4 Kasım 2014 Salı

30 Days Shred - Level 1 - JILLIAN MICHAELS ILE SPOR


 

Dün Jillian Michaels   30 Days Shred - Level 1  ile spor yapmaya basladim.Bu serinin ikisi ve ücüde var.Bakalim ne kadar dayanirim :)

Gelismeleri burdan belirtirim.

Ilk gün , hareketlerin ortasinda,niye basladimki simdi,diye kisa bir an düsündüm.Allahtan kisa sürdü.Basariyla sonuna kadar yaptim.Jillian squatta yaptiriyordu,önceki Challenge'ten idmanliydim :)
Mekik ve yavas bisiklet hareketleri kolaydi.
Bugün sadece kol cevresi ,gögüs üstü kaslari kendilerini son zamanda cok ihmal ettigimi bana hatirlattilar :)
Ikinci gün, ip hoplama ,jumging Jack ve sinav hareketinde terledim.Cok kolay hareketler ama tüm kaslar bir arada calisinca enerji yaktiriyor.

Bu videoyu daha önceki Jillianla ilgili postta yayinlamistim.
Önümüz  yilbasi, hatta kis.Allah nasip ederse sunun surasinda ne kaldi ?

Ha! Deyincede forma girilmiyor.Zaten simdi kalin kazaklar,pancolar,kabanlar,anoraklar,mantolar giyilecek.Fazlaliklarin saklamasi icin firsat cikacak.Ilkbahar gelincede,ben nasil kilo verecegim derdine düsülecek.....
Onun icin simdiden ,yavas yavas caresine bakilmali.Biraz saglikli beslenme, biraz hareket, biraz destek,biraz motivasyon hallederiz degil mi?

25 yorum:

  1. Inanilmaz faydasini goreceksin! Bende 25gun falan yaptim hatta 3.seti yarim biraktim yaz geldi zor oluyor diye. Kilo veremesen bile ciddi ciddi baya sikilasiyor vucudun. Sirf bu kadin yuzunden gidip dambil bile aldim hatta bende su siralar yeniden baslamayi dusunuyordum. Insallah emeklerinin karsiligini kisa surede alirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalim,görecegiz :) Ama acele etmeden, her gün yapabilirsem iyi olur.Yoksa hafta da 3-4 kezde iyi.

      Sil
    2. Ben haftanın 6 günü yapıyordum 1 günü dinleniyordum. Vücudunun verdiği tepkilere göre kendi çalışma süreni kendin belirlersen daha iyi olur . Zaten yavaş yavaş emeklerinin karşılığını alıyorsun. :)

      Sil
  2. ben yapayım dedim öldüm ya :( yürüyüşlerim boşaymış dedim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar denemek lazim :)

      Yürüyüslerde kaslar zorlanmiyor,Jillian 'da biraz daha intensiv harêketler.Alisana kadar biraz zorlanilabiliyor,sonrasinda Level 1 basit kaliyor.
      Sadece biraz sabir gerkiyor,

      Sil
    2. inşallah öyle olacak :)
      her şey güzel olacak

      Sil
    3. Olsun,degil Mi? Olsun,insaallah.

      Sil
  3. Niyetimde öyle,bakalim.Araya bir seyler girmezse :)

    YanıtlaSil
  4. Burda okudum,başladım yapmaya. Şu an pelte gibiyim,palas pandıras uzandım yatağa kalkamıyooom. Öldümmm bittiimmmmm. :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk iki gün öyle olur :)
      Bugün okudum ,spor sonrasi kas agrilarina zencefil cayi,zencefil iyi geliyormus...
      Ben daha yapmdim ama yapilacak :)
      Tesekkürler yorum icin.

      Sil
  5. Daha önceden başlamıştım endamyadaki mpg diyeti döneminde ama 10 gün filan yapabilmiştim.Aslında düzenli yapmayı çok istiyorum ama okuldan geldiğimde çökmüş oluyorum.Sabah 6 buçuk gibi çıkıp akşam 7 buçuk gibi dönüyorum eve.Bugün gitmediğim için bi yapayım dedim süper oldu :) Geçen haftada salı günü yapmıştım yani haftada bir iki de olsa kendimi iyi hissettiriyor Jillian:)
    Evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende simdi yapacagim.Cok iyi etmissin Evergreen.Haftasonuda yaparsim, yeter ki.Okul,is kolay degil tabii.Kolaylik diliyorum.Sevgilerle...

      Sil
    2. 3. Gün Jillian ile yapildi.Bu lunges bayagi kas yakiyor ;) Ama dayandim.

      Sil
  6. 5.günde simdi yapildi.Yapip yâpmamak arasinda kalmistim:)
    Yarin dinlenme günü olabilir.

    YanıtlaSil
  7. Dün dinlenme günüydü.Ben Cross Trainer ile spor yaptim.
    Bugün 6 . gün ile spor yâpildi,râhâtca yemek yiyebilirim simdi.

    YanıtlaSil
  8. 7 .günde basariyla yapilmistir.Oleyy!

    YanıtlaSil
  9. 8 . Gün: 30 Days Shred - Level 1 - JILLIAN MICHAELS ILE SPOR yapildi.Baslayinca devami geliyor,hala lungesler yorucu,bitmeyecek gibi geliyorsada yapiliyor,nâzar degmesin :)

    YanıtlaSil
  10. 9. Gün ..dün koltukta uyaya kalinca yapamadim.Gözümü actigimda dokuz olmustu Saat...

    Bugün yapalim bari :)

    YanıtlaSil
  11. 10. Gün : 30 Days Shred - Level 1. Cook sükür yapildi.Ne kadârda gözümde büyümüstü bugün.

    YanıtlaSil
  12. 11. Gün: ✔ Ter icinde kaldim,umarim sizde sporunuzu ihmal etmemissinizdir.

    YanıtlaSil
  13. 13. gün : iki gün aradan sonra yapildi. Bir gün dinlenme molasiydi,dünde aksam 4saate yakin futbol maci seyretmek icin sogukta bekleyip,eve gelince yapilamadi.
    Neyse,bugünü basâriyla yaptim :)

    YanıtlaSil
  14. 14:gün,bugün canim hic istemiyor,ama basliyorum simdi...

    YanıtlaSil
  15. 15.gün yapildi.Simdi Voice of Germany seyredilecek.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma