18 Eylül 2014 Perşembe

TOHUMLU EKMEK+ PATLICAN+KABAK+ DOMATES =VEGAN BURGER

  SULEM CAFENIN VEGAN BURGERI :)

Cook kisa zamanda hazirlanabilecek sebzeli burger,saglikli  ve doyurucu...

TOST MAKINASINDA IZGARA SEBZELER VE TOHUMLU SOYALI PROTEIN EKMEKCIGI (LIDL)

1   tane patlican
1   tane kabak
1   tane domates
1   tane ekmekcik,tohumlu,tambugdayli,soyali,cavdarli,ne varsa
     tuz ve karabiber

Sebzeler yikanir,patlicanin kabugu pijama stili kesilir.
Kabak tirtilli bicak ya da sekilli kabuk kesme aleti ile tiraslanir.
Tost makinasi isiltilir ve ince dilimlenen sebzeler üzerlerine Silikon firca ile yag sürülerek ya da yag püskürtme sisesi kullanilarak yaglanir ve izgara edilir.
Önce kabak ve patlican sonra domates.
Üzerlerine karabiber ve tuz serpilerek ekmekcik arasina konur .Afiyetle yenir.

* Iki kisiye yetecek kadar sebze cikiyor,bir ekmekcik daha eklenirse iki kiside doyar.
* Kisi sayisina göre malzemeler artirilabilinir.
* Üzerine sarimsak tozu serpilebilinir.
* Biraz süzme yogurt konulabilinir.
* Yesil biberde cok yakisir.

18 yorum:

  1. aney acıktım be yine yaaa , squattan sonra yapılır mı buuuu :))) eline sağlık ...<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhe he:) Ben squati aksama ,oglum antremana gidince yapicam.Saat 10 gibi kahvalti,brunc gibi ,yedim.Hala acikmadim...

      Sil
  2. üfff yaparım bunu. benlik bu. senin blogu tok karnına yemeklerden sona üç defa alıyim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeep :)) bak havva da az önce senin kulağını çınlatmıştım :))))

      Sil
    2. az önce mi. görmedim. görürüm oleey :)))

      Sil
    3. :)) Afiyet olun,yarasin.Enerji olsun.

      Sil
    4. du nerde çıtlattın baktım bulamadım ki. hangi yazıda ki ama :)

      Sil
    5. Meraktan bende baktim :) Göremedim.

      Sil
    6. Ahaaha merakli kediler sizi:) son yazisina yazdigim yorumun son cumlesiydi beeeaggg hihihi:)

      Sil
  3. Peynir de zuuuper gider sanki bu tosta.
    Hellim peyniri ama, gıcır gıcır, pişirmeden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keci peyniri koyacaktim.Aciktigim icin sebzelerin sogumasini bekleyemedim,Peynir erimesin diye.Hellim peyniri Burda alman marketlerindede satiliyor.Türk ve Yunan markalar..Bir deneyemedim.Peki,deneyelim en kisa zamanda.

      Sil
  4. Gün gelecek bunları yemeğe gerek kalmayacak.
    Yaşasın İskender. :D
    Şulem senin için bunu da yeriz ammaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada Iskender yiyoruz ama,yemeden olmaz .Denge kurmali ki,hayatin zevki ciksin.

      Izgara sebze sevenler bayilacaktir bu tada, tavsiye ederim,deneyin.Tesekkür ederim :)

      Sil
  5. canım harika bir şey olmuş

    YanıtlaSil
  6. canım bloglaryarışıyor. net ile ilgili tunitaka mail attım sponsor değiliz. ızınsiz bağlantı dedi

    YanıtlaSil
  7. Ben bu siteye epey oldu yazilali,logosunu dedikleri gibi koydum ama o zamandan beri hic ilgilenmeim.Blog tanitimi olsun diye.Tunitakayi ilk duydum,googleden baktim neymis diye.Kim kimle izinsiz baglanti yapmis,dogrusu anlamadim.

    Yanlis bir sey Mi yaptim diye düsündüm simdi.Sorun blogumla Mi,bloglar yarisior ile Mi,tunitaka ile Mi ilgili?

    Bloglar yarisiyor .net Blogna girdim.28.Eylülde yarisma sonucu aciklanacakmis diye yaziyor.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma