güle güle kullan Şule. Keyifli sürüşler : )

    YanıtlaSil
  6. Super..Gule gule kullan. Ben de bir ogrenebilsem, senin bu guzel yazilarini gorunce icim gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skinny ,ögrenirsin.Oglanlarin bisikleti varsa ,onlarinkiyle yavas yavas denemelerle yaparsin.Ben ögrendiysem,cesaret edebildiysem,sende yaparsin inan..

      Sil
  7. Ne güzel, çok rahatlatır, kendini daha iyi hissedersin. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her sürüsten sonra müthis bir mutluluk hissi duyuyorum...Teseklürler...

      Sil
  8. sana nası özendim şule:)))
    ben de bisiklete binmeyi geç öğrenenlerdenim,yıllardır da binmiyorum,şimdi korkarım gibi geliyor düşmekten!
    ancak korkmasam da bu kadar yokuşlu bir semtte nası binicem ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva korkmasinda,bir iii seferden Sonar alisirsin tekrar ama yokuslu yerde sürmek gecekten zor olur...

      Sil
  9. Güle güle kullan. :) Spor yapmayı sevmem, ama bisiklet sürmeye bayılırım. Lakin ne acı ki Bursa'dayım ve cesaret edip de bisikletle çıkmam. Arabayla bile kim kimi debelerse kuralları geçerliyken, bisikletle neler olur. :/ Almanya'daki gibi bisiklet kullanmayı çok özledim. Sen nerde kullanıyorsun bilmiyorum, ama tadını çıkar. Bi tur da benim için at. ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekküler :) Hamburg'ta yasiyorum..

      Bilirsin burdaki düzeni....Bisiklet kullanmak kolay burda...Trafigin icinde bisiklet sürmek korkutuyor benide.
      Kaldirimlarda,ara sokâklarda ,parklarda sürüyorum...Benden de sevgiler..

      Sil
  10. Arkadaşlar da olunca keyifli yarışmalar yapılıyor. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pericigim,arkâdaslarimin cogunun kendi arabalari var,bisikleti oln têk benim malesef.Onlarinda olsaydi ,gercêkten güzel turlar yapardik...tesekkür ederim.

      Sil
  11. Thanks for visit my Blog.I was very pleased.
    I shall visit your Blog.

    YanıtlaSil
  12. Güle güle sür:-)

    İstanbul'da çok zor kullanmak, ya yokuş çıkıyorsun ya iniyorsun. Trafik desen başka dert.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avrupa yakasi sanirim cok yokuslu, Istanbul gezimizide cok yol yürümüstük.Aklima hep yasli ve engelli insanlar gelmisti,ne yapiyorlar diye.

      Asya yakasi sanki dâha bir düzlük...Haklisin, cok zor..

      Sil
  13. Yeni bisikletin hayirli olsun ablacim :) Cok da guzelmis. Bence bu hayatta hic birsey icin gec degil, her an herseyin tadini cikarabiliriz :) Ayrica bisiklet surmek insani ozgurlestiren, ucuran harika bir aktivite :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim,canim.

      Sil
    2. 5 Mile walk yapildi, 30dk. Cross Trainer ile günün sporu sona erer :)

      Sil
  14. Şule Hanım ben de bisikletçiyim! Çok seviyorum sürmeyi ama şehirlerde bisiklet yolu olmadığından zor... Siz nerede sürüyorsunuz? :)

    Not: Mimlerinizi bir türlü cevaplayamadım. Ama ben sizi mimlemiş olayım: http://kafadergi.blogspot.com.tr/2015/03/kendi-kendimle-vol1.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamburg'ta...Burda ki bisiklet yollari,cok bakimli bu yüzden sansliyiz...:))

      Müsait bir zamanda cevaplarim insallah.

      Sil
    2. Orada mı yaşıyorsunuz? Çok heveslendim!

      Sil
  15. Şimdi bu yazını okudum ya Sule'm , hazır havalar da ısınıyor ... Aklımda kocaman ampullerin yanmasına sebep oldun :) Az çok kendimi biliyorsam bu akşam kesin bisiklet alıyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ne güzel fikir ..Keyifli bisiklet turlari dilerim :)

      Sil
  16. kalorisini bilmem ama çok severim ben de.
    bisikletin çok hoş zarif.
    güle güle spor yap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler.Önüne sepet ve tekerlegin yan tarafina canta takiliyor..rengini bayanlar tercih etmesede Arada esimde binecegi Icin gri aldik..Bordo renginin ölcüsü büyüktü ,ona binemezdim.Sehir bisikleti iste.Ayagimi yerden kesinde :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma