13 Eylül 2014 Cumartesi

INSANLIK SIFIR



Sabah sabah sinirlerim tavan yapti.Insanlik sifir bazi kisilerde.Isten ciktim,hemen super marketten krem peynir aldim. Evde kalmamis .Acelem var,oglumun kahvalti etmesi ve hemen futbol klübüne gitmemiz lazim.Sezonun en önemli maci var.Kasada üc kisi  sirada önümdeki bayana kibarca sordum,elimde sadece bir paket var ,öne gecebilirmiyim diye.

Bizimde acelemiz var ,herkesin acelesi var,demezmi.Alis veris arabasida agzina kadar tiklim tiklim

dolu...SOK!

Cook nazik,insancil oldugunu Ironi olarak belirtim,böyle bir seyin ilk defa basima geldigini söyledim.

Acelem var,onun önündeki adama sordum,o da suratizca gevelendi,En öndekine sor dedi...

SABIR !

Sordum kibarca yine,elimdekini gösterdim..Gönülüzce izin verdi..

Ben olsam ,karsimdakini görünce kendiligimden teklif ederim...
Inat degilmi ödedim,ciktim.Insanliklari ölmüs bunlarin.Moralimi bozdu kadin.Arkamdan ne söylediler bilmiyorum,umrumdada degil.

Aksama devam....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Güzel baslamayan gün, güzelde devam etmedi...Grup maclarinin en güclü takimina karsi olan maci hakli olarak 9:0 kaybettik.

Simdiye kadar ki en büyük yenilgiyi yasadik.Rakip takimin 11 oyuncusuda gecen sezonun en iyi takimlarindan secilen ,en iyi oyunculardan olusuyor ve hepside kücük Profi futbolcular gibiler.

Bu top takimlara karsi moralmen 1:0 yenilgiyle baslanir.Heyecan doruk noktadadir.Herkes kendini göstermek ister, talent avcilarininda seyrettigi bu maclarda kesfedilmek,bütün cocuklarin hayalini süsler...

Yenilecegimizi tahmin ediyordum ama bu kadar yüksek olacagini bilemedim.Bunda antrönerinde büyük payi var, kötü oynayan cocuklar kadar.

Rakip takim haftada 4-5 kere antreman yapiyor,grup maclari disinda her Haftasonu turnuvalara katiliyorlar.Teknik ve tecrübe bakimindan cok üstünler.Üstelikte takimin antröneride türk :)

Bizimkiler haftada 2 gün antreman yapiyor ve arada dostluk turnuvlarina katiliyorlar.

Macin 18. Dakikasina kadar basabas giderken iki gol kacirdik.Bundan sonra goller karsi takimdan arka arkaya geldi,ilk yari 3:0 bitti.

Ikinci yarinin basinda gelen 4 . golden sonra morallerde takimda darmadagin oldu.Antrönerimizin mac öncesi havalarda ucup,kacmasi, (maci 2:1 aliriz demesi) ,dogu dürüst Taktik vermemesi,cocuklarin tek Adam sovu sergilemesi bu hazin sonu getirdi.

Cocuklar haliyle cok üzgünler,cogunun hayalleride yikildi.Karsi takim super bir oyun sergiledi,macin sonuna kadar disiplini elden birakmadilar...Haklariyla kazandilar.Gecen hafta maca cikmayan rakip takim yüzünden 3:0 hükmen maci kazansakta,gol averajinda gerilere düstük. Önümüzdeki maclarin kazânilmasi dilegiyle ...

Olana care yok, pazartesi aksami okul bitiminden sonra cok mühim bir turnuva var.Oglum icinde yilin en önemli olayi.Simdiki moral bozuklugunu üstünden atip ,buna odaklanmak istiyor.

Bir yandan okul bir yandan yürütmeye calistigi hobisi...Gittikce zorlasiyor hersey...Allah yardimcisi olsun.Okul ilk sirada gelsede futboluda ayni basarida devam ettirmek istiyor.Rabbim gönlüne göre versin.Hersey gönlünce olsun...

19 yorum:

  1. Simdi neredeyse herkes oyle. İnsanlar tahammulsuz

    YanıtlaSil
  2. bazıları izin alma zahmetine bile katlanmadan sıra önüne geçiyorlar, kimse bir şey demiyor, ne kadar nazik, kibar olursanız insanlar da tam tersine kaba davranıyorlar,

    YanıtlaSil
  3. Bende bir kaç kez elimde 2 kalem ürünle sıra istemiştim ve kibarca buyrun tabi denilmişti:)
    Ama bende aynı şeyi arkamdaki kişiye yaparım elinde 1,2 ürün gördüm mü buyrun siz geçin derim:)
    Amaa maalesef insanlar da nezaket kalmamış:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ,ne kayberdi ki...Bir tatli tebbessüm,bir tesekkür ,bir insanlik hissi.

      Sil
  4. Maalese böyle durumlarda insanlık kalmamış dedirtiyolar Ablacım :( halbuki neden böyle oluruz ki, birbirimizi kırmaya ne gerek var. Herşeyden önce hoşgörü değil midir!!! Yazık yazık yazık...

    YanıtlaSil
  5. sabah güne kötü başlayıp akşamı da kötü kapamışsınız lakin nelerin olacağını bilemediğimiz bir yarın sizi bekliyor hayırlısıyla.. oğlunuzun hem spor hem okulu aynı anda yürütmesi çok güzel.. bilim&tekniğin bu ayki sayısında düzenli sporun beyni geliştirdiği ve alzheimer, demans, depresyon gibi hastalıklara karşı koruduğu ile ilgili bir makale vardı.. yeteneğinin üzerine gidip kendini ilerletmesi de ayrı bir güzellik tabi :)

    YanıtlaSil
  6. Bugün sakin,sakin bir gün olsun :)

    Hava serin ve aydin,acik balkon kapisindan agacta öten kus ve yoldan gecen tektük arabanin sesleri geliyor.

    Hayirli günler hepimize :)

    YanıtlaSil
  7. heey hadi büyük futbolcu olsun ilerde işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mühendis olmasini tercih ederim :)
      O ikisinide istiyor :))

      Sil
  8. bencillik anlayışsızlık aldı başını gidiyor.
    yenilmek karşılığında daha fazla azim ve çabalamayı getirir , faydalıdır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada düsmek iyidir,yeniden kalkmasini ögrenmek icin :)

      Bu biraz sert düsüs oldu :)

      Hatalardan ders almayida bilmeli....

      Sil
  9. Niye öne geçmesine izin vermedin diye sorsan, ben mecbur muyum izin vermeye almasaymış der. Bazı insanlar için ne yazık ki orman kanunları geçerli.

    Yenilginin ne olduğunu bilmek de önemli bir şey.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda normal günde beklerdim sormaya gerek duymazdim.Böyle negatif cevap alma ihtimaline karsi .Bazen sormaya bile gerek kalmadan ,teklif karsidan geliyor,öne gecin diye.Bir tâtli tebessüm,bir tesekkür iki tarâfta mutlu olbiliyor.

      Bunlar hayati tatlandiran kücücük ayrintilar...

      Sil
  10. :( Ben elimde tek ürün varsa benden sonra yaşlı biri varsa ürünü fark etmez ona sıra veririm. Ya da bilerek bir şey unutmuş gibi yaparım :(
    Ne kadar terbiyesizler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani,degil Mi?

      Kücük jestler ,insan iliskilerini olumlu etkiler.Ruhu besler.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma