22 Eylül 2014 Pazartesi

HAMBURG - BAYERN MÜNCHEN MACI

HAMBURG - BAYERN MÜNIH,MAC ÖNCESI

Yorgun gecen bir haftasonundan sonra , günesli ama soguk bir pazartesi gününden merhaba.

Cumartesi ,oglum icin özel bir gündü.Babasiyla Hamburg - Bayern Münih lig macina gideceklerdi.Biletler ,esimin is arkadasindan satin alindi.Yaz tatiline gidemeyen oglum icin hediye olarak düsünülmüstü.
Günler öncesinden heyacan doruk noktasindaydi.Hamburg sehrimizin takimi,Bayern Münih sevilen ve Alman Milli takiminin büyük cogunlugu olusturan oyunculardan olusan ve Dünya Sampiyonlugunda büyük katkilari olan favori , populer takim.
Esimin ,planda olmadigi halde ikinci kere is gezisine gitmek zorunda kalmasindan, ogluma ben eslik ettim.

Cumartesi isten sonra kahvalti yapip ,kisa bir süre sonra stadyuma gittik.Hava 26 derece ve futbol oynamak ve seyretmek icin ideal bir gün...Bütün biletler satilmis,stadyum tiklim tiklim dolu.
(Resimde daha seyircilerin hepsi  gelmemisti )

Hamburg son zamanlarda tarihinin en kötü anlarini yasiyor ve ligte en son siradalar.Antröner bir hafta önce isten atildi,yeni antrönerle ilk maclari hemde ligin en güclü takimina karsi.
Hamburg takimi büyük savas ruhu sergileyerek,canla basla oynadi ve mac 0:0 bitti.
Bir puan alarak büyük sevinc yasadilar.
Stadyum atmosferi cok canli ve güzel.Kavga ,dövüs olmadan ,kadinlar,kizlar,ihtiyarlar,koyu taraftarlar,cocuklar rahatca maci seyrettik.
Eve aksam dönebildik.

Ertesi gün ,oglumun lig  maci vardi. Sabah erken kalkip , cavdar ekmekciklerinden aldim,kahvaltidan sonra bulusma noktasina gittik.Karsi takim sehir merkezinden uzaktaydi.
Yüksek kazanilacak maci 2:2 oynadilar.Centilmence oynamayan rakip oyuncular,iki penalti sonucu gol attilar.5 cocuk ,sari kart cezasi aldi,kendilerini sürekli ve inandirici olmayân sekilde ceza sahasinda yere attiklari icin.Son dakikalarda, bizim hakli penaltimizida hakem vermedi.Sürekli rakip takim icin düdük caldi.

Moraller bozuk ,yorgun sekilde aksam eve döndük.Sonrasinda oglum,ödevleriyle ugrasti.Benim egserizlerin hepside kaldi.Bugün evdeyim ama yapilacak isler cok.Dün yaptigim Sassy Su ile güne basladim.

Neyse,yeni bir haftayla herseye devam.Insaallah sizin haftasonunuz iyi gecmistir.

9 yorum:

  1. çok eğlenceli bir haftasonu geçirmişsin ailenle maşallah :)
    macın berabere kalması.. normal geldi.. tam anlamıyorum maç olayını :p benim kardeşlerde böyle şeyler yok.. Türkiye de yok ki :p
    sassy suyu için taze zencefil şart mı? kurusu olmaz mı ki??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurusunuda koyabilirsin ,tazesi yoksa.Ya da kurusunu sicak suyla cay yapip,soguyuncada eklersin.Sonucta zencefil cayida iciliyor.
      Cay kasiginin ucuyla koyayarak ölcünü ayrlayabilirsin.Zencefilin aromasi güclü ,fazla olursa tadini kacirabilir belki.

      Sil
    2. Hala yorgunum,bugün dinlenemedim.Ama Squata devam,iki sefer yapmayi deneyecegim.Haftasonunun yerine.

      Sil
  2. ben hiç futbolu stadyumda izlemedim yaa hep istemişimdir. Senin oğlan nerede oynuyor ?
    sen de maşallah futboldan çok iyi anlıyon , nasıl oluyor bu :) artık yok ofsaytıdır tacıdır seninle dalga geçemiyorlardır ;)
    squatı ben anlamadım galiba hareketleri tam yapacam gülesim geliyo yani o çömelme hareketi böyle ıkınır gibi oluyorum konsantre olamadım ben yaa niye ki :) videosu vardır heralde bi bakiyim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esimde,oglumda futbol sevdikleri icin bende ilgilenir ,anlar oldum :)

      Stadyumda izlemek zevkli ama uzaktan seyrettigin ve tekrâr olmadigi icin,ne olup bittigini yakinen göremiyorsun.Tv.de faul,gol,vs,.. daha iyi ,ykin mârkajdan ve degisik acilardan görebilorsun :)

      Ikinir gibi degilde sandelyeye oturur gibi düsüneceksin ve cok egilmiyeceksin :))

      Videodan belki daha faydali olabilir...Bende Mi Posta koysam?,dur Bende bakayim :)

      Sil
  3. Futbolun f sinden bile anlamayan biri olarak sohbete pek dahil olamıyorum ama sassy suyu mutlaka denemem gerekenler listesine ekliyorum Şule güzel bir hafta diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Bakma bende anliyormusum gibi duruyorum :) Evet mutlaka dene,hosuna gidebilir.Bugün 1,5 Litre icmeyi basarabildim.Keske her gün yapabilsem.Aksamdan yarin icin hazirlayacâgim.Sabaha hazir olur.

      Sil
  4. Cumartesi ve Pazarin squatlari biraz önce yapildi :)

    YanıtlaSil
  5. haftasonu yoktun hiç anlamıştım maçları filan :) ben de bayern munich taraftarıyım ama yaaa :) ama seninkini kutluyoreeee :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma