15 Ekim 2014 Çarşamba

SAGLIKLI KAHVALTI - ÖGÜN - ARA ÖGÜN - YESIL SMOOTHIE

SAGLIKLI ÖGÜN ALTERNATIFI -NEFIS YESIL SMOOTHIE

Sabah alis veris yaparken , saglikli ürünler kösesinde gözüme carpinca aliverdim.Bugünlerde niyetim evde hazirlamakti ama malzemelerden bazilari eksik olunca yapamamistim.

Adi ve görüntüsü koyu yesil .Bardaga bosaltinca haki yesili gibiydi.Icindeki muz,armut,elma rengini acmis.Benim yaptigim Yesil smoothieden  ve burdakinden biraz farkli.Elbette icindeki malzemeler rengini etkiliyor.
Tadi,sasirtici sekilde süperdi.

Evde kendinizde yapmak isterseniz, ölcülerinide vermisler:

1 1/2  elma
2/3     muz püresi
7        tane ispanak yapragi
2/5     armut
1        yaprak yesil lahana
1        dilim zencefil
          bicak ucuyla Macha tozu

Yesil lahana yerine yesil yaprakli sebzelerden( marul,pazi,kale...) konabilir.Matcha tozu sart degil.

Bütün malzemeyi blendirdan ya da sebze sikacagindan gecirip icebilirsiniz.Sabah ki doyurucu kahvaltidan sonra iyi geldi.

Yine alabilirim ama biraz pahali.Evde yapmak daha iyi :)

Cook cesitli sekillerde yesil smoothie yapmak mümkün.Denerseniz,sagliginiza diyelim,afiyet olsun.

Diger smoothie tarifleri icin tik tik...

11 yorum:

  1. Bende vde severek kendim yapıyorum ama biyere gidince acil ihtiyac anında güzel bir fikir çok yorum yazamasamda bloogunuzu severek takip ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz,acil durumlr icin kurtarici.Tesekkür ederim :))

      Sil
  2. bu aralar okulda acıkıyorum :/ tabi beynimi çok kullanınca yanatomide ve kahvaltı dandik olunca böyle oluyor :/
    ben was'lardan-almanya menşei- aldım..üzerinde göremedim ama içinde domuz ürünü-yağı falan- var mıdır ki?? yok diye yazmamışlar.. şüpheye düştüm.. bir bilgin var mı bu konuda??
    bir de ıspanak çiğ iken tadı çirkin olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E 471 - Mono- und Diglyceride von Speisefettsäuren yaziyorsa :Bu bitkisel ve hayvansal yag icerebiliyor.Danadan ya da domuzdan da olabiliyormus,tam %100 bilen yok,arstirmama göre.Bu kod süpheli olabiliyor.
      Yaziyorsa ,icinin rahat olmasi icin bu kodtan uzak durursun.

      Tambugdayli cavdarlisinda:Roggenvollkornmehl, entrahmte Milch (16 g), Joghurtpulver, Molkenpulver, Salz. Olanlar, tambugday cavdar unu ,yagi alinmis süt,yogurttozu,peynir alti tozu(molke) ve tuz var.Yani yag yok...

      Gelatine,jelatin olan ürünlerinde mensei süpheli,domuz jelatini -Dana jelâtini yazan ürünler vâr ama tam aciklama yapmayan ürünlerde var.




      Pringles Chipslerde de E471 de varmis..

      Sil
    2. Hic hissedilmiyor ispanagin tadi...

      Sil
    3. Ögrenciler icin Studentenfutter"kuruyemisler " beyin icin cok yarârli."Brain Food",findik,fistik,kuru üzüm,kaju fistigi,ceviz,vs... kücük bir kutuda ,yaninda bulundur.Snack,atistirmalik olarak cok ideal...

      Sil
    4. E471 yazmıyor :) mutlu oldum :) çok sevmiştim tadını, abartmadan yiyebilirim :)
      pringles da var mıymış :O ama onlar güzeldi ki :/ neyse pahalı olduğundan dolayı 1-2 kere yemiştim :/ fakirlik işe yarayabilirmiş demek :D jelatinli yiyecekleri 2-3 yıl önce bıraktım-çok yemezdim zaten-. iyi ki bırakmışım :)
      ceviz var bende :) ben götürürüm o zaman okula cevizi :) hem karatay'cığım da pek destekliyor cevizi :) giresun zaten fındık memleketi :) yaşadım o zaman :)
      araştırdığın için teşekkür ederim :) emeğine sağlık :)

      Sil
  3. Şule keşke burdada satılsa bunlardan hazır alıp içmeside kolay olur bayılıyorum böyle sağlıklı içeceklere ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim buralarda da yeni moda oldu.Arada aliyorum.

      Sil
  4. Ara öğün için harika bir alternatif. Beni doyurmaya yetiyor :)

    http://yeserenyaprak.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercektende agir kacmis bir ögünden sonraki ögünde kurtarici gibi,bedensel iste calsmayanlar icin ideal bir kahvalti secenegi bence.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma