2 Eylül 2014 Salı

SOMON BALIKLI MARUL DÜRÜM VE HARIKA SÜZME KIRMIZI MERCIMEK CORBASI

SOMONLU MARUL DÜRÜM


DÜRÜM ÖNCESI  

Kahvaltida ekmek yemek istemedim,buzdolabinda da acik somon füme paketi vardi. Sebzeleride ekleyince harika bir kahvaltilik cikti ortaya...

Mini marul yapaklari,
Somon füme,
Kirmizi Paprika,
Yesil soganin yesil dallari,
Tutturmak icin kürdan,

Resimdeki gibi dizilip ,sarilir...Hepsi bu...Yaninada sabah oglum icin hasladigim yumurtalardan  arta
kalan bir yumurta ve dilimlenmis salatalik.
Marul yapraklarinin ortasini oklava ile yuvarlayarak ezin,sarilmasi kolay oluyor.
Basit,eti,sebzesi icinde güzel bir kahvaltilik,güzel bir salata :)



KIRMIZI MERCIMEK CORBASI

Bu corbada dün aksam afiyetle icildi.Yine düdüklüde pisirildi ,kemikli olarak.Tarif icin resmin altindaki yaziyi tiklayin lütfen..  Bu sefer yagi eritip (zeytinyagi ve tereyagi),kuru naneyi ve pul biberi icine atip,karistirip corbanin üstüne döküp tekrar karistirdim.

16 yorum:

  1. Tarifiniz çok lezzetli görünüyor, paylaşımınızı için teşekkürler. Mutlaka mutfağımda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim.Sizin mutfakta pisenlerde nefis gözüküyor :)

      Sil
  2. Böyle sağlıklı bir kahvaltıya çok ihtiyacım var. Uykum yüzünden ya peynir ekmek yada simitle geçiştirmek zorunda kalıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda aksamdan hazirlayip,strec folyeye sarilip ,buzdolabinda saklanabilinir,büroya ya da okula götürülebilir.Fingerfood olarak,yenilebilinir.Bunchbox 'lari ise yarar...Sevgilerle

      Sil
  3. Bu kadar tarifi yemek tarif defterime nasıl sığdıracağım karman çorman oldu :)

    YanıtlaSil
  4. :))
    Tesekkürler Pembe Kreasyon.Umarim daha iyisindir..

    YanıtlaSil
  5. Leslie ile 5 MILES walk yüründü :)

    YanıtlaSil
  6. Ablam somon füme çok iyi oluyo bu durumlarda hemen hazır :))
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lelienin en güzel videolari yayindan kalkiyor.Eskiden daha cok vardi.Bu Video ile son senelerde cok fazla spor yaptim :)

      Sil
  7. üff ya ikisi de iyi de şu marul içi somonu yapayım. aklıma geldi bak ikea'da nefis yapıyolar somonu restorantlarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim burda da ikea var ;),bende gitsem mi? York ya ,ben kendim yapar kendim yerim.Bak cok basit,sende yâparsin,evdekilerede süpriz olur :)

      Sil
  8. Bu nasıl birşey Şule ablaaaa, bu da yapılmaz ki :)) Harika olmuş, acaba ben mi somonu bu kadar çok seviyorum :) Ellerin dert görmesin harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir somon fanatigi daha :) yanliz degilim :))

      Sil
  9. ben de geldiiimmm :) deepin sayfada görmüştüm sonunda gelebildim. Ama öğleye doğru gelerek büyük hata yaptım karnım zil çalıyor , acıktım çok acıktım ama yemeğe daha var :))) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hoşgeldiiin :))))

      Sil
    2. Hosgeldin,sefalar getirdin :)

      Bende iadei ziyarete gelirim simdi,hazir kahvemide yapmistim :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma