15 Ekim 2014 Çarşamba

MIM

 


Beni mimleyen Dostlar kütüphanesi  ve Resim Defterimm için mim cevaplarımı yayınlıyorum... 

1 - İlk hayranlığım: İlk olarak hatırladığım ve severek okuduğum Jane Eyre - Charlotte Brontë  kitabıydı...Orta okuldayken okumustum.Hala hatirliyorum.


2 - Favori Serim:  Maalesef pek fazla seri kitaplar okumadim. Okuduklarim icinde Saftirik Greg'in Günlügü ve Grinin Elli Tonu var.Saftrik diyebilirim.


3 - Favori Kitabım:   Son zamanlarda okudugum Senden Önce Ben - Jojo Moyes...
 
4 - Favori erkek karakterim:  Okudugum kitaplar icinde aklima gelebilen yok.
 
5- Favori kadın karakterim:  Ejderha Dövmeli Kiz -Lisbeth olabilirdi.Kitablari okumadim ama filmlerinin ücünüde seyrettim.

 
6 - Favori okuma saatim: İş dönüsü ,kahve ictikten sonra dinlenme süreci...

Mimi gecikmeli olarak cevapladim,kusura bakmayin arkadaslar.Bu mim pek cok Blogger arkadasimiz tarafindan yapildi.Yapmayanlar icinde Esra  ve Meltem arkadaslarimiz var saniyorum.Bende onlari mimliyorum.Arzu ederlerse cevaplarini okumak zevk olacaktir :)

14 yorum:

  1. Eneee bu mimi ben de hazırlıyorum seni de mimleyecektim bak oldu mu şimdi yaaa :)) Neyse başka mimde mimlicem seni o zaman .
    Kahveden sonra kitap ne güzel gider . Sen de Saftirikçilerdensin demek. Güzel mim güzel cevaplar .<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN SENIN MIMLENDIGINI GÖRMÜSTÜM,ONUN ICIN SENI MIMLEMEDIM :))
      TESEKKÜRLER..SENINKIDE MERAK EDIYORUM..

      Sil
    2. canımcım ben bu mimi yayınladım. Üstüne en son bi mim daha yaptım bi de seni de mimledim hihih :)

      Sil
  2. yaptığın için teşekkürler :)
    saftirik çok tatlı ve öyle bir çocuğum olsun istemezdim :) jane eyre'yi ingilizce okutmaya çalıştıkları için hoş anılarım yok onunla ama konusu güzeldi diye hatırlıyorum.. senden önce ben 'de çok hoştu..millenıum serisi zaten favorim :D

    YanıtlaSil
  3. Greg'ten daha korkuncu,kabus abisi :))
    Ingiliz Klassik edebiyatini ingilizce okumak zor olsa gerek:)

    Yakin zamanda okumaya tekrâr basladigim ve ilk zamanlarda almancayi ilerletmek,unutmamak icin almanca cocum kitaplari,romanlari okudum.Sonradan türkce kitâpligi kesfettim.Serilerin bazilarini gördüm ama filmlerini önceden okuýunca pek ilgimi cekmedi okumak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül rahatlığıyla şunu diyebilirim ki kitabı daha güzel :) ama millenıum da aynı gibi :) bize lisede almanca dersi vardı ama sadece adımı söyleyebiliyorum :D :D çok karışık geliyor fiil çekimleri falan :/

      Sil
    2. almanca zor dillerden.artikellerin cekimleri felaket,tabii sonradan ögrenenler icin :)

      Sil
    3. ah ben sonradan öğrenemeyenlerdenim :D ama fırsatım olsa yabancı dil öğrenmek isterdim.. bir almanca olmasa da fransızca falan ilgimi çekiyor :)

      Sil
    4. Fransizca sanki daha zor gibi :)

      Sil
    5. nedensiz bir şekilde çok çekici geliyor :)

      Sil
    6. Romantik oldugu icindir :)

      Sil
  4. :) çok güzel cevaplar bu aralar bloga giremedim anca görebildim...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma