4 Eylül 2014 Perşembe

DOYURAN VE ZAYIFLATAN SEBZELI OMLET

 BOL YESILLIKLI OMLET


KAHVALTI ÖNERISI


Sabah kalkinca bebek muzlardan bir tane yiyip, bir fincan kahve icip ise gittim...Gec kaliyordum...
Isten gelince biraz dinlenip, kendime yesilligi bol bir omlet yaptim...Naneler saksidan koparildi ,yesillikler buzdolabindan :)

3     yumurta,
10   nane yapragi,
3     aci yesil sivri Biber,
3     zeytin,(sart degil)
1/4  kirmizi Paprika biberi,
2     tane yesil sogan
       Biraz,tereyagi-zeytinyagi
       Tuz
2     kasik yulaf kepegi ,(sart degil ama besin degerini yükeltip,doyuruculugunu artiriyor)
1/2  cay bardagi süt

Yesil soganlar ,biberler incecik dograndi.
Yagda hafif cevrildi.
Yulaf kepegi ile cirpilan yumurtaya yarim cay bardagi süt eklendi.
Sebzelerin üzerine döküldü.
Nane yapraklari dizildi,cekirdekleri cikarilan zeytinler (evde 3 tanecik kalmis) kondu.

Orta isida pisirildi ,pismesine yakin tavanin üstüne kapak örtüldü.(Üst kismininda pismesi icin)

Kahvaltida üc kisiye yetebilir.Pasta gibi sekiz dilime kesilebilir. Ben ekmeksiz yarisini yedim.Icinde yulaf kepegi oldugu icin  ve yumurta zaten cok tok tutucu oldugundan,bu ögünde de ekmek yemedim.
Diger zayiflatan omlet tarifim icin buraya bakabilirsiniz. Yulafin faydalari icinde buraya...
Yulafli Tarifler etiktine bakmaktada fayda olabilir :)

21 yorum:

  1. Ayy harika görünüyor :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık.Görüntüsü çok güzel, tadı daha da güzel olmalı : ) Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. Yaz bitene kadar yumurtaya küsüm :D
    Ellerine sağlık ablam bende farklı omlet yapmayı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sicaklardan dolayimi?

      Keyfine göre takilacagin bir yemek cesidi :)Sagol canim, öpüyorum kocaman.

      Sil
  4. Günün sporu 50dk. Cross Trainer ile yapildi.
    Dün 3 Mile walk yapabildim.Wlan kötüydü.Eski videodan yürüdüm.Sizde sporunuzu ihmal etmeyin :)

    YanıtlaSil
  5. Nefis olmuş afiyet olsun :)özel bir durum değilse merak ediyorum kaç kilo verdiniz acaba .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir durum degil.Mevsimlerden Roma ile uyguladigimiz listelerle 9 kiloya yakin verip.54,5kiloya inmistim.Daha sonra
      Kendi aramizda kurdugumuz zayiflama grubuyla ayni listeleri uyguladik.En son 52,5 kiloydum.Bu sürec icinde 2 Kilo vermistim.Ideal kilom sanirim 54 Kilo ben 50 kiloya inmek istiyordum ama basaramadim :) Zaten sartta degildi.

      Grup dagildiktan sonra 54-55 arasi gidip geliyorum.Ramazanda 54,5 kg.idim.Sonrasindaki saglik sorunum yüzünden uzun zaman spor yapamadim,birazda stresten fazla yedim.Simdilerde 36 bedene sigabiliyorum ama eskisi gibi bol gelmiyor pantollar.34 beden strec pantollarimi daha giymedim :)
      Su son zamanlârda yedigime ictigime dikkat ediyor ve sporumu yapiyorum.Son senelerde kilom hep ayni, gibi.Uzun zamadir liste takip etmiyorum..Saglikli beslenerek kilomu koruyorum.Spor yaparsam düsüyor tembellik yaparsam artiyor.
      Ve pantolum biraz bollasinca tekrar tartilabilirim :) Tartildigim zaman yazarim....Uyguladigimiz saglikli beslenerek zayiflama listeleri arsivde var ama bütün listeleri,basari hikayelerini Mevsimlerden Roma blogundan ögrenebilirsiniz.Suan ki kilomu bilmiyorum ama Tahminen 56-57 olabilir :) Cikip, moralimde bozulmasin :))
      Ben mevimlerden Ramadan önce dukan diyetini 3 ay yapip 10kilo ya yakin vermistim. bir kismini 3 ay icinde geri aldim.Sonrasinda mevsimlerden Romaya katilip 3 ayda yine ayni kiloya yakin verdim,yiyerek icerek,günlük sporumu yaparak.Tavsiye ederim.Mutlaka bu listelere göz atin.Son seneki beslenmem bu iki modelin karmasi,kendi yöntemimi buldum,vücudumu tanidim.Ac kalarak olmuyor.Saglikli beslenerek uzun vadede Kilo veriliyor,korunuyor bunu ögrendim.Sevgilerimle...

      Sil
    2. Hayatimdaki en yüksek kiloya ulastigimda 64kg.idim.(154 cm.Boy)
      En düsük kilom evlilik öncesi 49 Kilo.
      54 kg. Ile hamile kalip dogum sonrasi 3 Kilo fazlam vardi :)

      57kg.uzun zaman tuttum sonra,cok sonra 64 kg .görünce yeter dedim.
      54-55 gidip gelinsede 50 diyordum olmazsa 52 yede raziydim ama sanirim vücut direniyor.
      Yasta 45 ,metabolizma biraz yavasladi galiba...
      Simdide tekrar 54,5 olsam diyorum ama suan ki sâglik durumu dâha önemli....

      Son haftalardaki yeni atâkla fit günlere dönüse hazirlaniyorum.Spor ve saglikli beslenme ön sirada.Arada sok diyetlere kalkistim,verilen hemen geri geliyor,kimseye tavsiye etmem.
      Blogu actigimdan beride beslenme seklimi görüyorsunuz,dengeli beslenme + spor...

      Sil
    3. Tesekkurler sule vem ee hep merak edrdim senin kg gecmisini...

      Sil
    4. Son zamanlarda biraz kacirdim :)
      Ramazanin son haftasi 1 hafta raporluydum,üstüne 2 hafta yillik izin eklenince,haraketsizliginde etkisi var tabii.Terazimin grubundayken 52,5 la Istanbul'a gidip 56 la geri dönmüstüm.2 haftalik izinim icinde.Cok cabuk Kilo aliyorum...Önemli degil.,Allahin izniyle yilbasina kadâr yakariz yâglari :))

      Sil
  6. bayılırım ben buna. yaparım tımams ama ne berecikli omletmiş bu yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arada malzemeleri degistirip degistirip yapiyorum.Acayip tok tutuyor,ekmeksiz yendigi halde...

      Sil
  7. Aksam iki Saat süren Veli toplantisi vardi. 9 da eve gelebildim.Iyiki zamaninda sporu yapmisim.Iyi geceler herkese.

    YanıtlaSil
  8. süper lezzetli görünüyor sulecim, ellerine saglik! gecenlerde elmali pasta tarifini yaptim ve coook lezzetli oldu..tesekkür etmek istiyorum paylasimlarin icin canim!
    Su siralar tekrar 'normal' düzenimize dönüyoruz, yeme icme, uyku saatleri daha düzenli oldu:) ama biraz hüzünlüyüm yaz cabuk bitti, neredeyse hic sicak olmadi avusturya:/ ama saglik olsun, bol bol yesil cay ictim bende;)
    cok öpüyorum canim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook sevindim begendigine afiyetler olsun Nilcigim.
      Acele etmeden tutturacagiz eski düzeni,zaten cokta uzaklasmadik sanirim.Okullarin acilmasi,tatillerin sona ermesi iyi oldu.
      Gecen sene felaketti,yazi hic yasamamistik.Ama bu sene bir aya yakin güzel bir yaz gecirdik Hamburg'ta.25- 28derece cikti hava sicakligi.gerci keyfini disari cikip cikaramasamda ruhen rahatliyor insan.Gün isigi mutlu ediyor.Insaallah seneye güzel olur.

      Yesilcay saglik versin,afiyet olsun..Sevgilerle...

      Sil
  9. Çok güzel görünüyor..ellerinize sağlık çok güzelde kilo vermişsiniz.. benimde vermem gereken 6 kilom var..darısı başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güliz, acele etmeden ve saglikli beslenerek ,günlük spor yaparâk 6 kiloyu bâhar gelmeden verirsiniz,inaniyorum.

      Sil
  10. ben de verdim kilo biliyo musun :) blogumda yazmıştım senin burada neyse ki hep sağlıklı tarifler var;) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaziyi okumustum,ama yorum birakmamistim..

      He hehee! Buraya gelen ben bunlarla doymam diyor :)))

      Yaptigim saglikli yemekleri yayinliyorum,sagliksizlari sakliyorum.Saka saka gecenlerde elmali Pasta yapmistim onu yayinladim.Arada bu tarz tariflerde olsa ,günlük yediklerimi yayinliyorum ,bazilarina fikir olabilir diye,..
      Tesekkür ederim.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma