26 Eylül 2014 Cuma

TATLI HURMALAR VE CUMA KUTLAMASI

 
KALORI BOMBASI ARAP HURMALARI

 
"Asmalı ve asmasız bahçeleri, hurmaları ve tadları farklı ekinleri, zeytinleri ve narları birbirine benzer ve benzeşmez yaratan O’dur. Ürün verdiğinde ürününden yiyin ve hasad günü hakkını verin; israf etmeyin. Çünkü O, israf edenleri sevmez. "  (En’am Suresi / 141)





Cuma gününüz mutlu ve saglikli gecsin ... Hayirli Cumalar dilerim.



Hurmalar Abu Dabi ` den geldi.Paketin rengini görünce sasirdim,esimin sevmedigi bir renk.Mecburen almis,baska renk yokmus :)
Is arkadaslarina ve bize getirmis.Ramazanda yedigim hurmalara hic benzemiyor.Etli ,tatli ve büyükler. Bir tane yedim,daha da yemegi düsünmüyorum.Cok tatli ve kalorisi cok yüksek :)

(Ayet tercümesi, www.sozler.net/ hurma-ile-ilgili-ayetler.html)

22 yorum:

  1. Hımmm enfes afiyet olsun :) Hurmanın çook faydası varmış .sana da hayırlı cumalar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler Kreatif Baskan,cok severim ama ölcüyü kacirmamak icin dikkatli olmak gerek :)
      Hurma ve kavrulmamis badem cok nefis oluyor.

      Sil
  2. Afiyet olsun... Hayırlı Cumalar :)

    YanıtlaSil
  3. Bu hurmalar kalori bombası gerçekten Şule....Yeme daha fazlasını sakın yeme:) Bu arada kutunun rengi bence harika
    Sana da hayırlı cumalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan az getirmis,bir tanesi bile agir geldi,yok yemem :))

      Bencede :)

      Sil
  4. Hayırlı cumalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da Tülincigim.Güzel haftasonlari dilerim...

      Sil
  5. En favorim ama bademlisini hiç denememiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yedigim,resimdekini 3te 1 Kadar.Icini doldurmadan ,beraber yiyorum bademi.Günde 10-15 tane yenebiliyormus.Göbek yagi icinde taviye ediyorlar.

      Sil
    2. Tam benim göbeğin erimesi için idealmiş yani..hadi bakalım alışveriş listesine ekledim...

      Sil
  6. Bir hurmaya yiyince, devamını getirmemek için kendimi çok zor tutabiliyorum. Bunlar da çok iştah kabartıyor : ) Hayırlı cumalar dilerim ben de herkese...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kücükler iyide ,bunlar jumboymus.Bir taneden sonra ,istahim kapandi.Bilinc altim beni uyardi galiba :)

      Sil
  7. ay çok güzel duruyorlar :) bana tek hurmalar da yeter, içine tıkılanlara hiç lüzum yok :)
    bugün zaten bir ton yedim :( çok pişmanım :( yarın h.sonunu artık leslie ile geçiririm :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin :),2-3 tane iyi,fazlasi zarar...Bol limonlu su,ekmeksiz aksam,salatalarla idare ediveririn ve illaki altivite :)

      Sil
  8. hah haaaa ne güzel bak sizin evde şöyle hoş bişi var. sen yiyemiyon diye sana gelen her şeyi ya evdekiler ya da misafirler yer. çok şanslılaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Valla bizimkiler yanimda herseye yiyorlar.Cipslerinden birazcik aliyorum,ikinci kere istersem daha vermiyorlar., alistilar.Aa! Cook oluyor diyorlar.Bak bugünde firinda yemek pisiyor,birazdan hazir olur.Esimin sevdigi bir yemek.Bol kalorili ,ben birazcik aliyorum,gerisini onlar yiyor :)

      Sil
    2. Simdi squatlarimi yapayim,yemekten önce :)
      Keyifler yerinde evde,grupta simdiye kadar yenilmeyen rakibi 2:0 yendik..Esimin müthis taktigi sayesinde,hobi olarak takima yardim ediyor.O yokken durum iyi degildi :)

      Mac sonrasi dondurma yemeye gittik bütün takim,ebebeynlerle...Güzel bir gün oldu.Herkes mutlu....

      Sil
  9. Gercektende kalori bombasi gibi görünüyorlar sulecim:) ama bende olsam bir tane kesin yerdim:) afiyet olsun canim benim!
    bu arada ciceklerine bayildim, huzur veriyorlar!
    bu hafta cok memnun degilim, biraz stres biraz yogunluk elime ne gectiyse yedim desem inanirmisin..birde cuma günü arkadaslarla ev toplantisi, kisirlar, pohcalar neler neler...yarin yeni bir gün insallah cok aktivetili hareketli bir gün planliyorum..
    güzel bir pazar günü diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada böyle oluyor,bazen de vücudun ihtiyaci oluyor sanirim :)

      Bu güzelllikler yabanci bahcedenler.Gülleri görünce dayanamayip,cep Telefon ile cekiyorum :)

      Güzel pazarlar canim...

      Sil
  10. Afiyet olsun canım, yemek öncesi açken yenirse kan şekerini dengeliyormuş:))) Tabii ki sade haliyle, bunlar tam bomba:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,orucluyken yenmesi bu yüzden tavsiye edilmis.Bende sadesini tercih ederim.Sevgilerle...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma