12 Eylül 2014 Cuma

OKUNACAK KITAPLAR VE VICTORIA BECKHAM'IN HIGH HILLS'LERI



Dün kütüphaneye gittim,metroyla. Normalde hep bisikletle giderdim,  gecen ay calinmisti,oglumun bisikletine de tam alisamadim,o yüzden birazda  yürümüs olurum dedim.
Ana kütüphanemiz ,merkez tren garindan 10 dakika uzaklikta.Evdende bizim Metro istasyonuna yürüyerek 5 dakika .Degisiklik olsun diye yeni aldigim topuklu yarim cizmelerimi giydim.Fazla yürümüyecegim diye düsünmüstüm. (Genelde spor  ya da alcak topuklu ayakkabi giyerim)

Pekte iyi bir karar degilmis.Kitaplari alip eve dönerken son bes dakika hic bitmiyecek sandim.Hayir ,ayakkabi ayagimi SIKMADI  , vurmadi sadece ayagimin tabani agridi,kendimi eve zor attim.Allahtan asonsör var.Ayakkabinin topugu 9,5 cm...Yüksek topuk.
Her giydigimde agriyacak mi böyle? Tamam hos duruyor durmasina ama degermi?

Peki ,Victoria Beckham gün boyu cikartmiyor ayagindan High Hills'leri,o nasil giyebiliyor?

       

Zaten giye giye ayaklarinin formu bozulmus,pek sagliklida degil.Bu tür ayakkabilarin üzerinde saatlerce durabilenlere madalya verilmesi lazim :)

Neyse,kitaplara döneyim.Kürk Mantolu Madonnayi yine bulamadim.BÖGÜRTLEN KISI cok begenilmisti,kitapsever bloglari takip ettigim kadariyla...
Pucca Serisini gülmek icin aldim.
Digerleride isim olarak tanidik geldi...

Kütüphanede bir teyzeyle karsilastim,o da kendine kitap ariyordu.Maasallah türkce kitplarin cogunu okuyup ,bitirmis.Yeni bir seyler varmi diye bakiniyordu.Simdilerde polisiye,Krimi yabanci romanlarin ,türkce cevirilerini okudugunu ,cok begendigini ,hep ayni tarz okuyunca SIKICI oldugunu söyledi.
Bana ne aldigimi sorunca elimde Bögürtlen Kisi vardi,"Himm, kadin kitaplari",dedi.Bende ,"Pek  tarzim degil ama cok begenilmis,meraktan aldim ", dedim.Kitabi biraz hafif buldu galiba.
Bu yastaki türk bayanlarinin Burda, cok azinin kitap okudugunu gördüm..
Zamanlarinin büyük kismini kahvalti,brunc, alis veris gezmelerinde , fitnesste ,Kuran toplantilarinda, aksamlarida dizi seyretmekle geciriyorlar.Bunlar ev hanimi grubunda yer alan sansli bayanlar  :)
Calisanlar ancak izinliyken ya da raporluyken böyle seylere zaman ayirabiliyor tabii..

11 yorum:

  1. Topuk hiç bana göre değil:-/

    Kütüphaneden ödünç kitap almak... Sanırım en son üniversiteyken yaptığım bir aktivite:) Özledim de aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin cok kârli oluyor ve seviyorum ,kütüphaneleri :)

      Sil
  2. giydikçe ayaklar alışıyor galiba, ben bir süre ayağımdan topukluları hiç çıkarmamıştım gram rahatsızlık duymuyordum öyle alışmıştım ki, ama şimdi bir gün giysem akşamına ayak tabanlarım felç geçiriyor.:)
    Kitapların bi kaçını okudum, özellikle PuCCa'lar hiç bitmesin istemiştim.:) Ama yine de tek okumalık kitaplar olduğu için onları kütüphaneden almak çok akıllıca bi davranış olmuş bence.:)

    YanıtlaSil
  3. Topukluya hic sicak bakmayanlardanim. bu yaz hic giymedim. Kitap secimlerin cok hos

    YanıtlaSil
  4. bilgiler hoştu. ev hanımları çalışanlar topuklar :)))) ay annemde topuk dikeni diye bişi var ya aklıma geldi şimdi :) kitapların hepsi hafif eğlencelik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostojewski suc ve ceza vardi.Onuda bir dâha ki sefere.

      Sanirim cok sancir, aman aman....gecmis olsun diyeyim...

      Sil
  5. Bugünün sporu 3 MILES walk yapildi.Kitap okurken zaman gecmis.Hic yoktan iyidir :)

    YanıtlaSil
  6. John Verdon seveceğin bir yazar, (Tabi polisiye seviyorsan :) ). Pussa'yı okumadım ama adı çok geldi kulağıma,iyidir iyi. :) Topukluları sorma ya.Ne biçim işgencedir o?! Kolay gele sana o ayakkabılarla. :/

    YanıtlaSil
  7. Aldikbir kere ,arada bir giyecegim artik.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma