8 Eylül 2014 Pazartesi

MIM - 20 GERCEK



Cicegi burnunda blogger arkdasimiz NAZLI CICEK   , bana hayatimizdaki 20 gercekle ilgili mim göndermis,kendisine tesekkür ederek cevaplara geciyorum.

1 - Yemek yemeyi sevdigim gibi gördügüm yemek tariflerine hemen bir göz atarim.Kitapcida,kütüphanede,alis veris sirasinda dergilere,kitaplara....

2 -  Konusmayi degil ,dinlemeyi severim...

3 -  Hayvanlari uzaktan severim.Cok kücükken beyaz bir kedimiz  vardi hatirliyorum.Ama sonradan bir kedi  korkusu olustu,tirmalanmaktan cekindigim icin onlara yaklasamam.Yine kücükken bir köpek tarafindan isirilmam ve 15 gün igne vurulmama karsin köpekleri,sahibi yaninda olursa oksayabiliyorum :)

4 -  Televizyonu cok seyretmem,radyomda sürekli acik degildir,sessizligi severim...

5 -  Hayal kurmaktan hoslanirim,...

6 -  Cook kücük seylerden mutlu olmayi bilirim...

7 -  Soguk havadan hic hoslanmadigim gibi kalin giyinmeyide sevmem  :)

8 -  Kitap okumayi severim...

9 - Internetin hayatimdaki bir boslugu doldurdugu dogrudur.Bilgilenmek,ögrenmek acisindan en hizli arac...

10 - Mangalda pismis etleri severim.

11 - Bir meyve delisiyimdir.Egzotik meyveleride denemeden duramam...

12 - Önemsiz seyleri dert yaptigim söylenir.(esim tarafindan)

13 -  Cook kararsizimdir,özellikle kiyafet secerken...

14 - Sinemaya gitmeyi severim...

15 - Alinganimdir...

16 -  Sadeligi severim, göze batmaktan,dikkat cekmekten hic hoslanmam...

17 - Yengec burcuyum ve tasidigim özelliklerin cogunu sevmiyorum...

18 - Sir saklarim...

19 - Sulu gözlüyümdür.

20 - Cicekleri , özellikle kokulu gülleri cok severim...

Kendisinin verdigi cevaplari merak edenler , blogunu lütfen tiklasin ... Mim  herkese acik...

Isteyenler cevaplayabilir...

12 yorum:

  1. Alinganimdir...
    Sir saklarim..
    Mangalda pismis etleri severim ve bir çok cevabınızda daha sanki beni tanımlayan birini okumuş gibi hissettim :)) Meğer ne ortak yönlerimiz varmış :))

    YanıtlaSil
  2. 40 dk yürüyerek,40 dk. Bisikletle yapilan alis veris ile günün sporu yapildi.Aksamda Julian ile 4-5 MILES yürümek istiyorum...bakalim.Yaparsam yazarim.Hava süper gidiyor.Günesli,yagmur yok simdilik.
    Ankara' da ki yagmurzedelere gecmis olsun diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Guzel bir mim. Bende yazmak isterim vaktim olunca..tv izlemeyip, sinemaya gitmek, kitap okumak, alınan olmak ortak noktalarımız. Senin gibi spor ve diyet konusunda da azimli olmal isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur ,okumasi zevkli oluyor.Müsait oldugun en kisa zamanda yazarsin :)

      Sil
  4. Seninle epey ortak noktamız var. Konuşmayı çok sevmiyorum, kitap okumak, meyve deliliği -lise andacına girmiştir.-, alınganlık, sır saklamak, çiçekler, alıngan olduğumu -kızlarım söylüyor.-, mangalda pişmiş etler ikiz kardeş miyiz? Yoksa :))

    YanıtlaSil
  5. Selam senin yazdıklarını okudukça aklıma birsürü şey geldi. :) birdahakine 50 gerçek yapalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50 gercek :) Upuzun bir liste ,karekter analizine dönüscek :) Ilerde yapariz Sevgilerle belki...

      Sil
  6. bak bence sen çok normal, sorunsuz, insanı sıkmayan birisin. bu yantların da öyle işte. :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma