3 Kasım 2014 Pazartesi

PISIRME KAGIDINDA ALABALIK + SALATA+YÜRÜYÜS

 
MUTLULUK VEREN GÜNES ISIGI
Pazar ,ögleden sonra ciktim yürüyüse.Havanin ilik ve aydin olmasini degerlendirmek gerekirdi :) 


 
BAYKUSLARIN YÜZÜ GÜLMESEDE BENIMKI GÜLÜYORDU
 
 

TEMIZ HAVA,HAREKET,HUZUR




BU SEFER YAKALADIM SIZI



KIMISI DÖKMÜS YAPRAGINI KIMISININ DAHA ACELESI YOK


SONBAHAR

Yürüs sonrasi evdeki temizlenmis baliklari tuzlayip,baharatlayip,biraz zeytinyag damlatip pisirme kagidina sardim,yaninada dilimlenmis,baharatlanmis,zeytinyaglanmis patetesleri pisirme torbasinin icinde yerlestirdim.200 derecede isinmis firina hooop ativerdim.
Onlar piserken salatayi yaptim.Basit,saglikli ,cabucak bir aksam ögünüde halledilmis oldu.



MINI MARUL SALATASI


REGENBOGENFROLLEN - ALABALIK TÜRÜ
GÖKKUSAGI ALABALIGI

Baliklar pistikten sonra,kagidi kesip, üsterini biraz kizarttim.
Güzel bir hafta olmasi dilegiyle, herkese kolay gelsin...

27 yorum:

  1. Afiyet olsun. Fotoğraflar harika. Doğa da olmak insana huzur veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler.Gercektende ,kisa sürede insani dinlendiriyor,Yesili görmek,dogayi dinleyip hissetmek.

      Sil
  2. ne kadar güzel göründü gözüme afiyet olsun iyi haftalar

    YanıtlaSil
  3. O ördekler,baykuşlar,ağaçlar hepsi çok huzur verici yaaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin,bu ördekleri oturup seyredince sanki dünyada hic Problem,hastâlik yokmus gibi geliyor.
      Üstelik sehir icinde ,olunca ,insanlar icin huzur kacamâgi oluyor.

      Sil
  4. O ne güzel park öyle neresi kii ? Hımm sonbaharın en leziz yemeği balık, lezizz :) afiyet olsunn sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Park, Hamburg'ta :)

      Tesekkürler, bu yöntem ile balik kokusu derdide olmuyor :)

      Sil
  5. yine lezzetli bir yemek yine sen :) çok güzel görünüyor balıklar :)
    ben bura iyice saldım kendimi :/ öğlen iki poğaca aksama da yemekhaneden kızartma-makarna-püre..
    umut ediyorum ki geri eski halime dönmem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler,öglen neyse de ,karbonhidrat alimi lazim,gün uzun.Aksam 3 tehlikeli yiyecek bir arada,
      Pure ya da makrarna arasinda tercih edilmeli.Corba varsa önden corba.5 Kasik pilav ya da Makarna yanina sebze ya da sâlata. Seklinde iyi olur ama seceneker sinirlïysa biraz zor olabilir...

      Sil
    2. Allah'tan akşam 4'te yiyorum da oradan topluyorum biraz.. k.hidrat alımına dikkat ediyorum ama arada kaçıyor elimde olmadan.. okul yemekhanesi çok kalabalık sevmiyorum orayı, insanlar üstüme üstüme geliyor gibi hissediyorum :/ :(

      Sil
  6. ne şahane bir pazar olmuş bu böyle ! ben balık yemeğe bayılıyorum ama eşim devamlı burun kıvırdığı için bir ağız tadıyla yiyemedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirim,evde yemek secen olunca ,insan ne pisirecegini sasiriyor... Allahtan esim Sever,oglum da burun kirin yer :) Sevgilerle

      Sil
  7. Fotoğraflara bayıldım. Güzel bir sonbahar günü olmuş. Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Meltem.Bende kucak dolusu Sevgiler.

      Sil
  8. şahane olmuş elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Huzurlu bir gün ve arkasından harika bir menü, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle günlere ihtiyac oluyor,,tesekkürler Sinemcigim.

      Sil
  10. O ne guzel yesildir manzaradir mest oldum yaaaa :) ♥ baykuslar da kukumav kusu gibiler cok guldum tiplerine . Cok var o alanda galiba . Balik menusu de harika olmus . Ellerine saglik mükemmel bir post olmus ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baykuslara bende güldüm :))

      Hosuna gittigine sevindim.

      Sil
  11. Yemek harika; sağlıklı ve hafif. Ellerine sağlık Şuleceğim.
    Ben asıl yüyüş yaptığın park'a bayıldım. Fotoğraflar çok güzel, çok özendim. Böyle güzel bir alanda, hele de sonbaharun renk cümbüşü içinde yürüyüş yapmak harika olmalı. Paylaştığın için sağol Şuleciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook sansliyiz bu acidan ,hele havada güzel olursa degmeýin keyfime :)
      Resimlerine bakmak bile rahatlatiyor biliyorum.Sevgiler Sevgicigim.

      Sil
  12. İlk fotoğraftaki ışık süzmesini çok beğendim, baykuş da çok sevdiğim hayvanlardandır. Suratsız halleri çok sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogla beraber Fotograf makinasini,aldim.Bu isten anlamam,cep Telefonu ile Samsung , ile cekiyorum.
      Bilgisayâra yükleyince sasirdim ve hosuma gitti...
      Baykuslar gercekten cok somurtkanlar :)

      Sil
  13. Baykuş mu (:
    Neresi burası (:
    Şahane ama ya (:

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma