3 Eylül 2014 Çarşamba

DOMATES SOSLU BIBER KIZARTMASI

DOMATES SOSLU BIBER KIZARTMASI


Sulemcafe.blogspot.com mutfaginda pisen nefis,acili,sarimsakli,domatesli biber kizartmasi...Dün aksam yemegi olarak ekmeksiz yendi.Özellikle ekmeksiz yedim ...Arada ekmekiz gün gecirmekte fayda vardir.

Sivri Biber
Domates
Sarimsak
Az zeytinyagi

Istenirse süzme yogurt ve kuru nane

Herkesin bildigi ve  cogumuzun severek yedigi bir kahvaltilik,  ama pekala aksam yemegide olabiliyor.Pisirdigim bulgur pilavinida yemedim dün.Sabah hafif ,düz bir karinla kalktim.Normalde yogurtsuz yerim ama biberler aci olunca yanan dili ferahlatmak istedim:)

Teflon tavaya cok az,1-2 kasik zeytinyagi koyup, ufak kestigim biberleri kizartim.Üstüne incecik dogradigim 1 dis sarimsagi ekleyip,biraz karistirdiktan sonra ,ufacik dogranmis domatesleri ekledim,tuzunu serptim.Domatesler pisip,biraz suyunu cekince ocaktan aldim.

Soguda sahane bir lezzet,sicagida.Bir dahaki sefere ekmegi bana bana yenecek insaallah :)
En sevdigim yemek kokularindandir,kizararan biber kokusu.Sokaktan gecerken hissedersem yeme istegi uyanir.Sizde de olur mu?

* Kokusundan rahatsiz oluyorsaniz,kizartma yaparken tavanin üstüne gazete kagidi serin.Hem kokuyu nispeten cekiyor hemde etrafa yag sicramasini engelliyor...

* Ben bir kisilik yaptim...Malzemeler kisi sayisina göre artirilir...



19 yorum:

  1. Offfff,, bayılırım :)Sık sık yaparım da Ellerine saglık sule ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Birde Biber bu kadar aci olmasa :) Acik renk,carlistonlarda güzel oluyor ama yesilin bu tonunu cok seviyorum.Sagol canim...

      Sil
  2. Çok severim. Aynen, kokusunu duyunca dayanamam.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ekmeksiz de gitmez ki mübarek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmeklisi favori ama arada bu tarzda yenebiliyor.Denenmistir,onaylanmistir :))
      Ama arada :)))

      Sil
  4. ben de biber kızartmasına bayılanlardanım hiç dayanamam tam da biraz zayıfladığım şu günlerde ekmekle nefis oluyor, hatta komşularım biberi kurutuyorlar bende yaptım kışın kızartıp yiyeceğim:))) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutulmus biberden hic kizartim yemedim,muhakkak güzeldir.Bu seferlik böyle oldu :)

      Kisin afiyetle yemek nasip olsun :)Tesekür ederim...

      Sil
  5. Arkadaslar Leslienin videosu calismiyor daha o yüzden postu sildim.Bakalim baska bir egsersiz Videosu bulursam paylasirim.Siz Türkiye'den ulasabiliyorsaniz yapmaya devam edebilirsiniz....

    YanıtlaSil
  6. üfff yapcam bunu çok iştahlı belli. ama bunu ekmeksiz yemek zordur yaaa bravo sanaa :)

    YanıtlaSil
  7. Yeşil biberle pek aramız iyi değil ablam :)
    Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Şule ekmeksiz de olmaz ki :))))))))
    Domates soslu biber kızartması ile bir ekmek yiyebilirim :)
    Bütün lezzetli şeyler zararlı olmak zorunda mı? İsyannnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirim bende :)))

      Bir daha ki sefere insaallah.

      Ben ,sanirim dukan diyetinden alistim,ekmeksiz yemeye...Ama simdilerde yiyorum.Son zamanlarda karbonhidrat tüketimi fazla oldu,sagliklilarindanda olsa :)1-2 gün ekmeksiz idare edilebilinir :))

      Sil
  9. Çok değerli Şulemmm,
    Bu saatte ki yemek arası geldi çattı, hiç de sağlıklı ve tadı olmayan yemekler çıkartan yemekhanemize gidecekken bunu bana neden yaptın. :(
    Çok mu güzel gözüküyor o öyle.
    Yoğurdunu sevdiğim.
    Acıktım mı ne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiyamam...Istersen aksamdan hazirlayip,sabah ise götürebilirsin.Saklama kaplarina posette gecirirsen rahat tasiyabilirsin,bir dene istersen..

      Haftada bir kac gün evden ise yemek götürebilirsin.Salata,kisir,patetes salatasi,termosta corba.Corba diyorum oralar hala sicak degil Mi?

      Ama kisin olur.Sevgilerle...

      Sil
  10. sen yürüyüş videoları, göbek eriten, yağ eriten hareket videoları yayınla, arkasından da bu biber kızartması oldu mu şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama iki kasik yagda pisti,üstelik ekmeksiz yendi...Ögündeki tek yemekti,Biber ve pismis domates cok saglikli, Biberlerde diriligini kaybedene kadar pisti...Ay,daha kendimi nasil savunayim :)) Yogurdu unutuyordum,göbek yagini eritiyor,yemeklerin yaninda yiyin diyorlar :))

      Arada olsun ama... Hemde ben o videolari yediklerimizin kalorisini yakmak icin koyuyoum ki :)))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma